• Ik ga dus naar een ander school. Eerst deed ik Vmbo-Tl en ik ga nu Mavo/Havo doen, maar daarvoor moet ik naar een andere school. Nu krijg ik net een brief van wat we over 7 weken (als ik weer naar school moet) Moeten doen. Maandag rooster ophalen en dinsdag sportactiviteiten. Als ik iets haat of ergens slecht in ben is het wel sport. Zo kan ik ook geen indruk maken op mijn nieuwe klas. Heeft iemand nog tips daarvoor?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gewoon je best proberen te doen en een praatje met de leerlingen daar gaan maken. Soms helpt kletsen met leraren ook, dan zien mensen dat je sociaal en gezellig bent.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Gewoon jezelf zijn joh. Er zal niemand zijn die jou ineens extra minder aardig vind als ze je eenmaal kennen omdat jij niet goed bent in sport. Misschien zijn er wel genoeg mensen die het ook niet leuk vinden of niet kunnen. Dat schept ergens ook weer een band en misschien zelfs wel een vriendschap (nerd):Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Voor, tussen en na de activiteiten kan je klasgenoten aanspreken, leren kennen,... Ze zullen je heus geen sukkel vinden omdat je niet goed bent in sport hoor. (:


    Only losers can act the way you do

    Ik snap dat je bang bent. Kan ik goed begrijpen; veel meisjes maken zich daar zorgen over. Echter hoef je, je er helemaal geen zorgen om te maken. Ze gaan je niet uitlachen als jij wat langzamer bent, ze gaan je ook niet uitschelden of opeten. Probeer gewoon telkens te denken: 'Ach ik doe het maar, dan ben ik er ook snel weer van af' Zo ben ik er ook doorheen gekomen. Succes!

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 14:58 ]


    Life is hard and then we die

    Caithlyn schreef:
    Gewoon je best proberen te doen en een praatje met de leerlingen daar gaan maken. Soms helpt kletsen met leraren ook, dan zien mensen dat je sociaal en gezellig bent.


    None but ourselves can free our minds.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap dat je bang bent. Kan ik goed begrijpen; veel meisjes maken zich daar zorgen over. Echter hoef je, je er helemaal geen zorgen om te maken. Ze gaan je niet uitlachen als jij wat langzamer bent, ze gaan je ook niet uitschelden of opeten. Probeer gewoon telkens te denken: 'Ach ik doe het maar, dan ben ik er ook snel weer van af' Zo ben ik er ook doorheen gekomen. Succes!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Same here D:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Aww, bedankt voor de reacties, ik voel me alweer wat beter en ga na de vakantie zeker jullie raad opvolgen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.