• Stem!

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 juli 2010 - 14:58 ]


    Stop existing and start living.

    Echelon schreef:
    Hahaha, ik stond vanmiddag in the phonehouse in dronten en wachtte op mijn telefoon, want die was kapot en ik kon hem vandaag weer ophalen. Zeg die man opeens fuckin' hard : KUT die octopus zegt dat Spanje gaat winnen. Haha ik lag helemaal in een deuk daar. Gaat ie onder het werk een beetje dat lopen doen haha.


    HAHAHAHA


    Stop existing and start living.

    NATUURLIJK. Gheheh, khad dat vannacht ook gedroomt ='D Ik reed rondjes op Dirk Kuijt zijn schouders door het stadion :') Was echt maf xD

    Ja. Gewoon ja.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Argentinia schreef:
    Ja.
    Mijn theorie:
    Paul voorspelde Spanje. Spanje helemaal zelfverzekers gaan ze makkelijk spelen. Sneijder sschopt cassie en cassie word gewisseld. Sneijder krijgt rood en Ibi vervangt hem. Nederland gaat dan 4x scoren en spanje gaat aanvallen, maar ze scoren maar 1 x. (krul)


    Nou ja zeg. Cassie blesseren, ik schop Sneijder ;x Die theorie van jouw , haat ik ;x


    SLOAN.

    Argentinia schreef:
    Ja.
    Mijn theorie:
    Paul voorspelde Spanje. Spanje helemaal zelfverzekers gaan ze makkelijk spelen. Sneijder sschopt cassie en cassie word gewisseld. Sneijder krijgt rood en Ibi vervangt hem. Nederland gaat dan 4x scoren en spanje gaat aanvallen, maar ze scoren maar 1 x. (krul)


    Goede theorie. (Y) Maar als Sneijder rood krijgt dan wordt ie het veld afgestuurd en speelt Nederland nog maar met tien man. Als Ibi er in gaat moet 'ie gewisseld worden met iemand anders. x)


    Stop existing and start living.

    Morgen is het zo ver!


    Stop existing and start living.

    Bastette schreef:
    (...)

    Goede theorie. (Y) Maar als Sneijder rood krijgt dan wordt ie het veld afgestuurd en speelt Nederland nog maar met tien man. Als Ibi er in gaat moet 'ie gewisseld worden met iemand anders. x)


    mijn theorie;
    Stop met op een inktvis te vertrouwen en kijk zonder te zagen (krul)


    You’re falling into history.

    hoop het natuurlijk wel maar nee!

    Hoop het wel, maar denk 't niet. =(


    Smile and live.

    We shall see. (cat)


    All this dampness is damp.

    Ik twijfel er niet aan dat ze winnen.


    Hope goes lost but never dies.

    Volgens de octopus niet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    NorthKorea schreef:
    Volgens de octopus niet.


    Volgens de parkiet wel.


    Stop existing and start living.

    Wat heeft iedereen met die inktvis/octopus? Het is gewoon toeval x]


    Alis volat propriis.

    Tragically schreef:
    Nee, ik denk het niet. Ze hebben al (te) veel geluk gehad en het zal ooit wel een keer ophouden. Bovendien spelen ze tegen Spanje die erg sterk zijn (heb ik horen zeggen). Nee, Nederland verliest volgens mij.


    .