• oke, ik weet dta deze topic al heel vaak is geplaatst, maar ik zil jullie vragen of jullie nog een paar anime's voor ij zouden weten?? ik ben namelijk op zoek naar anime maar ik zou niet weten welke ik zou moeten kijken...

    het maakt mij neit egt veel uit hoeveel epsiode die heeft, en ook niet wat voor genre...


    A woman's best make up is her smile

    Umineko no Naku Koro ni

    Is horror anime, maar daar moet je maar van houden, ik vond hem persoonlijk 1 van de beste animes die ik heb gezien.

    Death Note!
    Echt een aanrader; mijn lievelingsanime.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    - elfenlied
    - mermaid melody
    - full moon wo sagashite -mijn favo-
    - fruits basket
    - rozen maiden
    - pita ten
    - death note

    01. Full Moon wo Sagashite: Mitsuki heeft keelkanker, en elke dag komt er een privédokter voor haar langs. (= Wakaouji-sensei - een zanger van de band: Route L ) Haar leven kan gered worden door een operatie, maar die wil ze niet omdat ze haar stem misschien zou verliezen. Ze wil namelijk supergraag zangeres worden.
    Op een dag komen er twee shinigami (Takuto en Meroko) langs, die enkel zij kan zien. Ze vertellen haar per ongeluk dat ze nog maar 1 jaar te leven heeft. Geschokt was ze niet, maar had een wens : dat ze auditie kon gaan doen als zangeres. Mitsuki ging zo auditie doen, en werd gekozen.
    Later vertelde ze Wakaouji-sensei en Ooshige-san (haar manager) dat ze Full moon is, ofwel Mitsuki. En er komen twee nieuwe shinigami Izumi en Jonathan. Die hebben de opdracht gekregen om Mitsuki's ziel te nemen in plaats van Takuto en Meroko, omdat ze denken dat Takuto het niet zal lukken om Mitsuki's leven te nemen.
    Ik vind het echt zo'n zielige anime! En het is eigenlijk ook wel een beetje een romantische Anime, ik weet niet of je daar van houdt?

    02. Nana: Nana vertelt het verhaal van twee meisjes met dezelfde voornaam, Nana Osaki en Nana Komatsu. Ze ontmoeten elkaar op een treinreis naar Tokio, waar ze hun geluk gaan beproeven. Nana Komatsu wil in Tokio gaan wonen om bij haar vriendje en vrienden te zijn, Nana Osaki wil er doorbreken als punk zangeres. Uiteindelijk delen ze een appartement en ze worden goede vriendinnen.
    Ik vind deze serie echt zo geniaal! Het heeft humor, maar het is ook eigenlijk best een zielig verhaal.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Elfen Lied (horror)
    Death Note (thriller, denk ik?)
    Angel Beats! (actie en komedie)
    Chrono Crusade (avontuur)
    Full Metal Panic! (actie en mecha)
    My bride is a Mermaid (komedie)
    He's my Master (komedie)
    Princess Princess (komedie)
    Hell Girl (horror)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2010 - 22:28 ]


    All this dampness is damp.

    btw, ik ken de anime death note, full moon wo sagashite, full metal panic en naruto al.


    A woman's best make up is her smile

    NARUTO.


    blijft de beste ;p


    Whatever.

    ik weet er echt helemaal niets van. duzz sorry xD


    When words fail music speaks

    Suzumiya Haruhi No Yuutsu. :3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mermaid Melody


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    yep naruto (shippuuden) blijven de beste maar
    DN Angel is ook gaaf en D-Gray man en misschien vindt je vampire knight ook wel leuk deze zou ik echt aan raden xD


    Miracle!!

    wolf's rain(te zielig TT^TT), bleach, one piece, Nyan Koi, Shugo Chara, Mermaid Melody, Seto no Hanayome, Ouran High School Host Club, Soul Eater, Gundam Seed, Full Metal Alchemist (brotherhood), Higurashi, Stich!(een japanse variant op lilo & Stich xD), Shaman King, Cowboy Bebop, Axis Powers Hetalia, A little snow fairy sugar, Shuffle, K-on, Kuroshitsuji, Fruits Basket, Samurai Shamploo, Rosario + Vampire (manga is wel beter), Lucky Star

    Man ik heb er volgens my wel meer dan 20 gezien >.< maar ben dan ook al verslaafd sinds groep 6 xD


    Tengoku wa jubunde wa nai

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=59925

    Onegai shimasu! :Y)
    (Alsjeblieft)

    > Slotje.


    Let the Night embrace you