• Bereid je voor op een lang verhaal (cat)
    Okee, ik heb dus een groot probleem, dat ik even kort ga samenvatten. Een paar maanden geleden was ik smoor op een jongen, dus ik de hele tijd met hem flirten enzo, en hij bleek ook op mij te zijn. Toen ik me dat realiseerde, begon ik te twijfelen. Ik ben tenslotte nog maar veertien, en ik wil gewoon nog een vrije tiener zijn.. Dus toen hij het me wou gaan vertellen, dat hij ook op mij was, heb ik het afgehaakt. Ik heb hem afgewezen, en een tijdlang hadden we eigenlijk geen contact. Toen is het weer goedgekomen, en zijn we weer met elkaar omgegaan als vrienden. Maar nu heb ik het idee dat hij weer een crush op me heeft, want op msn houd hij maar niet op met vragen of ik wil afspreken, en steeds flirtberichtjes sturen enzo, en ik wordt gek! Mijn ouders kennen hem niet, en nou begon hij net over bij mij thuis voetbal kijken. Maar ik wil nu niks meer met hem, maar ik wil hem ook niet nóg eens 'dumpen' zeg maar, want dat doet verrekte veel pijn van binnen, en dat vind ik gewoon zielig.. Please help me <3

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 21:44 ]


    You can agree with me or you can be wrong

    Gewoon zeggen dat je niks voor hem voelt en gewoon vrienden met hem wil blijven. Eerlijk zijn is het beste.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Gewoon eerlijk zijn :)


    "I shut my eyes in order to see.'

    >< Maar dat is verrekte moeilijk ><


    You can agree with me or you can be wrong

    Wanneer zou je je kutter voelen: Als je er op in blijft gaan terwijl je niet op hem bent, hem valse hoop geeft en het uiteindelijk toch wel moeten afkappen of nu duidelijk maken dat je niets met hem wilt?
    Maar als de enige reden is dat je een vrije tiener wilt zijn, zou ik zeggen: Give it a shot. Als je echt verliefd bent kan je dat toch geen shit meer schelen.. Of je nu happy bent mét of zonder vriendje. Liefde is juist leuk (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lekkere kwarktaart,
    jij moet gewoon lekker eerlijk tegen hem zijn :3 En als hij door dramt dram ik zijn neus wel ff in elkaar. Deal? :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pershoofd schreef:
    Lekkere kwarktaart,
    jij moet gewoon lekker eerlijk tegen hem zijn :3 En als hij door dramt dram ik zijn neus wel ff in elkaar. Deal? :3


    Deal schatje <3 En jullie hebben wel gelijk allemaal.. MAAR HET IS ZO MOEILIJK..
    Kaboutertje Pershoofd, kun jij me niet even helpen door even bij hem langs te gaan en het hem tee zeggen? ;3


    You can agree with me or you can be wrong