• Een jongen op hyves -P.- had dus een soort weddenschap met een paar mensen afgesloten -onderandere mij, een N., en A. (deze mensen zijn van belang)-
    N. & ik hadden dus gewed voor 3-2. En A. voor 3-1.
    Toen de wedstrijd afgelopen was krabbelden wij zo naar P. dat we een Turkse pizza hadden gewonnen, want wij hadden het goed geraden. En nu zit A. de hele tijd alles onder te spammen met; Jullie hebben het gewoon verandert, jullie liegen etc.
    Zeggen we dat we dat niet doen, zegt ze; jaa, jawel etc.
    Serieus, kan je niet tegen je verlies ofzo?!
    Kan ik zo geirriteerd om raken c:
    Ik stel me misschien aan, maar hier kan ik gewoon niet tegen c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Dat is wel super dom van haar +_+


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik kan daar ook niet tegen. Op de basisschool hadden mensen ook van zulke streken en daar werd ik als kind zo kwaad om.
    Zeg ze maar dat 't een stel kleuters zijn & als ze niet tegen verlies kunnen moeten ze niet met een spel meespelen.
    Play the game or walk away.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg ja, daar kan ik dus ook niet tegen. I mean, als je niet tegen je verlies kunt moet je ook geen weddenschappen en dat soort dingen aangaan. Dan maakt diegene het er gewoon zelf naar.

    Net zoals mijn broertje, hij kan ook niet tegen zijn verlies. Zodra hij verliest van een potje voetballen (op de XBOX), gaat hij janken in de gang en begint 'ie meteen aan te stellen. T__T

    Daar kan ik dus echt niet tegen, dat veranderd mijn mood echt supersnel. En daar kan ik zo chagrijnig van worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dan ben je gewoon zielig.


    Hope goes lost but never dies.

    Das echt triest..
    Ik had zelf ook iets gewedtdt laatst dat heb ik ook verloren.. En nou gaat G mijn haar verspesten.. Dat vind ik helemaal niet leuk enzo maar ik heb zoiets van dan had ik maar niet moeten wedden.
    Like als je dit bij haar zou doen zou ze het ook niet leuk vinden..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Volksfeind schreef:
    Ik kan daar ook niet tegen. Op de basisschool hadden mensen ook van zulke streken en daar werd ik als kind zo kwaad om.
    Zeg ze maar dat 't een stel kleuters zijn & als ze niet tegen verlies kunnen moeten ze niet met een spel meespelen.
    Play the game or walk away.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Volksfeind schreef:
    Ik kan daar ook niet tegen. Op de basisschool hadden mensen ook van zulke streken en daar werd ik als kind zo kwaad om.
    Zeg ze maar dat 't een stel kleuters zijn & als ze niet tegen verlies kunnen moeten ze niet met een spel meespelen.
    Play the game or walk away.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell