• Yeay mensen,
    ik heb vandaag voor het eerst met een scheermesje me benen geschoren.
    Ging goed, en zonder openliggende vleeswonden.
    Ik vind die mesjes zo eng, serieus Oo''
    Vonden jullie het ook zo eng voor de eerste keer, of ben ik de enigste? ;$

"Don't look back, you're not going that way."

Haha, nee ik was er niet bang voor. Eigenlijk kan er niet zoveel gebeuren, ze overdrijven vaak.

Your make-up is terrible

Ik heb nooit anders gedaan, van een ladyshave, of hoe je het ook noemt, worden mijn benen zo ruw. D:
    Dus nee, ik vind en vond het nooit eng.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Eh, ik hars mijn benen dus ik was bang dat het pijn ging doen maar het viel hartstikke goed mee. :3

All this dampness is damp.

Soldier schreef:
    Eh, ik hars mijn benen dus ik was bang dat het pijn ging doen maar het viel hartstikke goed mee. :3

Iel, dat lijkt mij zoo pijnlijk x']
    Dan maar scheren. :Y)

Ik deed het stiekem bij een klein stukje van mijn huid. En ik dacht echt: WOW! En toen vroeg ik het heel subtiel aan mijn moeder -not-. Het ging ongeveer zo:
    'Maaam?'
    'Ja, wat is er?'
    'Nou kijk, het is nu zomer en ik ga korte broeken dragen, alleen moet je dit eens zien' -wijst met bepaalde blik naar haar beenhaar- 'Het is een beetje zwart dus mag ik het weghalen?'
    'Ja hoor'
    En toen ging ik gauw de rest doen, en ik was heel trots. En dat was mijn eerste-keer-scheren-verhaal.

it's so empty living behind these castle walls

Assassin schreef:
    Haha, nee ik was er niet bang voor. Eigenlijk kan er niet zoveel gebeuren, ze overdrijven vaak.
    Nou, ik in combinatie met een scheermesje is bijzonder eng hoor. Ik heb (bijna) altijd wel een wondje omdat ik ongeduldig ben en het snel af wil hebben.

it's so empty living behind these castle walls

Nee, ik was de eerste keer niet bang. (Hoefde ook niet, ik had mijn benen vol gespoten met scheerschuim)

You are beautiful, you are love.

Cadillac schreef:
    Ik deed het stiekem bij een klein stukje van mijn huid. En ik dacht echt: WOW! En toen vroeg ik het heel subtiel aan mijn moeder -not-. Het ging ongeveer zo:
    'Maaam?'
    'Ja, wat is er?'
    'Nou kijk, het is nu zomer en ik ga korte broeken dragen, alleen moet je dit eens zien' -wijst met bepaalde blik naar haar beenhaar- 'Het is een beetje zwart dus mag ik het weghalen?'
    'Ja hoor'
    En toen ging ik gauw de rest doen, en ik was heel trots. En dat was mijn eerste-keer-scheren-verhaal.

Ik en een vriendin van me stonden samen vandaag met één been omhoog.
    Al dat scheerschuim op je handen.
    De hele badkamer zat eronder :'D

frizzled schreef:
    (...)

Iel, dat lijkt mij zoo pijnlijk x']
    Dan maar scheren. :Y)

Is het niet hoor. Het is wel even schrikken de eerste keer, maar telkens doet het gewoon geen pijn meer en die tinteling die je daarna in je benen krijgt is best aangenaam. :'D

All this dampness is damp.

Ik haal het met een epileerapparaat weg, met scheermesje komen ze zo hard uit.

The way we live, is the way we die

Nutella schreef:
    Ik haal het met een epileerapparaat weg, met scheermesje komen ze zo hard uit.

Dat trekt toch ook meteen de wortel eruit?
    Dat lijkt me gigantisch pijnlijk. Ö

Ik laat mijn benen harsen -heb nooit geschoren- Ik was bang dat het veel pijn ging doen, maar het viel hartstikke mee. :9~

Only losers can act the way you do

frizzled schreef:
    (...)

Dat trekt toch ook meteen de wortel eruit?
    Dat lijkt me gigantisch pijnlijk. Ö
    Ja, net zoals bij harsen dus. Alleen duurt epileren veel langer waardoor het pijnlijker is. Om hetzelfde resultaat te krijgen...

Only losers can act the way you do

Lol, doen jullie dat serieus met scheerschuim? Ik doe het gewoon met zeep, veel makkelijker.
    En ik persoonlijk vind dat mijn benen daar zachter van worden, maar goed kan ook aan mij liggen.

Scream for mercy!

Om eerlijk te zijn niet, maar het is niet raar dat je bang bent denk ik

Live life limitless.