• Het valt me op dat er zóveel mensen sociaal onhandig zijn. Neem bij mij op VWO nou een meisje. Serena heet ze en ze heeft geen vrienden. Ze ging op uitwisseling, zoende met een duitsers en deed het vervolgens nog een keer omdat ze dacht dat ze vriendinnen was met een meisje, die vervolgens álles doorgeluld heeft. Nu doet ze alles om in de smaak te vallen bij dat meisje. Zwaar triest. :o
    Nog meer sociaal onhandige gevallen?

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Daar ken ik er helaas veel te veel van. Altijd erg grappig als ze het zelf niet doorhebben.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

BLIND schreef:
    Daar ken ik er helaas veel te veel van. Altijd erg grappig als ze het zelf niet doorhebben.

Maar aan de andere kant zo ontzettend triest ;p

Ik. Op het internet kan ik echt goed mijn zegje doen etc. Maar in reallife ben ik met andere mensen echt een ramp. (Behalve dan met vrienden).

I am an idiot, I move.

Appelmoes schreef:
    (...)
    Maar aan de andere kant zo ontzettend triest ;p

Dat ook jah :'D

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Shade schreef:
    Ik. Op het internet kan ik echt goed mijn zegje doen etc. Maar in reallife ben ik met andere mensen echt een ramp. (Behalve dan met vrienden).

Maar jij hebt tenminste vrienden!
    Dat heeft dat meisje wat ik ken niet hoor ;p

Shade schreef:

"I shut my eyes in order to see.'

Appelmoes schreef:
    (...)
    Maar jij hebt tenminste vrienden!
    Dat heeft dat meisje wat ik ken niet hoor ;p

Ook niet veel hoor xd. *Gaat tellen*. Ik heb denk ik zo'n 8 vrienden, waarvan 2 echt goede.

I am an idiot, I move.

heel veel mensen maken zich druk over wat anderen van hun denken en verliezen dan dat uit het oog waarom het in een vriendschap of relatie gaat...daardoor gaan ze dus rare dingen doen en zetten zichzelf voor schut...een stom bijverschijnsel van de media en de technologie...mensen zitten tegenwoordig teveel aan de pc en kunnen dus een nieuw "ik" maken...waardoor ze in RL dan totaal de controle verliezen en proberen als hun internet-ik te zijn...

hopeloos als je mij vraagt...zoals ik me op internet geef, ben ik ook in RL...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Wij hadden een jongen in de klas. Hij werd vroeger veel gepest. Hij had een vriend van hem bij zijn keel gegrepen omdat hij hem ook zat te pesten. Sindsdien wordt hij om alles boos. Je kunt geen grapje over hem maken!
    Echt Creepy:O

Maudjuhh schreef:
    Wij hadden een jongen in de klas. Hij werd vroeger veel gepest. Hij had een vriend van hem bij zijn keel gegrepen omdat hij hem ook zat te pesten. Sindsdien wordt hij om alles boos. Je kunt geen grapje over hem maken!
    Echt Creepy:O

Das wel logisch hoor. ;p

Shade schreef:

Shade schreef:

Wat mij opviel tijdens de modmeeting was dat veel mensen erg terughoudend waren in het begin en eigenlijk toonde ik min of meer al degene die ik was (althans, naar mijn herinneringen).

No growth of the heart is ever a waste

Volksfeind schreef:
    (...)
    Wat mij opviel tijdens de modmeeting was dat veel mensen erg terughoudend waren in het begin en eigenlijk toonde ik min of meer al degene die ik was (althans, naar mijn herinneringen).

Misschien waren ze verlegen :'D

Volksfeind schreef:
    (...)

Ik ben in het begin ook sowieso heel terughoudend. :'D

Ik kijk in het begin bij mensen die ik niet ken altijd de kat nog uit de boom maar ik word vanzelf meer mezelf. Maar ik ben alleen bij mijn vriendje en beste vriendin écht mezelf ;$

-