• Gewoon stemmen!


    *insert philosophical cringe expression here*

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Ik haat eigenlijk al dat competitie gedoe. Niks vriendelijk tegen elkaar :')
    (heb ik mezelf ook op betrapt Ö)
    Maar, ik vind het gewoon zo overdreven, nu woon ik in Duitsland. Maar toen ik in België woonde hoorde ik zo veel vervelends over de Nederlanders. Tja, dan sluit je je daar automatisch een beetje bij aan (:
    (al probeer ik erop te letten ^^)
    +Mijn chinchilla slaapt op mijn hoofd O.o

    Zonder competitie geen wedstrijd ^^
    (okee, dat was een geniale opmerking xD) Tja, als de Belgen dat vinden... MAAR WE ZIJN WEL GOED XD
    Okee, we zijn ver gekomen, maar we hebben dan ook vetveel geluk gehad.
    + Mag ik jouw Chinchilla adopteren? (krul)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Ik stem niet, omdat ik geen idee heb wie er gaat winnen. Serieus. ;x


    Hope goes lost but never dies.

    Paradigm schreef:
    (...)
    Zonder competitie geen wedstrijd ^^
    (okee, dat was een geniale opmerking xD) Tja, als de Belgen dat vinden... MAAR WE ZIJN WEL GOED XD
    Okee, we zijn ver gekomen, maar we hebben dan ook vetveel geluk gehad.
    + Mag ik jouw Chinchilla adopteren? (krul)


    Pas op, ik ben ook een Belg :')
    Maar dat komt ook, de nederlanders daar (niet hier ;D) waren laat ik zeggen... speciaal. (gewoon ronduit GROF Ö) Tja, dan heb ik er al vanzelf geen zin in om voor mijn buurland te zijn :'). Maar hier ben ik nog geen irritante Nederlanders tegen gekomen. (wel fanatieke, ook irri ;D)

    + Mijn chinchilla slaapwandelt ook, weet je het zeker? O.o + ze is dik, wit en... gevaarlijk


    You’re falling into history.

    Ik zeg gewoon:
    Nederland gaat Paëlla van Spanje maken!(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    Ik zeg gewoon:
    Nederland gaat Paëlla van Spanje maken!(krul)


    Hehe, die klinkt... strijdlustig? xP
    + beledig de paëlla niet Ö
    Dat is lekker ^^

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 0:10 ]


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Pas op, ik ben ook een Belg :')
    Maar dat komt ook, de nederlanders daar (niet hier ;D) waren laat ik zeggen... speciaal. (gewoon ronduit GROF Ö) Tja, dan heb ik er al vanzelf geen zin in om voor mijn buurland te zijn :'). Maar hier ben ik nog geen irritante Nederlanders tegen gekomen. (wel fanatieke, ook irri ;D)

    + Mijn chinchilla slaapwandelt ook, weet je het zeker? O.o + ze is dik, wit en... gevaarlijk

    Hahaa, cavakes? (heb ik van mijn belgische vriending geleerd (krul)+nog een paar andere worden, maar die ben ik alweer vergeten *sigh* ) Álle Nederlanders zijn grof, serieus, dr kan geen normaal woord uit onze mond komen xD.
    +Alle Chinchillas zijn gevaarlijk xD En slaapwandelen is gewoon lief, vermaak je je ook nog eens
    (okee, dik generaliseren in dit bericht)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Hehe, die klinkt... strijdlustig? xP

    -staat met vuisten klaar- Je moet eens weten hoe strijdlustig ik ben. Haha, nee grappie. Ik ben gewoon erg fanatiek. Je moet eens weten hoe erg ik schreeuw bij een doelpunt van Nederland. x'D

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 0:11 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)
    -staat met vuisten klaar- Je moet eens weten hoe strijdlustig ik ben. Haha, nee grappie. Ik ben gewoon erg fanatiek. Je moet eens weten hoe erg ik schreeuw bij een doelpunt van Nederland. x'D

