• Want ik heb namelijk al mijn berichten gewist die ik van mijn ex gekregen heb!:Y) Toen ik ze terug las dacht ik: Wat heb ik ooit in die jongen gezien? En ik voelde me misselijk om alles terug te lezen. Wat walg ik van hem en van mezelf :O Maar nu alles weg is voel ik me weer helemaal great en kan ik hem nu helemaal vergeten! Zijn er nog meer Quizletters hier die iets goeds hebben gedaan of ook verhalen hebben over een ex? Tell me!

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

het is net uit sinds woensdag ik heb nog veel van hem.
    -foto's moet ik nog een keer verbranden als de tijd rijp is XD
    -kleren moet ik nog terug geven
    -frutsels enzoo

mailtjes heb ik allemaal weggegooit.

maar ik mis hem zoo erg O_O

Special Love <3

Bij mijn huidige vriend zal dat lastig worden om hem te vergeten, dinsdag hebben we al 8 maanden!
    Maar voor hem had ik alleen een Duits vakantievriendje in Italië en een gedwongen 'verkering' met iemand voor twee weken, waar ik nieteens van hield.

a figment of your imagination

Ik hou zeg maar dingen bij in een schrift en zo. En laatst las ik allemaal dingen over mijn ex. En ik denk echt van: wtf heb ik ooit in die kerel gezien. Want hij is nu echt dood irritant en stalkerig enzo. Dus ik denk dat ik die pagina's maar eens volledig uit mijn leven ga schrappen. Of niet en dat ik er later nog zo hard om ga lachen. (':

Heb je de tijd? :P
    Dan kan ik heerlijk uitgebreid klagen over mijn ex =D
    Wat ik al 20.000 x heb gedaan, maargoed..
    Hij was altijd een schatje etc. Echt heel lief. soms een beetje maffe opmerkingen en aromantisch maargoed. nobody's perfect:P
    We hadden vaak spanningen tussen ons en uiteindelijk hebben we besloten het uit te maken.
    Maar..
    sinds het uit is, is t net of ik hem niet meer ken. we zouden vrienden blijven. maar hij gedraagd zich zoo ontzettend respectloos!
    Hij flirt met ALLE meisjes. zelfs met mij en mn beste vriendin. Hij vind nu alweer een meisje leuk [het is net een maandje uit ofzo, nog niet eens. en voor de duidelijkheid, we hadden langer dan 9maand verkering] En dan gaat hij aan mijn beste vriendin vragen hoe hij het aan moet pakken met dat meisje ;o
    Verder probeerd hij tussen mijn vriendengroep te komen, waar mijn vrienden echt gek van worden. en ook van zijn oninteressante verhalen die hij iedereen verteld:L [over zijn dag enzo en weet ik t xD]
    Ook ging ik laatst uit. Hij was er iij, nou vond ik niet zo erg ik negeerde hem gewoon. maar hij stond 1meter achter mijn rug een half uur ontzettend intiem te dansen met een meisje wat een vriendin van mijn vriendinnen zijn zeg maar xD [verwarrend xD]
    Kortom: ik en mijn vrienden worden gek van hem en hij is ontzettend respectloos bezig. en ik geloof dat hij het niet eens doorheeft!
    Dit was dan mijn klaagkwartiertje (A)
    Het is nu het uit is net alsof ik hem niet meer ken. hij is opeens zo anders. Voor mij maakt hij het alleen maar makkelijker om hem los te laten :P door zich zo te gedragen.

En jazeker! Al zijn smsjes, krabbels, reacties etc zijn verdwenen :P
    Dat voelde zeker goed:P Ik voelde me totaal niet verdrietig wat het voor mij alleen maar duidelijker maakte:P

mensen die dit lezen: respect voor het luisteren naar mijn gezeur (A)(K)

Write down what you can not say

Ik heb maar 1 ex, en ik had het zelf uitgemaakt (cat)
    Maar mijn smsjes verwijder ik automatisch na 2 dagen ofzo, dus dat stelde al niks voor, maar op mijn netlogprofiel staan nog wel steeds berichten op van hem. Maar ik vind het niet erg, we zijn tenslotte als vrienden uit elkaar gegaan. Hij zat bij mij in de klas, en we waren al ruim een half jaar goede vrienden voor het aan ging. Toen het 3 maanden later uitging doordat ik een verstikkend gevoel had, was hij wel een stuk afstandelijker, maar da's best wel logisch denk ik...
    De dag daarna kwam zo CLB op bezoek en die waren zo uitleg aan het geven over liefdesverdriet "nzo...Damn, dat was best wel pijnlijk, want de ogen van mijn ex bleven maar op mijn rug branden.

