• eigenlijk zijn heel veel ouder gescheiden. En sommige zijn dood.Daarom dacht ik laten we een bundel maken met al de dingen die je nog herinnert. bijvoorbeeld hoe alles kwam toen het werd gezegd. ik wil vragen of iemand dit goed vind/leuk. en wie er wel mee wil schrijven.
    Klik


    wachtlijst:
    -GossipSasklaar!
    -EstrellaVida klaar!
    -CandyKiss klaar!
    -Illuminatiklaar!
    -Umerla klaar!
    -Volksfeind klaar!
    -Taken
    -Conflate klaar!
    -Genius
    -Miiiloveee
    -Boulevard
    -GODISHOT


    Let op! Stuur gewoon een bericht als je er eentje heb gescheven. Ik zet ze zonder wachtlijst neer.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 18:33 ]

    Ik ga nu beginnen met schrijven, want ik heb niks anders te doen en ik wil dit zo snel mogelijk afhebben.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn ouders hebben gister besloten om te scheiden, mag ik er ook over schrijven?


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Ik wil ook wel. Mijn ouders zijn ook gescheiden, maar naar wie moet het door sturen als het af is. Of wat moet ik doen beter gezegt


    Live life limitless.

    waarschuwing kijkt regelmatig op dit topic! ik schrijf iedereen in maar ze moeten wel goed opletten op hun beurt!

    Ik ben bijna klaar ;)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik wil het doen ? Want ik vind het echt erg hoe dit allemaal gebeurd is, hoe ze uit elkaar zijn gegaan..

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 11:31 ]


    Keep on smiling

    S0UNDTRACK schreef:
    de mijne zijn nog bij elkaar


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik wil er wel een schrijven... Zeg maar als het mag,


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil wel hoor, maar me ouders zijn niet gesscheiden. Toch wil ik heus wel een hoofdstukje neerleggen. Maar wanneer moet het dan klaar zijnn?? P.s. is er al 171 dagen NIET in dit topic geschreven??


    zayn jawaad malik <3

    Lol.
    Taken => Synyster btw.
    Though, ik had die van mij al ingeleverd tbh :'D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Yarali schreef:
    Ik wil wel hoor, maar me ouders zijn niet gesscheiden. Toch wil ik heus wel een hoofdstukje neerleggen. Maar wanneer moet het dan klaar zijnn?? P.s. is er al 171 dagen NIET in dit topic geschreven??

    Lees de laatste regel maar. Daar staat wat je moet doen. geen wachtlijst meer. Ik houd dit topic niet meer bij. Wat betreft kan er wel een slotje op.

    ..

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 20:22 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik heb geen gescheiden ouders en ze zijn ook niet gestroven


    "Ignite, my love. Ignite."

    LOL ik zou blijkbaar ook wat insturen? :'D


    -