• Mijn ex..
    Hij was altijd een schatje etc. Echt heel lief. soms een beetje maffe opmerkingen en aromantisch maargoed. nobody's perfect
    We hadden vaak spanningen tussen ons en uiteindelijk hebben we besloten het uit te maken.
    Maar..
    sinds het uit is, is t net of ik hem niet meer ken. we zouden vrienden blijven. maar hij gedraagd zich zoo ontzettend respectloos!
    Hij flirt met ALLE meisjes. zelfs met mij en mn beste vriendin. Hij vind nu alweer een meisje leuk [het is net een maandje uit ofzo, nog niet eens. en voor de duidelijkheid, we hadden langer dan 9maand verkering] En dan gaat hij aan mijn beste vriendin vragen hoe hij het aan moet pakken met dat meisje ;o
    Verder probeerd hij tussen mijn vriendengroep te komen, waar mijn vrienden echt gek van worden. en ook van zijn oninteressante verhalen die hij iedereen verteld:L [over zijn dag enzo en weet ik t ]
    Ook ging ik laatst uit. Hij was er ook, nou vond ik niet zo erg ik negeerde hem gewoon. maar hij stond 1meter achter mijn rug een half uur ontzettend intiem te dansen met een meisje wat een vriendin van mijn vriendinnen is zeg maar [verwarrend ]
    Kortom: ik en mijn vrienden worden gek van hem en hij is ontzettend respectloos bezig. en ik geloof dat hij het niet eens doorheeft!
    Dit was dan mijn klaagkwartiertje
    Het is nu het uit is net alsof ik hem niet meer ken. hij is opeens zo anders. Voor mij maakt hij het alleen maar makkelijker om hem los te laten door zich zo te gedragen.

    En jazeker! Al zijn smsjes, krabbels, reacties etc zijn verdwenen
    Dat voelde zeker goed Ik voelde me totaal niet verdrietig wat het voor mij alleen maar duidelijker maakte

    mensen die dit lezen: respect voor het luisteren naar mijn gezeur


    Write down what you can not say

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ja, ik maak ook nu gewoon plezier met vrienden, want als je eenmaal een vriendje hebt is dat onvoorstelbaar moeilijk te combineren, een vriendje en vrienden. Behalve natuurlijk als je vriendje uit je vriendenkring komt^^ Maar zelfs dan...


    Idd..
    Hij vond het nooit leuk als ik dingen afspreekte met mijn vrienden zonder hem.
    Zielig genoeg had hij nauwelijks vrienden.
    Maar nu ben ik blij dat ik hem niet zo dicht in mijn vriendengroep heb gelaten =D
    ookal probeerd hij dus binnen te dringen. I won't let him


    Write down what you can not say