*insert philosophical cringe expression here*
- Home
- Forum
- Polls promoten
- Wie gaat er het WK winnen? [poll]
Wie gaat er het WK winnen? [poll] - Polls promoten
-
7 juli 2010 - 23:378 juli 2010 - 0:42
Paradigm schreef:
(...)
0.0
*trauma*
Kom je wel overheen :'DYou’re falling into history.
8 juli 2010 - 0:42CandyKiss schreef:
(...)
Mss voorliefde, maar dit jaar was een van de enige dat ik België ook goed vond x)
Ik heb stiekem 2x op België zitten stemmen via SMS, nja dat moest ik persé doen van deze aardige gezelligde Belgische jason.*insert philosophical cringe expression here*
8 juli 2010 - 0:42CandyKiss schreef:
(...)
Kom je wel overheen :'D
Hahaha,Orders say shoot, you pull the trigger?
8 juli 2010 - 0:42Paradigm schreef:
(...)
Wáááát?!
Alsof ze er trots op is?
Neen, ze zei dat het voor een documentaire was
En dus niks persoonlijks.
En ze kan toch niet ontkennen? Het was duidelijk Lena x)You’re falling into history.
8 juli 2010 - 0:43Paradigm schreef:
(...)
Hahaha,
Mijn chinchilla wil je wel troosten?You’re falling into history.
8 juli 2010 - 0:43CandyKiss schreef:
(...)
En ze kan toch niet ontkennen? Het was duidelijk Lena x)
Het blijft goor.*insert philosophical cringe expression here*
8 juli 2010 - 0:44CandyKiss schreef:
(...)
En ze kan toch niet ontkennen? Het was duidelijk Lena x)
Tja
Maar dat... Voor een docu? Welke imbiciel zou dat gaan kopenafgezien van vieze oude mannetjes?Orders say shoot, you pull the trigger?
8 juli 2010 - 0:44Caithlyn schreef:
(...)
Ik heb stiekem 2x op België zitten stemmen via SMS, nja dat moest ik persé doen van deze aardige gezelligde Belgische jason.
Ik had geluk dat ik toen het eurosong plaatsvond, nog niet verhuisd was naar Duitsland. Dus ik stemmen stemmen stemmen! Op onze lieve (naakte) lenaYou’re falling into history.
8 juli 2010 - 0:44Volgensmij moet ik als het zo door gaat nog een tweede topic openen. haha, niet dat ik het erg vind, zo kom ik nog snel aan m'n 4000e bericht. -wenkbrauwwiebel-
*insert philosophical cringe expression here*
8 juli 2010 - 0:44Paradigm schreef:
(...)
Tja
Maar dat... Voor een docu? Welke imbiciel zou dat gaan kopenafgezien van vieze oude mannetjes?
Ik weet ook niet wat voor docu's er tegenwoordig worden gemaakt hoor :''DYou’re falling into history.
8 juli 2010 - 0:45Caithlyn schreef:
Volgensmij moet ik als het zo door gaat nog een tweede topic openen. haha, niet dat ik het erg vind, zo kom ik nog snel aan m'n 4000e bericht. -wenkbrauwwiebel-
Hahaha, dat zou nog eens wat zijn, met z'n drieën een topic volpraten van het WK naar reclames naar docu's over naakte Lena'sOrders say shoot, you pull the trigger?
8 juli 2010 - 0:45CandyKiss schreef:
(...)
Ik weet ook niet wat voor docu's er tegenwoordig worden gemaakt hoor :''D
HahaahOrders say shoot, you pull the trigger?
8 juli 2010 - 0:45Caithlyn schreef:
Volgensmij moet ik als het zo door gaat nog een tweede topic openen. haha, niet dat ik het erg vind, zo kom ik nog snel aan m'n 4000e bericht. -wenkbrauwwiebel-
Haha, wij spammen dit topic vol
Het begon over voetbal en het eindigt over... Tja, wie zal het zeggen? :')You’re falling into history.
8 juli 2010 - 0:45Paradigm schreef:
(...)
Hahaah
Maar, het is niet gezond voor kinderogenYou’re falling into history.
8 juli 2010 - 0:46Paradigm schreef:
(...)
Hahaha, dat zou nog eens wat zijn, met z'n drieën een topic volpraten van het WK naar reclames naar docu's over naakte Lena's
leuk toch.
Rond deze tijd kijtk toch niemand of er een aantal mensen zijn die een heel topic volpraten.*insert philosophical cringe expression here*