• Want ik moet natuurlijk zonodig zondag in Parijs zitten, ik baal dus echt enorm. Omdat ik niet eens zeker weet dat ik het daar wel kan kijken, er is wel een tv in mijn hotelkamer, maar zouden ze het wel uitzenden? En ik kan dus echt geen frans dus ik zou er niks van verstaan.. Nouja oke als er een goal valt dan begrijp ik het wel maar de rest zou ik dus niet kunnen verstaan, en dan winnen ze straks en dan mis ik al die vreugde op tv enzo..

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Neem er een Frans woordenboek bij en misschien lukt het dan wel? :3


    All this dampness is damp.

    hahaha. das kut. xd (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Soldier schreef:
    Neem er een Frans woordenboek bij en misschien lukt het dan wel? :3

    Ghehe ik zie me al zitten(nerd)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ga kijken op het strand van Oostende op zo'n groot doek met allemaal Hollanders en dan wil ik me ook Ornaje kleden, zodat ik erbij hoor. :Y) Maar ik heb geen oranje kleren. :9~


    All was well.

    Leer een leuke Frans jongen kennen die het voor je wilt vertalen naar het Engels :9~


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    In Frankrijk hebben ze toch ook wel Nederlandse zenders? Ga anders naar BBC kijken. Engels is beter.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Aaaaaawh wat zielig.
    Naja, je hoort de namen toch wel?
    Dus dan weet je wel wanneer wie speelt en overspeelt enzo. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Italie schreef:
    Leer een leuke Frans jongen kennen die het voor je wilt vertalen naar het Engels :9~


    Dat vind ik nu een origineel idee :Y)
    Gewoon proberen, en anders gewoon kijken :')
    Dat commentaar is soms toch alleen maar vervelend ^^


    You’re falling into history.

    Denmark schreef:
    In Frankrijk hebben ze toch ook wel Nederlandse zenders? Ga anders naar BBC kijken. Engels is beter.

    Jij bent goed! ik hou van je.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja, dat zenden ze daar denk ik wel uit hoor.
    Want Duitsland zend ook gewoon alle voetbalwedstrijd uit op het Duitse kanaal -dat weet ik omdat me moeder dat gaaf vind om het in het Duits te volgen- dus Frankrijk zend het waarschijnlijk ook gewoon uit. En het gaat on het voetballen, dat commentaar is waarschijnlijk niet zo belangrijk.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Gewoon vragen aan vrienden of ze je alles wat er gebeurt wilt smsen c:
    Doe ik ook n_n


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Italy schreef:
    (...)
    Jij bent goed! ik hou van je.

    In frankrijk hebben ze geen BBC


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    (...)
    In frankrijk hebben ze geen BBC

    *piep*


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Italie schreef:
    (...)
    In frankrijk hebben ze geen BBC

    Dat zeg jij, toen ik vorig jaar in Frankrijk was kwam ik op een of andere Spaanse zender uit. Dus misschien dat de BBC er ook wel bij zit.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Italy schreef:
    Want ik moet natuurlijk zonodig zondag in Parijs zitten, ik baal dus echt enorm. Omdat ik niet eens zeker weet dat ik het daar wel kan kijken, er is wel een tv in mijn hotelkamer, maar zouden ze het wel uitzenden? En ik kan dus echt geen frans dus ik zou er niks van verstaan.. Nouja oke als er een goal valt dan begrijp ik het wel maar de rest zou ik dus niet kunnen verstaan, en dan winnen ze straks en dan mis ik al die vreugde op tv enzo..

    x.


    ik gaa zondag ook op vakantie maar dan naar Spanje dus door Frankrijk.
    luister, fransozen zijn asociaal en denken niet aan een ander als het al word uitgezonden gaa er niet van uit in een hotel, ik zou er op de radio luisteren


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget