• Ja, ik was serieus op de tv en ik heb mezelf niet eens gezien -fail. Een vriendin stuurde me opeens "Omg! Gij waart me Green Day op tve" ik stuur terug; "Meen je dat?" Blijkt dat ze me gezien had toen ik Billie Joe probeerde aan te raken toen hij like voor me stond ;x Haha lol, iemand op Canvas aan het kijken naar Rock Werchter?

    Nope, niet gezien. Was Rock Werchter dan op Canvas? D:


    Only losers can act the way you do

    Ik ben ook aan 't kijken nu
    Btw: Greenday was kei goed (Ik was ook op Rock Werchter)


    Live life limitless.

    Starwarsdude schreef:
    Nope, niet gezien. Was Rock Werchter dan op Canvas? D:

    Het is nog steeds op de tv, nu met Rammstein :')

    Desperation schreef:
    (...)
    Het is nog steeds op de tv, nu met Rammstein :')
    Als ik dat had geweten. :/

    Buh, niet de moeite waard om dan nu nog te gaan kijken: ik hou niet van Duitse muziek :Y)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 23:03 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik heb het gezien. Alhoewel ik alleen echt heb gekeken naar Rammstein en Green Day. Stond weinig echt Rock op het podium voor een festival dat ROCK Werchter heet.

    Maar in ieder geval heb ik weggezapt voor een poosje toen ze dat ene mens lieten zingen die fa van Green day was en die een bas of gitaar ofzo had gekregen..

    hellgirl1417 schreef:
    Ik heb het gezien. Alhoewel ik alleen echt heb gekeken naar Rammstein en Green Day. Stond weinig echt Rock op het podium voor een festival dat ROCK Werchter heet.

    Maar in ieder geval heb ik weggezapt voor een poosje toen ze dat ene mens lieten zingen die fa van Green day was en die een bas of gitaar ofzo had gekregen..

    Hmm, ik ben voor dat meisje op de tv gekomen :')

    Ik ben ooit eens op JIM geweest met mijn spandoek voor het TH-concert van 25.02.10'


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    TheRipper schreef:
    Ik ben ooit eens op JIM geweest met mijn spandoek voor het TH-concert van 25.02.10'

    Ah, wat leuk!

    Weet je, nu ik 't me realiseer. Toen Billie Joe voor ons stond en ze dat filmde, probeerde iedereen (inclusief ik) 'm aan te raken en ik denk dat ik toen nogal was aan het roepen ;x
    zo kent niemand mij xd

    Desperation schreef:
    (...)
    Ah, wat leuk!

    Weet je, nu ik 't me realiseer. Toen Billie Joe voor ons stond en ze dat filmde, probeerde iedereen (inclusief ik) 'm aan te raken en ik denk dat ik toen nogal was aan het roepen ;x
    zo kent niemand mij xd


    (nerd)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Oeee, stoer. :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ah, veat XD
    Best balen dat je het dan niet gezien hebt XD


    The spaces between your fingers are created so, that another's can fill them

    Dat is best wel cool (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'