Shade schreef:
Ik. Op het internet kan ik echt goed mijn zegje doen etc. Maar in reallife ben ik met andere mensen echt een ramp. (Behalve dan met vrienden).
Same here >.> damn you onzekerheid -,-' Alhoewel ik me wel verbaasde over hoeveel mensen mijn naam kende in Limburg (3-daags kamp/excursie van school)
Uh, als je met sociaal onhandig ook mensen die gewoon totaal geen woord zeggen bedoelt.... Bij mij in de klas zit een meisje die altijd een gesloten antwoord geeft, ookal stel je een open vraag. Alleen bij haar vriendengroepje (die wel heel groot is, maar dat komt door de zeer sociale mensen die er ook bijhoren en dus allemaal andere mensen erbij halen) zegt ze soms hele zinnen en soms ook wel een heel gesprek. We hebben het al een beetje opgegeven om gesprekken met haar aan te gaan, want al 3 jaar krijgen we niet echt een antwoord. Maar ik ben wel blij voor d'r dat ze zich wel beter voelt in haar eigen groepje (:
"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo