• Poll: Wat vind jij van stierengevechten?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Schandalig denk ik, ik vind het dom. :'D
    Wat is daar leuk aan.


    --

    Ik vind het gewoon dierenmishandeling.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Schandalig.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vind het dierenmishandeling, je wil niet weten hoeveel paarden per jaar in zo'n ring sterven! En die stieren die helemaal worden opgefokt, het is gewoon ziek!
    Ook voor de stierenvechters is het trouwens niet goed, heel veel mensen raken daarbij gewond...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Een slap overblijfsel van de gruwelijke spelen die de Romeinen heel amusant vonden.

    Wat niet wilt zeggen dat ik het schandalig vind en vind dat alle toreadors een hoorn van een stier door hun keel mogen krijgen die uitkomt in hun mond.

    Like ici

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 20:43 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik vind het verschrikkelijk! die stier heeft niets fout gegaan en is gewoon aan het lijden voor honderden mensen. En hij gaat toch dood wat er ook gebeurt. Ik zie de lol er echt niet van in.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Persoonlijk vind ik het Balen, maar niet echt erg. Het is alleen jammer dat het dier zo lang moet lijden en neit in een klap dood is.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik hoop dat die stieren hun hoorns door hun lichaam boren en dan lekker in het rondzwiepen zodat hun lichaam scheurt en dat ze dan keihard door de lucht worden geslingert, op de grond en dan is hun lichaam gebroken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dierenmishandeling.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'