• Haaj. Ik promoot even me serie, want ze worden steeds minder veel gemaakt. Ik snap niet hoe dat komt, maar misschien vinden jullie ze leuk(?)

    [TH*]Me The Biggest Alcoholic`. Het gaat over een meisje Mimi. Ze is alcoholist en wordt uit huis geschopt door haar ouders. Ze ontmoet Chris, en hij lijkt een leuke en betrouwbare jongen. Mimi is bijna aangereden door de tourbus van TH toen ze bezopen op straat liep, en zo ontmoet ze Bill. Bill neemt haar mee op tour, want verder kan ze nergens heen. Bill en Mimi worden verliefd, en Tom krijgt óók gevoelens voor Mimi. Een stukje uit deel 19. Ik voel zijn zachte lippen op die van mij, maar dan verschijnt Tom's hoofd in de bus. Tom: Oh damnit, sorry! Maar toen hij ons zag zoenen, leek hij noggal jaloers te kijken! Bill stopt gelijk met zoenen, en kijkt geschrokken naar Tom. Tom: We wilden gaan vetrekken. Bill: Oké! Gustav en Lucy komen ook naar binnen toe. Gustav: Waar blijft Georg toch? Op dat moment komt Georg naar binnen. Georg kijkt verrast naar mij. Georg: Zo, wie hebben we daar? Bill: Dit is Mimi, Mimi dit is Georg. Georg: Bill, ik mankeer niks hoor! en hij begint te lachen.

    [TH*]Me The Biggest Alcoholic`. Im Not a Alcoholic Anymore..Bud..`. Dit is een vervolg serie op de andere. Een stukje uit Deel 7. Even leek het of Bill niet snapte waarom ik dit deed, maar dan zag ik zijn ogen groter worden, en kijkt direct naar mij. 'Ja, zullen we maar naar huis gaan..?' 'Jullie zijn raar..' zegt Tom. En hij loopt tegen zijn zin achterons aan. 'Maar ze is toch hier..?' vraagt Tom nog es. 'Tom doe niet eigenwijs..' zegt Bill. Tom draait zich om, en blijft stokstijf stil staan. 'Wachten jullie maar even, ik moet iemand even héél hard voor zijn bek slaan..'

    De eerste serie eindigt bij 140 en de 2e begint gewoon bij 1 Ik hoop dat je hem leuk vind (lijkt) en hem wilt maken. Als je hem wilt maken, zou je dan ook een reactie willen achterlaten? Dankjewel.

    x


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Als je bij de eerste bij 140 bent, kan je gewoon op volgende klikken en kom je bij nummer 1 van de andere serie.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wow. Hier word veel gereageerd XD
    DAmn:P
    dan reageer ik wel:P

    IK MAAAK ZE EN ZE ZIJN SUPER:D:D:P
    Dus Nu.. MOET IEDEREEN ZE MAKEN!

    Dat is een bevel(6)(A)


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?