• Hallo, peepz. Ik en Rose (Portugal) gaan samen schrijven aan een SEKSIE wk verhaal, ja ja. Oké.

    Twee meiden komen maar voor 1 ding te staan; Voetbal. Hun vader is de coach van Spanje, maar de twee meiden wonen apart. Sophie Florence woont in Spanje, maar haar zus Vida Vienna woont in Portugal. Elke avond wachten ze op een vallende ster en schrijven ze in hun dagboek, over hun gebeurtenissen, en over hun liefde. Tot dat ze iets gruwelijks gaan wensen wat ook nog echt uit komt, en dan hebben de meisjes een probleem en proberen ze maar als te graag het WK stadion in Zuid Afrika binnen te dringen voor dat de ramp echt gebeurt.

    C Ronaldo & Pershoofd zijn bezet!

    Dit moet je invullen;

    ~ Naam;
    ~ Achternaam;
    ~ Leeftijd;
    ~ Afkomst;
    ~ Foto;
    ~ Karakter;
    ~ Crush Voetballer;
    ~ Wordt dit verhaal seksie;

    Haha, de laatste vraag moest gewoon!

    Dikke lebber, Marjolien & Rose.




    ~ ROLLEN ZIJN BEKEND ~
    Unusual, ~ Sergio Agüero.
    VivaEspana, ~ Rafael vd Vaart.
    Casanova, ~ Lionel Messi.
    Footballeur, ~ Iker Casillas.
    Argentinia, ~ Eljero Elia.
    Denmark, ~ Simon Kjaer.
    Santo, ~ Fernando Torres.
    Reckless, ~ Ibrahim Afellay.
    Appelvlaai, ~ Sergio Ramos.

    Sorry voor de mensjes die geen rol hebben. In iedergeval zijn deze hotte voetballeurs bezet :3. We hebben ons best gedaan en hebben een keuze gemaakt.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 18:22 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Footballeur schreef:
    (...)

    Dat is voor jouw een vraag en voor mij een weet. Maar hé, als je geluiden hoort uit de kamer naast je, dan ben ik dat ;x


    Wtf doe jij in het Nederlandse hotel? Jij moet nie in Kaapstad zijn (cat)


    we've only said goodbye with words

    Pershoofd schreef:
    (...)

    Hij geeft jou de meeste aandacht hoor, snorry. (krul)


    Ja tuurlijk, maar pas op ^^, Ik wil geen ruzie met mijn toetietje, omdat er valse roddels over hem worden verspreid


    SLOAN.

    Reckless schreef:
    (...)

    Volgens mij is het bewezen dat je door seks beter gaat voetballen. (cat)

    Juist niet haha. Torres -ik dus ook- heb té veel seks gehad en daarom ben ik nu dus slechtste spits haha.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reckless schreef:
    (...)

    Wtf doe jij in het Nederlandse hotel? Jij moet nie in Kaapstad zijn (cat)
    ]

    Ooit gdacht, dat ik Nederlands ben. hahaha. Nee, ik bedoelde die kamer naast, je. De bezemkast is heet ja.


    SLOAN.

    Bella krijgt Afellay, dat hebben ik en Marjolien net besloten. Sanne en Marrit moeten maar een andere sexy voetballer kiezne (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Bella krijgt Afellay, dat hebben ik en Marjolien net besloten. Sanne en Marrit moeten maar een andere sexy voetballer kiezne (krul)


    Wuauauaha -gaat gemeen doen-
    (puh)

    Nee sorry knorry (huil)


    we've only said goodbye with words

    Footballeur schreef:
    (...)]

    Ooit gdacht, dat ik Nederlands ben. hahaha. Nee, ik bedoelde die kamer naast, je. De bezemkast is heet ja.


    Wuahaha, de bezemkast. De douchekabine is heeter hoor (krul)


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Wuahaha, de bezemkast. De douchekabine is heeter hoor (krul)


    Ja maar de bezemkast, tja.. Ik blijf erbij dat de allerheetste plek toch is in de voetbalopslagruimte, of het doel op het voetbalveld ;3


    SLOAN.

    Heheh, nu is Marjolien weg een duo doen met vPersie. (nerd) Dat pept hem dan ook op voor de wedstrijd.


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    Heheh, nu is Marjolien weg een duo doen met vPersie. (nerd) Dat pept hem dan ook op voor de wedstrijd.


    Dat heet gewoon seks Bella -nerd- haha. Ik moet Cassie ook maar op gaan peppen morgen haha ;3


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    (...)

    Dat heet gewoon seks Bella -nerd- haha. Ik moet Cassie ook maar op gaan peppen morgen haha ;3


    Dat weet ik ook wel, zo dom ben ik niet (nerd)
    Nee, eerst de ckvshit dan oppepper geven ö


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Dat weet ik ook wel, zo dom ben ik niet (nerd)
    Nee, eerst de ckvshit dan oppepper geven ö


    Ah nee, dat is gemeeeeeen. Ik vermoord mijn Ckv lerares. Ik had echt mijn best gedaan, en ik kan er ook niks aan doen dat mijn pc de hele tijd spacet. En straks krijg ik een preek van hier tot tokio -hotel- van mijn moeder ;x


    SLOAN.

    Footballeur schreef:
    (...)

    Ah nee, dat is gemeeeeeen. Ik vermoord mijn Ckv lerares. Ik had echt mijn best gedaan, en ik kan er ook niks aan doen dat mijn pc de hele tijd spacet. En straks krijg ik een preek van hier tot tokio -hotel- van mijn moeder ;x


    Mag ik je ckv lerares ophangen? Of nee, neerschieten met een bazooka (nerd)


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    Mag ik je ckv lerares ophangen? Of nee, neerschieten met een bazooka (nerd)


    Nee, we blazen haar op in een voetbal, en dan laten we Iker en Afellay en Ronaldo en Elia en Pershoofd tegen aan trappen :3


    SLOAN.

    En daarna heb ik de heetste seks met Ikiepikkie -O god, dat schreef ik niet-


    SLOAN.