Sarah; Boefke is nen heten beer!

Starwarsdude schreef:
    Ik heb geen ex. :Y)

Remember the nights we drove around crazy, in love.

ik had het uitgemaakt met mijn ex na 4 maanden,toen we 3 maanden samen waren had ik er al een slecht gevoel bij,dan heb ik hem een maand minder gezien -zodat ik hem zou missen,en terug vaker bij hem wou zijn- maar toen ik hem terugzag irriteerde hij me met alles wat hij zei/deed. Dus heb ik de beslissing gemaakt dat het beter was om er een eind aan te maken,dat was moeilijk maar het was het beste wat ik kon doen,hij had het er heel moeilijk mee.

Later begon hij opeens op msn te zeggen hoeveel meisjes hem wel knap vonden,en dat hij naar een meisje ging waarmee hij een keer had gekust en bijna samen was.
    terwijl dat me echt niet interesseerde -ik denk dat hij me jaloers wou maken- en altijd als ik tegen hem praat op msn wilt hij me overtreffen met dingen die hij doet,bv. als ik zeg dat ik ergens heen ga,doet hij dat ook,maar met dubbel zoveel mensen en heeft hij dubbel zoveel plezier ><
    Laatst wou ik met hem praten,omdat hij zijn jaar moet overdoen -dat wist ik van facebook- maar hij weigerde te antwoorden -vond ik best wel laag van hem-

everybody needs a song.

uhmm.. ik heb neit egt een ex.
    ik heb met veel jongens gezoend.
    maar met 1 jonge verkering gehad.
    maar toen ik voor het eerst met hem zoende was in het biologie lokaal.
    en telkens als we biologie hadden werd ik er weer aan herrinnerd dat ik met hem in de klas had gezoend.
    best wel genânt. vooral omdat de hele klas er bij was toen het gebeurde. $

Life is a beautiful struggle

Nadat het uit was, gelijk afleiding gezocht. Veel dingen met vrienden gedaan. Álles in de was gegooid wat naar hem rook, álles gelijk in de prullebak gesmeten wat me aan hem deed denken. Dat voelde goed (:

your eyes are like stars in the night.

Naja,, by myn laatste ex heeft het ongeveer een dag of 3 geduurt voordat ik zijn berichten kon wissen. Hij was niet bepaald de liefste jongen hoor,, hy was een soort van loverboy dus ja... Het enige wat ik nog van hem heb (en dat ga ik dus nooit wegdoen) is een hele dure ketting die ik van hem heb gekregen... We waren in een juwelen winkel (versato juwels) en ik mogt kiezen welke ketting ik het mooiste vond... toen zyn we verder gegaan moest ik plassen,, ikke dus snel een winkel binnen. Kom ik buiten heeft meneer een zakje vast van die winkel, haalt hy de ketting eruit en geeft die aan my en vraagt my als liefje... het ding kostte zo'n slordige €250 O.o maar na enkele weken wou hij er iets vr trg (rarara) kreeg em dus nie... Hij werd kwaad sloeg me enzo en toen ep ik er een punt achter gezet... Naja... Een fijne relatie is anders e

Ik heb wel een ex, maar die relatie was niet echt een serieuze relatie. Het duurde maar een week en ik was nog maar 13, niet eens echt verliefd en de gene die het uit heeft gemaakt, dus ik heb zoiets nog niet meegemaakt.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Het is vandaag 1 maand en 9 dagen uit met de jongen waar ik t ruim 2 jaar mee had.

Maar eigenlijk was en is het gewoon een zak. En hij denkt dat ik nog steeds onwijs verdrietig om hem ben.

Maar stiekem weet ie niet dat ik lekker al met 2 anderen ben gegaan sinds t uit is.

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

Starwarsdude schreef:
    Ik heb geen ex. :Y)

Be yourself, Everybody else is already taken

lisaXcullen schreef:
    ik heb niet iets van een ex.. ik heb volgensmij ooit wel eens in groep 2 verkering gehad, maarjah, daarmee kun je dit niet mee vergelijken dus laten we het erop houden dat ik geen ex heb.... (en ook geen vriendje xD)

Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.