    Nou dan heb je mn vader nog niet gezien, fanatiek joh! En bij Brazilië, toen ze scoorden, de hele buurt kon megenieten van zijn kleurrijke woordenschat, als je begrijpt wat ik bedoel :Y)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Paradigm schreef:
    (...)
    Hahaa, cavakes? (heb ik van mijn belgische vriending geleerd (krul)+nog een paar andere worden, maar die ben ik alweer vergeten *sigh* ) Álle Nederlanders zijn grof, serieus, dr kan geen normaal woord uit onze mond komen xD.
    +Alle Chinchillas zijn gevaarlijk xD En slaapwandelen is gewoon lief, vermaak je je ook nog eens
    (okee, dik generaliseren in dit bericht)


    Haha, jup wij hebben van die woorden :')
    Al vind ik het niet erg dat België niet aan het WK meedoet, véél te slecht.

    + Mijn chinchilla is nu heel vereerd ;D


    You’re falling into history.

    Caithlyn schreef:
    (...)
    -staat met vuisten klaar- Je moet eens weten hoe strijdlustig ik ben. Haha, nee grappie. Ik ben gewoon erg fanatiek. Je moet eens weten hoe erg ik schreeuw bij een doelpunt van Nederland. x'D


    Niet té fanatiek a.u.b.
    Dan wordt ik bang... :Y)


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Haha, jup wij hebben van die woorden :')
    Al vind ik het niet erg dat België niet aan het WK meedoet, véél te slecht.

    + Mijn chinchilla is nu heel vereerd ;D

    Jullie woorden zijn gewoon neig (yay! Een belgisch woord schoot me te binnen P: )
    Eigenlijk let ik niet zo op ons buurland qua voetbal, ghehe.
    +Ik mag jouw Chinchilla xD


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Paradigm schreef:
    (...)
    Nou dan heb je mn vader nog niet gezien, fanatiek joh! En bij Brazilië, toen ze scoorden, de hele buurt kon megenieten van zijn kleurrijke woordenschat, als je begrijpt wat ik bedoel :Y)

    Omg whahaha. x'D Ik woon zegmaar in een dorp waar het helemaal stil was en tijdens het doelpunt van Brazilië rende ik naar buiten ''godverKUT!'' En de buren naast over ''KUTver Gaby Oranje!'' Mja, die mensen zijn erg gelovig en weten dat ik vaak met godver scheld. x'D Maar nu ben ik in Zoetermeer bij m'n moeder, waar het rond deze tijd veel gezelliger is. ''D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Paradigm schreef:
    (...)
    Jullie woorden zijn gewoon neig (yay! Een belgisch woord schoot me te binnen P: )
    Eigenlijk let ik niet zo op ons buurland qua voetbal, ghehe.
    +Ik mag jouw Chinchilla xD


    Sushi (mijn chinchilla dus) mag jou ook :Y)

    Omg, onze woorden zijn neig *spastische beweging* Wij hebben gewoon een leuk accent (A)
    Leer er mee leven ;D


    You’re falling into history.

    Caithlyn schreef:
    (...)
    Omg whahaha. x'D Ik woon zegmaar in een dorp waar het helemaal stil was en tijdens het doelpunt van Brazilië rende ik naar buiten ''godverKUT!'' En de buren naast over ''KUTver Gaby Oranje!'' Mja, die mensen zijn erg gelovig en weten dat ik vaak met godver scheld. x'D Maar nu ben ik in Zoetermeer bij m'n moeder, waar het rond deze tijd veel gezelliger is. ''D

    Hahaha, x'D Zoetemeer is een leipe stad ^^ EN rond deze tijd is het altijd gezellig in de stad, net nu Duitsland verloren heeft. Hierachter zaten ze tien minuten lang "Schade Deutschland, alles ist vorbei!" te zingen, zo vermoeiend, maar wel een catchy song. xD


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Sushi (mijn chinchilla dus) mag jou ook :Y)

    Omg, onze woorden zijn neig *spastische beweging* Wij hebben gewoon een leuk accent (A)
    Leer er mee leven ;D

    WAAAH I LOVE SUSHI _O_
    Jullie hebben een hilarisch (op een goede manier, rustig) accent, ik zou er mn hele leven naar willen luisteren. Okee, dat nou ook weer niet, maar je snapt mijn punt waarschijnlijk wel :Y)


    Orders say shoot, you pull the trigger?