• gister keek ik op magister, en ging ik kijken of er al cijfers bij waren gekomen van de pww.
    ik keek half bij engels en dacht "he, waar komt die 9,2 vandaan?"
    en toen daarna ging ik pas nadenken van waarvan die kon zijn. toen was het enige wat het kon zijn, mijn leesteksten uit de pww.
    En dat vond ik al raar, want normaal haal ik net een 6-je.

    En ik ging weer kijken en ja, hoor. Ik had even scheel gekeken, ik had niet een 9,2 maar een 5,6 x_x
    En het is best wel kut eigenlijk.
    reden: ik had op een 'andere' manier de tekst gelezen, naja rustiger en geconcentreerder. En ik had zelfs de dag van te voren nog 4 of 5 teksten gemaakt. -op zo'n site-

    in ieder geval, aan de ene kant lach ik mezelf heeel hard uit, aan de andere kant baal ik best wel :x

    vooral omdat ik achteruit ben gegaan met teksten.
    -de vorige pww had ik een 6, nu een 5,6 :3 het is niet veel, maar dan nog-

    Oh, ik ben vooruit gegaan met duits teksten, want ik had gewoon een 7,5 (!!) en ik had het niet eens "Af", wel op het einde snel wat ingevuld :3
    maar dus met duits ben ik vooruit gegaan, en engels achteruit x'd
    haha :3

    mijn vraag: bestaat er 'bijles' voor teksten lezen enzo? :3
    want misschien is het verstandig als ik dat neem voor engels enzo :3
    -wel volgend jaar pas x'D-

    Ik denk dat je daarbij gewoon veel moet oefenen. Een vriendin van mijn heeft dat ook, terwijl ik zonder al te veel moeite er een 8 voor haal (:


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    SouthKorea schreef:
    Ik denk dat je daarbij gewoon veel moet oefenen. Een vriendin van mijn heeft dat ook, terwijl ik zonder al te veel moeite er een 8 voor haal (:

    dat herken ik x'D
    iedereen zo -de vorige pww-
    "wat had jij voor engels" "10 -wel is hij engelstalig,x'D maar dan nog :3-" "9,3" "8" etc.
    en ik vond het super makkelijk,had ik een 6 :')

    Oefenen oefenen oefenen!
    Ik ben van een 1 naar een 4 gegaan:D
    Oke, het is alsnog slecht, maar hee die teksten tellen bij ons 5x mee, en we hebben er 2 per periode.. Vorig had ik 10x een 1 :O nou dat tikt aan... Dit jaar had ik 10x een 4, dat is toch iets beter(A) -ben blijven zitten;) het niveau van de teksten ligt dus gelijk xD-


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb daar altijd een 8 of 9 bij, maar zoiets kan je of kan je niet.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik weet het niet, gewoon oefenen is the magic word.
    Op een gegeven moment herken je de vraagstellingen - vooral van Nederlands - en kun je daarop inhaken.
    -Heeft het geluk dat ze sterk is met teksten-


    No growth of the heart is ever a waste

    RescueMe schreef:
    Oefenen oefenen oefenen!
    Ik ben van een 1 naar een 4 gegaan:D
    Oke, het is alsnog slecht, maar hee die teksten tellen bij ons 5x mee, en we hebben er 2 per periode.. Vorig had ik 10x een 1 :O nou dat tikt aan... Dit jaar had ik 10x een 4, dat is toch iets beter(A) -ben blijven zitten;) het niveau van de teksten ligt dus gelijk xD-

    ik ben niet blijven zitten, naja, ik ga gewoon over naar 4vwo, ookal heb ik nog niet mijn rapport, maar dat weet ik gewoon x'D
    haha :3
    maar bij mij tellen in de pww,de meeste teksten 4x mee :3
    maar goed :3
    ik ga sowieso zonder aan school te denken, de vakantie doorbregen,
    en daarna zie ik wel weer verder _O_

    Softspoken schreef:
    Ik heb daar altijd een 8 of 9 bij, maar zoiets kan je of kan je niet.

    idd x'D

    Dat zal er vast wel zijn


    Save friends, you need them.