• Hallo, peepz. Ik en Rose (Portugal) gaan samen schrijven aan een SEKSIE wk verhaal, ja ja. Oké.

    Twee meiden komen maar voor 1 ding te staan; Voetbal. Hun vader is de coach van Spanje, maar de twee meiden wonen apart. Sophie Florence woont in Spanje, maar haar zus Vida Vienna woont in Portugal. Elke avond wachten ze op een vallende ster en schrijven ze in hun dagboek, over hun gebeurtenissen, en over hun liefde. Tot dat ze iets gruwelijks gaan wensen wat ook nog echt uit komt, en dan hebben de meisjes een probleem en proberen ze maar als te graag het WK stadion in Zuid Afrika binnen te dringen voor dat de ramp echt gebeurt.

    C Ronaldo & Pershoofd zijn bezet!

    Dit moet je invullen;

    ~ Naam;
    ~ Achternaam;
    ~ Leeftijd;
    ~ Afkomst;
    ~ Foto;
    ~ Karakter;
    ~ Crush Voetballer;
    ~ Wordt dit verhaal seksie;

    Haha, de laatste vraag moest gewoon!

    Dikke lebber, Marjolien & Rose.




    ~ ROLLEN ZIJN BEKEND ~
    Unusual, ~ Sergio Agüero.
    VivaEspana, ~ Rafael vd Vaart.
    Casanova, ~ Lionel Messi.
    Footballeur, ~ Iker Casillas.
    Argentinia, ~ Eljero Elia.
    Denmark, ~ Simon Kjaer.
    Santo, ~ Fernando Torres.
    Reckless, ~ Ibrahim Afellay.
    Appelvlaai, ~ Sergio Ramos.

    Sorry voor de mensjes die geen rol hebben. In iedergeval zijn deze hotte voetballeurs bezet :3. We hebben ons best gedaan en hebben een keuze gemaakt.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 18:22 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Beste vriendin Cristiano Ronaldo?
    ~ Naam; Kate
    ~ Achternaam; Wish
    ~ Leeftijd; 21
    ~ Afkomst; Australisch-Grieks
    ~ Foto; Kate Wish
    ~ Karakter; kate is een vrij rustig persoon die veel om anderen denkt. Ze helpt degene die hulp nodig hebben. of als kate denkt dat ze hulp nodig hebben. Ze is niet snel boos te krijgen, maar als ze boos is moet je ook uit haar buurt blijven.
    Kate is erg onhandig en chaotisch. Er gaat geen dag voorbij dat ze valt of struikelt. De deurpost is haar grootste vijand. Daar knalt ze het vaakst tegenop.
    Aan Kate heb je een goede vriendin. Ze zou niet snel iets doorvertellen wat je niet wilt. Behalve als die persoon in levensgevaar is.
    ~ Crush Voetballer; Sergio Agüero
    ~ Wordt dit verhaal seksie; Duhu, jij en Rose schrijven. 1 woord: SEKSIE^^

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 19:25 ]


    Music is the new sex

    Welke rollen zijn er trouwens. Ik was weer snelx'D


    Music is the new sex

    Allerbeste vriendin van de meiden? En heel misschien vriendinnetje Rafael van der Vaart? (A)

    ~ Naam; Kim.
    ~ Achternaam; Meyer.
    ~ Leeftijd; 20 jaar.
    ~ Afkomst; Nederlands.
    ~ Foto; Klik!
    ~ Karakter; Vurig, moedig, sportief, soms een tikkeltje brutaal, chaotisch, charmant, vriendelijk, behulpzaam, creatief, diervriendelijk, soms wat overbezorgd als het gaat om haar vrienden of familie.
    ~ Crush Voetballer; Rafael van der Vaart
    ~ Wordt dit verhaal seksie; Absoluut man!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Unusual schreef:
    Welke rollen zijn er trouwens. Ik was weer snelx'D


