• .. best wel saai maar het ging wel goed dnek ik x'D

    voor de mensen die geinteresseerd zijn:
    ik moest om 10 uur bij de mac zijn, en toen tot 11 uur, moest ik allemaal dingen tekenen en kreeg ik mijn mooie kleding en ik moest een of ander dom filmpje zien :')
    naja, om 11 uur begon ik met werken.
    toen eerst deed iemand het voor en daarna, na 15 min. had ze alles voor gedaan en laten zien waar alles stond en toen moest ik aan de gang gaan, zelf x'D
    en het ging best wel goed, naja,
    ik heb gister alleen maar dienbladen schoon maken, vuilisbakken leeghalen en de vuilnis in een grote vuilisbak doen, en tafels schoon gemaakt. Oh en nog een keer door de lobby, zoals dat zo mooi heet, heb ik een keer gepoetst. En toen was het al heel snel 2 uur en toen was ik klaaaaar ;D
    en ik was de jongste van iedreen x'D
    maar op zich is het best vervelend, want ik werk best wel in mijn eentje, naja, er loop nog iemand rond in de lobby, maar die brengt bestellingen rond. En ik doe al het poetswerk.
    En voor de rest staat iedereen in de keuken/kassa. En er was wel 1 hele knappe jongen, maar die had echt een kut karakter :x
    oh der was ook nog een andere jongen met hele mooie ogen :9~, maar die heb ik niet gesproken :')

    en toen ik thuis kwam was ik dooooooodmoe. :')
    en volgende week zaterdag is pas weer mijn volgende werkdag. maar dan moet ik wel al gelijk 6,5 uur werken x_X
    en op het einde van de dag stonk ik naar afval, omdat die prullebakken na 10 min. zo ongeveer vol zitten :')

    Modbericht:Even het topic opgeschoont ivm ongepast reacties. -KirstenSnaps

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 juli 2010 - 15:02 ]

    nou wees blij :O ik moet maandag dinsdag en woensdag 3 dikke dagen werken van half 8 s'ochtends tot 3 uur in de vreselijke hitte :O en dan ook nog zaterdag en zondag ! Ik maak iets van 31 uren in 1 week :|


    I solemny swear i am up to no good

    Taeyang schreef:
    nou wees blij :O ik moet maandag dinsdag en woensdag 3 dikke dagen werken van half 8 s'ochtends tot 3 uur in de vreselijke hitte :O en dan ook nog zaterdag en zondag ! Ik maak iets van 31 uren in 1 week :|

    eigenljk was ik ook in gedeeld voor maandag en dinsdag maar dan kan ik niet..:')
    dus dat heb ikg ezegd
    het stomme hiervan is,
    de 2 weken hierna, maak "overuren" en moet ik die week 26 uur, in plaats van 20 ;')

    Ik heb eens vakantiewerk gedaan.
    En dat was 4 dagen werken in de week, met 1 vrije dag.
    Beginnen om 7 uur en eindigen om kwart voor 5.
    Dus ik denk dat jullie niet moeten zeuren over je uren [à].


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    NewZealand schreef:
    (...)
    eigenljk was ik ook in gedeeld voor maandag en dinsdag maar dan kan ik niet..:')
    dus dat heb ikg ezegd
    het stomme hiervan is,
    de 2 weken hierna, maak "overuren" en moet ik die week 26 uur, in plaats van 20 ;')

    Dat is lame :O

    Nja wel vet dat je werkt bij de mac ;D

    en ik heb het gevoel dat mijn reactie een beetje bot overkwam, sorry daarvoor :)


    I solemny swear i am up to no good

    Taeyang schreef:
    (...)
    Dat is lame :O

    Nja wel vet dat je werkt bij de mac ;D

    en ik heb het gevoel dat mijn reactie een beetje bot overkwam, sorry daarvoor :)

    ow nee hoor,
    was helemaal niet zo! (:
    naja, bij de mac werken doe ik deze zomer en daarna doe ik het noooit meer (A)
    hha :3

    BrokenDreams schreef:
    Ik heb eens vakantiewerk gedaan.
    En dat was 4 dagen werken in de week, met 1 vrije dag.
    Beginnen om 7 uur en eindigen om kwart voor 5.
    Dus ik denk dat jullie niet moeten zeuren over je uren [à].

    ik mocht zelf aangeven van hoe laat tot hoelaat ik zou kunnen en hoeveel dagen in de week,
    en ik werk 3 dagen in de week, dus ik heb 4 dagen vrij :3
    is wel fijn opzich :3

    Wees blij dat je veel mag werken, niet elke werkgever plant nieuwelingen meteen al veel in.
    Ik werk in een supermarkt in Sneek en op de afdeling waar ik werk vertrouwen ze mij alles toe (komt ook omdat ik alles beheers en er al 3 jaar werk, moet weg dit jaar:( nog 5 dagen in totaal over 4 weken verspreid.


    Afgelopen week heb ik 30 uur gedraaid.. 4 hele dagen werken, was blij dat ik vandaag lekker uitgeslapen heb:$ Morgen weer 7 - 12.30 :\


    La credenza è una medicina contro il timore

    NewZealand schreef:
    (...)
    ik mocht zelf aangeven van hoe laat tot hoelaat ik zou kunnen en hoeveel dagen in de week,
    en ik werk 3 dagen in de week, dus ik heb 4 dagen vrij :3
    is wel fijn opzich :3

    Zolang je werk hebt ervan genieten. (:
    Dat bedrijf is dicht, dus ik kan er niet meer gaan werken. Wat betekend dat ik geen geld meer verdien ;x


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Waar werk je? :'D


    Only losers can act the way you do

    Ik mag van mijn ouders geen vakantiewerk gaan doen =(
    Maar ik ga gaan babysitten, en het is echt enorm druk in de vakantie. Donderdag ben ik van 8.30 tot 12.30 gaan babysitten, vrijdag van 12.30 tot 17.15 en zaterdag van 18.30 tot 2.00.
    Normaal moest ik vandaag ook nog 3 uurtjes gaan babysitten, maar dat is afgelast.
    En ik moet de 15de en de 25ste ook nog gaan babysitten.
    && Na het babysitten ben ik ook altijd doodmoe, zeker als er zo'n 6 jarige is die de hele tijd tikkertje wilt spelen in 35 graden warmte... Dood :|


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Starwarsdude schreef:
    Waar werk je? :'D

    de macdonalds _O_ :9~

    In augustus ga ik ook in de Mc Donalds werken.
    Ik kijk er al naar uit! - niet dus -

    NewZealand schreef:
    (...)
    ow nee hoor,
    was helemaal niet zo! (:
    naja, bij de mac werken doe ik deze zomer en daarna doe ik het noooit meer (A)
    hha :3

    haha , niet leuk :P?


    I solemny swear i am up to no good

    wees blij dat het maar 1 dag in de week is haha.
    Ik moet deze week: dinsdag, woensdag, donderdag, zaterdag.
    Volgende week: Dinsdag, Zaterdag.
    Week daarna: Maandag, Dinsdag, woensdag, zaterdag , zondagggggg.
    Op zondag krijg ik 200% salaris. :9~:9~
    hahaha, ik wou vroeger ook bij de mac werken, maarja, ik hoop dat je het leuk hebt.:9~


    Smiling but close to tears.