• Ik ging gisteren met mijn ouders, mijn tante en oom, en mijn andere tante, en een vriendin van die tente, met hun bootje door de grachten varen. Nou jezus, ga dat nooit doen, want je schaamt je kapot. De eerste 3 uur heb ik me lekker vermaakt met lezen van een boek, dus toen merkte ik er niks van, maar toen was dat boek uit, en toen begon de pret. We gingen hard, en toen waren er dus golven, en die kwamen in onze boot. Iedereen was kletnat, en dan hoor je ze gillen. Mijn tante lag om de tien seconden in een deuk, en mijn moeder ook. Mijn vader ging toen zijn broek uitdoen, en toen zattie dus alleen in zijn onberbroek. Mijn moeder hield alles gelukkig aan. Pfoesj. Nja, ik heb me wel lekkervermaakt met een zak chips. Maar toen gingen we me tante terug zeggen op de kade. Dat ging gelukkig nog goed. Maar toen gingen we weer terug naar het huisje (woonboot) van mijn oom en tante, en toen gaf mijn tante weer gas naar achter, en toen maakte mijn oom een salto achterover in het water, omdat hij nog stond in de boot. En toen was hij nat. Iedereen ging stuk. En toen waren we gelukkig weer terug bij de woonboot, en warmde ik me op, en konden we naar huis.

    De volgende keer gun ik mijn zussen het geluk van genantheid. --'

    Is jullie famillie wel een genant bezig?

    Oh, en toen ginge ze ook nog een ker plassen, en toen kwamen ze niet uit het hek, omdat het op slot zat, en toen ging mijn tante tegen iedereen schat en lieverd roepen...


    SLOAN.

    In dat geval, had ik mezelf een krat bier gegund zodat ik er zelf ook niets van merkte en mee deed.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    VivaEspana schreef:
    In dat geval, had ik mezelf een krat bier gegund zodat ik er zelf ook niets van merkte en mee deed.


    (Al lust ik geen bier, ik had wel andere drank gevonden!)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    VivaEspana schreef:
    In dat geval, had ik mezelf een krat bier gegund zodat ik er zelf ook niets van merkte en mee deed.


    When words fail music speaks