• Hoi Hoi,
    Ik zoek ng goede stories om deze vakantie mee te vullen!! Weten jullie er nog? Geen Jonas Brothers of Justin bieber ofzo.. Als het over een film of artiest gaat alleen TH en twi Sorry!!!
    Grtz BiteMze


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Iemand??


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Mogen het grote verhalen zijn?


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Mogen het grote verhalen zijn?

    Jah! Dn ben ik ff zoet


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    One big story commin' up!

    De vrouw van de draak.

    Odessa DeLucero is getrouwd met het staatshoofd van haar land: Ramon DeLucero. Hij leidt met harde hand een verscheurd land dat dreigt ineen te storten: de economie gaat achteruit en continue dreigt er een staatsgreep. Buiten het weten van haar man ontvangt Odessa onbekende liefdesbrieven. Het geeft haar koude huwelijk enigszins weer licht. Als haar man achter de brieven komt is hij buiten zichzelf van woede. De afzender smeekt om een ontmoeting, maar het escaleert: ze wordt meegenomen naar het ondergrondse hoofdkwartier van de beruchte rebellen. Nu staat Odessa DeLucero niet langer buiten het gevaarlijke spel dat politiek heet. Ze zit er middenin.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 16:06 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    46 delen ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    TK story ;d


    People change like the seasons - J. Cole

    ik heb twee stories over twilight

    http://www.quizlet.nl/stories/8248/a-cullen-or-a-black--who-knows---twilight/ deze heeft 58 hoofdstukken

    http://www.quizlet.nl/stories/23446/a-life-full-of-secrets-twilight/ en deze maar 11 omdat deze nieuw is :)

    hope you like it ;)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    He's a women killer
    Gekocht door Tom kaulitz en verliefd op Bill
    Memories of Love

    alle drie TH stories, kijk maar op mijn profiel :)

    Mijn Tokio Hotel FF's:

    -> The code.
    (roman gebaseerd op de Amerikaanse tour in 2008)
    -> Six kisses.
    (emotionele roman die me heel nauw aan het hart ligt)
    -> C'était le coup de foudre.
    (deels waargebeurd)
    -> Threatened.
    (horror)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    jasper hale (nieuw)

    jasper hale 23 delen


    Change, the only good thing in this world.

    stand alone: zij


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Bill Kaulitz.


    Kimberley is een meisje van zestien jaar, ze is zoals ieder ander tienermeisje en houdt van het uitgaansleven, maar ze had nooit gedacht dat één avondje uit haar één ding zou afnemen maar haar zoveel zou terugschenken.

    Bill Kaulitz. is een story vol met gevoelens en emoties. Je krijgt te maken met geluk en ongeluk en natuurlijk een hoop romantiek.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    [ bericht aangepast op 24 juni 2021 - 23:07 ]

    62 delen.
    110610 - 110710


    Smiling but close to tears.

    Het meisje dat ik wou zijn, tien hoofdstukken
    Clarrisa Happerton ondervindt zelf dat haar nieuwgekregen populariteit op de middelbare school haar niet gelukkig maakt. Integendeel, het maakt haar leven tot een hel.

    'Het bezitten van de zaak is het einde van het vermaak'


    Beauty and the slave, zes hoofdstukken
    Dit is het verhaal van Lolonyo. Hij en zijn broer Jabari worden meegenomen uit Afrika en verkocht om als slaaf in Amerika op plantages te werken.
    Hij wordt verliefd op de dochter van zijn 'baas', Karenza, en het is wederzijds. Maar zij is blank en hij is zwart, en ook nog eens een slaaf van haar familie. Er rust een taboe op 'normale' omgang tussen wit en zwart, laat staan liefde.

    Tijd: Omstreeks 1625

    'Een onmogelijke liefde in een oud jasje'


    Stop existing and start living.