• Hallo, peepz. Ik en Rose (Portugal) gaan samen schrijven aan een SEKSIE wk verhaal, ja ja. Oké.

    Twee meiden komen maar voor 1 ding te staan; Voetbal. Hun vader is de coach van Spanje, maar de twee meiden wonen apart. Sophie Florence woont in Spanje, maar haar zus Vida Vienna woont in Portugal. Elke avond wachten ze op een vallende ster en schrijven ze in hun dagboek, over hun gebeurtenissen, en over hun liefde. Tot dat ze iets gruwelijks gaan wensen wat ook nog echt uit komt, en dan hebben de meisjes een probleem en proberen ze maar als te graag het WK stadion in Zuid Afrika binnen te dringen voor dat de ramp echt gebeurt.

    C Ronaldo & Pershoofd zijn bezet!

    Dit moet je invullen;

    ~ Naam;
    ~ Achternaam;
    ~ Leeftijd;
    ~ Afkomst;
    ~ Foto;
    ~ Karakter;
    ~ Crush Voetballer;
    ~ Wordt dit verhaal seksie;

    Haha, de laatste vraag moest gewoon!

    Dikke lebber, Marjolien & Rose.




    ~ ROLLEN ZIJN BEKEND ~
    Unusual, ~ Sergio Agüero.
    VivaEspana, ~ Rafael vd Vaart.
    Casanova, ~ Lionel Messi.
    Footballeur, ~ Iker Casillas.
    Argentinia, ~ Eljero Elia.
    Denmark, ~ Simon Kjaer.
    Santo, ~ Fernando Torres.
    Reckless, ~ Ibrahim Afellay.
    Appelvlaai, ~ Sergio Ramos.

    Sorry voor de mensjes die geen rol hebben. In iedergeval zijn deze hotte voetballeurs bezet :3. We hebben ons best gedaan en hebben een keuze gemaakt.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 18:22 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Appelvlaai schreef:
    (...)

    Okee, ik zal kijken of ik haar kan vinden :Y) MARJOLIEHIEN! WAAR BEN JEEE?
    nee, ze is er echt niet ><

    Ik ga nu even douchen en als ik terug kom en ze er nog niet is dán ga ik wel bekend maken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil Torres en mijn stukje drop ik zo even :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Portugal schreef:
    (...)
    Ik ga nu even douchen en als ik terug kom en ze er nog niet is dán ga ik wel bekend maken.


    Yay <3 Ze heeft nog steeds zown rottige automessage ><


    You can agree with me or you can be wrong

    Naam: Whithey
    Achternaam: Camino
    Afkomst: Spaans
    Supporter van: Spanje
    Foto: Whitney
    Karakter: Whitney is een echte levensgenieter. Ze is vrolijk, spontaan, gezellig en avontuurlijk. Uitgaan doet ze het liefst en ze heeft een grote passie voor muziek wat dan ook haar werk ik: nieuw talent ontdekken. Ze weet overal iets leuks van te maken. Veel mensen kennen alleen die kant maar an haar, maar ze heeft ook een rustige kant. Whitney voelt zich fijn in een grote groep, maar bij de mensen van wie ze houd voelt ze zich het best. Iedereen vertrouwd haar, zijn/haar geheimen toe, omdat ze ze nooit doorverteld. Ook is ze erg lief en behulpzaam.
    Crush Voetballer: Nandooooo (Fernando Torres dus :9~)
    Wordt dit verhaal seksie; Tuurlijk als jullie samen schrijven kan het ook niet anders! :9~

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 10:12 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ~ Naam; Sandra Lianne
    ~ Achternaam;Estridson
    ~ Leeftijd; 19 jaar
    ~ Afkomst; Uruguay
    ~ Foto; Klik
    ~ Karakter;
    Sandra is een aardig jong meisje. Ze is dapper, houdt van sport en vind het niet eng om voor andere mensen te moeten poseren. Sandra is goed in vrienden maken, ook een beetje om het geld dat zij bezit, maar ook omdat zij zo aardig is. Sandra trekt ook het verkeerde soort mensen aan. Daar kan zij niks aan doen. Sandra vind vrede belangrijk. Ze stort daarom een heleboel van haar geld op van die acties enzo. Sandra is zeer zelfstandig en strijdlustig. Ze kan leven op traditie, wat ze thuis bij haar ouders ook doet. Gelukkig woont ze al op zichzelf. Sandra zou niemand kwaad doen.
    ~ Crush Voetballer; Kjaerness (you know who)
    ~ Wordt dit verhaal seksie; Alle verhalen met voetballers zijn seksie, duhh ;)


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Rose, hoe lang kun jij douchen?


    You can agree with me or you can be wrong

    Appelvlaai schreef:
    Rose, hoe lang kun jij douchen?

    héél lang. maar ik ben alweer terug haha ik was ff aan het schrijven aan een ander verhaal :Y)
    Buh ik ga wel EEN DEEL bekend maken.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 11:20 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Unusual, VivaEspana, Casanova, Footballeur, Argentinia, Denmark hebben alvast een rol.

    Santo, Springbreak, S0UNDTRACK, en Appelvlaai worden besproken wanneer Marjolien online is (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oh, tak ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    JESS. Dankjewel, ontzettend bedankt cuties!
    (flower)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Portugal schreef:
    Unusual, VivaEspana, Casanova, Footballeur, Argentinia, Denmark hebben alvast een rol.

    Santo, Springbreak, S0UNDTRACK, en Appelvlaai worden besproken wanneer Marjolien online is (krul)


    Ik ben nou op mijn werk. Ben pas om 15.00 vrij dus dan ben ik er weer. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pershoofd schreef:
    (...)

    Ik ben nou op mijn werk. Ben pas om 15.00 vrij dus dan ben ik er weer. :3

    Dan wachten we allemaal braaf tot je klaar bent :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Dan wachten we allemaal braaf tot je klaar bent :9~


    Ghihi. Mooi, dan blijven ze lekker in spanning. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pershoofd schreef:
    (...)

    Ghihi. Mooi, dan blijven ze lekker in spanning. :9~


    Jam ik ben zo nieuwsgierig -bijt nagels kapot- xd nee grapje hoor (: Ik wacht geduldig <3


    You can agree with me or you can be wrong

    Pff, dan moet ik lang wachten o.o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.