    Moeten ik en Rose nog overleggen :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ~ Naam; Hayley
    ~ Achternaam;Bouvier
    ~ Leeftijd; 17
    ~ Afkomst; Frankrijk
    ~ Foto;Foto 1
    Foto 2
    ~ Karakter; Hayley is vrolijk en lacht graag. Haar stem bezit veel vriendelijkheid en ze is gek op felle kleuren. Ze vind het bos leuk en is gek op zon. Ze vertrouwt niet snel mensen omdat ze door haar echte ouder mishandelt is. Ze woont bij een pleeggezin en heeft een klein broertje en een zusje van 7.
    ~ Crush Voetballer;Nee ze vind voetbal niet echt boeient maar vind sommige wel erg knap.
    ~ Wordt dit verhaal seksie; is het niet Sexy met een hoofdletter? en schrijf je het niet in het hotte Engels? Anders word het misschien niet Sexy genoeg!

    Geef me maar Iker.


    SLOAN.

    GossipSas schreef:
    ~ Naam; Hayley
    ~ Achternaam;Bouvier
    ~ Leeftijd; 17
    ~ Afkomst; Frankrijk
    ~ Foto;Foto 1
    Foto 2
    ~ Karakter; Hayley is vrolijk en lacht graag. Haar stem bezit veel vriendelijkheid en ze is gek op felle kleuren. Ze vind het bos leuk en is gek op zon. Ze vertrouwt niet snel mensen omdat ze door haar echte ouder mishandelt is. Ze woont bij een pleeggezin en heeft een klein broertje en een zusje van 7.
    ~ Crush Voetballer;Nee ze vind voetbal niet echt boeient maar vind sommige wel erg knap.
    ~ Wordt dit verhaal seksie; is het niet Sexy met een hoofdletter? en schrijf je het niet in het hotte Engels? Anders word het misschien niet Sexy genoeg!


    Ik vind met SK mooier :]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Iedereen moet een rol nemen (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Iedereen moet een rol nemen (cat)

    Ik heb al gesolliciteerd, darling.
    Check mijn info maar, Rose.
    (cat)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    VivaEspana schreef:
    (...)
    Ik heb al gesolliciteerd, darling.
    Check mijn info maar, Rose.
    (cat)

    Weet ik :9~ Maar als er pas heeeeeeeeeeeel veel zijn gaan we bekend maken (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    Weet ik :9~ Maar als er pas heeeeeeeeeeeel veel zijn gaan we bekend maken (krul)

    Oké, ik vond het gewoon leuk dat je mijn rol even zag -ja, ik zit in een rare bui-

    Goed mensen; Komop, het is weinig tijd dus vul een rol in!


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    ~ Naam; Amber Valdírez
    ~ Leeftijd; 24
    ~ Afkomst; Spaanse
    ~ Foto; Foto.
    ~ Karakter; Nieuwsgierig, opgewekt, altijd vrolijk maar serieus als het echt nodig is, altijd geinteresseerd, nuchter. Blijft altijd zichzelf, no matter what. Zorgzaam.
    ~ Crush Voetballer; Leeeoo Messi :9~:9~
    ~ Wordt dit verhaal seksie; Zoals altijd. _O_

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 20:15 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Invullen met die handel! HUP!(flower)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ~ Naam; Sierra
    ~ Achternaam; Del Nino
    ~ Leeftijd; 21.
    ~ Afkomst; Argetinie/Spanje
    ~ Foto; zoek maar een foto van Leighton meester.
    ~ Karakter; Sierra is een behulpzaam meisje dt gek is op koken, tekenen, en spelen op haar gitaar. Ze kan soms fel uit de hoek komen, maar dat is alleen als ze moe en chagerijnig is. Sierra houd van dieren, en heeft een klein hondje genaamd Titus. Het is een vuilnisbakkie, met een witte vacht, en zwarte oortjes, en gevlekte vacht. Sierra is heel slim, maar ook lui, dus ze doet net alsof ze iets niet weet, maar haar vrienden weten wel beter haha (ze is een goede vriendin van rose haar personage, en van Iker Casillas.) Iker weet niet dat ze een crush op hem heeft.
    ~ Crush Voetballer; Iker Casillas
    ~ Wordt dit verhaal seksie; Ja!


    SLOAN.

    Neem alvast een abo.(cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3