• Oke, dit is al weer 2 weken geleden ofzo, maar dat wou ik nog steeds vertellen.

    Ik at twee weken geleden met een vriendin & mijn crush bij hem thuis. We hadden pizza gehaald want we waren weer eens te lui om te koken, en die ma wou niet voor ons allemaal eten gaan maken. Dus wij maar pizza's gehaald.

    Nouja wij zaten dus met zijn 3en buiten die pizza te eten. Begint die moeder opmerkingen te maken tegen mijn crush van: 'Ja daar wordt je nog dikker van jonge!'
    Dus hij lullige/plagerige opmerkingen terugmaken, en zo ging dat een kwartier heen en weer.
    Staat mijn crush ineens op en zegt: 'Ja kom vechten dan!' (krul)
    Staat die moeder op en smijt een stuk pizza in zijn gezicht. Serieus, je kon me echt opvegen. Ik viel echt bijna van mijn stoel af van het lachen met die vriendin.
    Mijn crush dus pizza in haar haar smeren, en zo stonden ze 5 minuten elkaar onder te smeren met pizza.

    Daarna ging ie eerst maar eens douchen, rofl.

    Serieus, ik heb nog nooit zó hard gelachen haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat.
    Is.
    GEWELDIG ;D
    Wil ik ook doen (baby)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hahaha, dat is echt geniaal. Ik wil ook ooit nog eens een voedselgevecht doen, dat lijkt me echt geweldig. (:

    Stoerrr.
    Ik wil ook een voedselgevecht.


    Food.