• Gewoon stemmen!


    *insert philosophical cringe expression here*

    Paradigm schreef:
    (...)
    Hahaha, x'D Zoetemeer is een leipe stad ^^ EN rond deze tijd is het altijd gezellig in de stad, net nu Duitsland verloren heeft. Hierachter zaten ze tien minuten lang "Schade Deutschland, alles ist vorbei!" te zingen, zo vermoeiend, maar wel een catchy song. xD


    Bij ons, hier in Deutschland, was het stil... :X
    Heel leuk >.< dan weet je al hoe laat het is. (uhm ja, de laptop zegt 0:28 (A))


    You’re falling into history.

    Paradigm schreef:
    (...)
    Hahaha, x'D Zoetemeer is een leipe stad ^^ EN rond deze tijd is het altijd gezellig in de stad, net nu Duitsland verloren heeft. Hierachter zaten ze tien minuten lang "Schade Deutschland, alles ist vorbei!" te zingen, zo vermoeiend, maar wel een catchy song. xD

    Ik was tijdens Nederland - Uruguay tot mijn spijt naar Eclips. Dus de film was afgelopen en het was net rust. Dus ik naar huis racen. Staan daar allemaal mensen bij zo'n café ik had me er binnen 5 minuten wel dooreen gewerkt. ''D Ik hoorde alleen maar een vuvuzela vandaag btw. Wel beter, want mijn kat houd er niet zo van. :X


    *insert philosophical cringe expression here*

    Paradigm schreef:
    (...)
    WAAAH I LOVE SUSHI _O_
    Jullie hebben een hilarisch (op een goede manier, rustig) accent, ik zou er mn hele leven naar willen luisteren. Okee, dat nou ook weer niet, maar je snapt mijn punt waarschijnlijk wel :Y)


    Ik snap het :Y)
    Nu voel ik me slim zeg :')


    You’re falling into history.

    Ik kan niet kiezen, ben voor beiden landen ;x


    SLOAN.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Bij ons, hier in Deutschland, was het stil... :X
    Heel leuk >.< dan weet je al hoe laat het is. (uhm ja, de laptop zegt 0:28 (A))

    Aan de ene kant voel ik ook wel medelijden voor de Duitsers. Telkens als Schwarsteier aan de bal was, schreeude ik door de kamer "SCHWARSTEINER" met zo'n duits accent, ik lag helemaal dubbel om mezelf xD


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Paradigm schreef:
    (...)
    Aan de ene kant voel ik ook wel medelijden voor de Duitsers. Telkens als Schwarsteier aan de bal was, schreeude ik door de kamer "SCHWARSTEINER" met zo'n duits accent, ik lag helemaal dubbel om mezelf xD


    Ocharme wij toch :')
    En de Duitsers zijn al niet de beste vrienden van de Nederlanders (:
    Ik ga daar verandering in brengen (Alleen nog niet hoe) :Y)


    You’re falling into history.

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Ik was tijdens Nederland - Uruguay tot mijn spijt naar Eclips. Dus de film was afgelopen en het was net rust. Dus ik naar huis racen. Staan daar allemaal mensen bij zo'n café ik had me er binnen 5 minuten wel dooreen gewerkt. ''D Ik hoorde alleen maar een vuvuzela vandaag btw. Wel beter, want mijn kat houd er niet zo van. :X

    Tot je spijt? Wattan ö
    Zielige kat >< Tja, hier hoor je de vuvuzelas ook minder, maar dat is waarschijnlijk omdat ze er niet meer door blazen, maar bier erdoor drinken, sukkels.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Ocharme wij toch :')
    En de Duitsers zijn al niet de beste vrienden van de Nederlanders (:
    Ik ga daar verandering in brengen (Alleen nog niet hoe) :Y)

    Nou, als het aan mij ligt, mag je de wereldvrede brengen tussen ons, we liggen elkaar niet zo heel goed nee xD


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Paradigm schreef:
    (...)
    Nou, als het aan mij ligt, mag je de wereldvrede brengen tussen ons, we liggen elkaar niet zo heel goed nee xD


    Dan voel ik me verdraagzaam zeg Ö
    Soms vraag ik me ook af; Wie moet ons wel? :'D
    Ooh, ik woon hier graag x)
    Maar niét als ze ons moffen noemen >.<


    You’re falling into history.

    Paradigm schreef:
    (...)
    Tot je spijt? Wattan ö
    Zielige kat >< Tja, hier hoor je de vuvuzelas ook minder, maar dat is waarschijnlijk omdat ze er niet meer door blazen, maar bier erdoor drinken, sukkels.

    Vuvuzela zuipen. x'D Nja eigenlijk niet tot mijn spijt, die 1ste helft was toch niet zo belangrijk. Maar toen fietste ik dus achter 2 gasten die het hadden over wie mij mocht n*ken. Nja, ik zou een keer blazen en ze vielen om van de bange schijt. -wenkbrauwwiebel-


    *insert philosophical cringe expression here*

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Dan voel ik me verdraagzaam zeg Ö
    Soms vraag ik me ook af; Wie moet ons wel? :'D
    Ooh, ik woon hier graag x)
    Maar niét als ze ons moffen noemen >.<

    Uhm, de Italianen, Mussolini was per slot van rekening een bondgenoot van jullie. Rusland denkik niet, Stalin mocht jullie niet, Frankrijk ook niet... Wij niet... Maar Italië heeft lekkere pizza's en ijsjes? (okee schrale troost xD


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Paradigm schreef:
    (...)
    Uhm, de Italianen, Mussolini was per slot van rekening een bondgenoot van jullie. Rusland denkik niet, Stalin mocht jullie niet, Frankrijk ook niet... Wij niet... Maar Italië heeft lekkere pizza's en ijsjes? (okee schrale troost xD


    Idd, wat een troost :')
    Wij hebben goeie zangers en zangeressen. én we wonnen het eurosong x')
    Heeft niks met voetbal te maken, maar we winnen dus soms toch iets :')


    You’re falling into history.

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Vuvuzela zuipen. x'D Nja eigenlijk niet tot mijn spijt, die 1ste helft was toch niet zo belangrijk. Maar toen fietste ik dus achter 2 gasten die het hadden over wie mij mocht n*ken. Nja, ik zou een keer blazen en ze vielen om van de bange schijt. -wenkbrauwwiebel-

    De eertse helft was inderdaad niet zo heel spannend, nee.
    You go girl! Blaas ze omver met je geweldige ik-kan-mensen-bang-maken-skills xD


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Dan voel ik me verdraagzaam zeg Ö
    Soms vraag ik me ook af; Wie moet ons wel? :'D
    Ooh, ik woon hier graag x)
    Maar niét als ze ons moffen noemen >.<

    Ik ben ooit eens in Köhln(of hoe je dat dan ook schrijft) geweest voor een kerstmarkt. Pfft, we stonden later met een aantal drokenlappen en 100 mensen ons in 1 bus te proppen. Ik heb nogal slechte ervaringen met Duitsland. :X


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Ik ben ooit eens in Köhln(of hoe je dat dan ook schrijft) geweest voor een kerstmarkt. Pfft, we stonden later met een aantal drokenlappen en 100 mensen ons in 1 bus te proppen. Ik heb nogal slechte ervaringen met Duitsland. :X


    Ik goeie x)
    Ik heb slechte ervaringen met Nederlanders :X
    Maar ik woon niet in Köhln ;D
    Een pluspunt? (A)


    You’re falling into history.