• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:55 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, goedkope shizzle heb ik ^^ Alleen een oogpotlood van vijf euro van Rimmel London en een lipstick van 18 euro, dat zijn mijn twee schatjes <3


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik gebruik meestal alleen maar spullen van Bourjois, maar dat hoeft niet altijd perse duur te zijn :Y). Wel balen van dat spul dat je het liet vallen D:


    Wie du mir, so ich dir.

    Soms wel soms niet. Maar ik heb nogal gevoelige ogen en een gevoelige huid, dus ik kom sowieso vaak al duurder uit als ik make-up ga kopen.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Lol.
    Mn mam kocht altijd heel duur spul, en als zij het nooit gebruikte, nam ik het, en ze zei zo; Och, het is me kleur toch niet.
    En dan denk ik van; Whut? Waarom koop je het dan x'd.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik koop nooit geen dure make-up enzo. Ik geef er altijd wel wat meer geld aan uit om diervriendelijke producten te kopen. Maar dan nog gaat het bedrag nooit boven de 4 en 10 euro.

    Ik draag geen make-up laat staan dat ik er zo veel geld aan uit geef.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik draag geeneens make-up; misschien heel soms wat eyeliner en mascara als ik ergens naartoe moet :')

    Ik koop meestal van goedkope merken zoals Catrice, Essence en Miss Helen (van HEMA). ;D
    De kwaliteit is misschien niet even goed als duurdere merken maar goed genoeg voor mij. (:

    ligt eraan. ik koop altijd producten van Gosh, M.A.C enz. dus ja soms is het wel duur.


    We can only learn to love by loving.

    Nope, never
    Ik koop meestal de make-up van essence. Dat noem ik pas besparen :Y)

    KirstenSnaps schreef:
    Ik gebruik meestal alleen maar spullen van Bourjois, maar dat hoeft niet altijd perse duur te zijn :Y). Wel balen van dat spul dat je het liet vallen D:

    Ja trust me ik was niet blij. Ik om middernacht de boel bij mekaar schreeuwen: Godverdomme, teringzooi! (Ja, zo scheld ik dus).
    Maar die verkoper me helemaal helpen met dat spul dus ik dacht: nu moet ik me niet gaan terugtrekken, das ook zoiets. + Ik was al van plan dat te gaan halen maar als ik 't eerder had geweten had ik het nooit gedaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is best duur idd.


    --

    Uhmm, nee niet echt. Meestal koop ik geen dure merk make-up. En een potje foundation voor 40 euro zou ik denk ik niet doen. Maarja.... meestal koop ik gewoon van Essence ofzo.


    If you want perfection, buy a Barbie

    Outlaw schreef:
    HOEVEEL? Voor een foundation? Craaaap. Ik voelde me al een make-up junk toen ik vanmiddag voor 10 euro aan make-up had gekocht X: Daarom koop ik ook altijd Catrice. Die zijn én heel goed, én heel goedkoop.

    Daar heb ik foundation van :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn mascara is altijd 1 van de duurste omdat ik altijd de duurste wil die in de winkel ligt (':


    Keep on smiling