• 11 voetballers verdwijnen spoorloos, geen mens die weet waar ze zijn op natuurlijk precies één iemand na. een jonge jongen, hij heeft de voetballers naar zijn eigen privéstadion weten te lokken en houdt ze daar gevangen. daar moeten ze zien te overleven door middel van hun talent en hun doorzettings vermogen, de jongen zoekt wraak. wraak op wat hij zelf niet af kon maken maar waar hun zijn plaats in in hebben genomen.

Voetballers:
    *Ibrahim Afellay -like duah-
    *David Villa
    *Cristiano Ronaldo
    *Robin van Persie
    *Fernando Torres
    *Maarten Stekelenburg
    *Fernando Torres
    *Ricardo Kaka
    verder heb ik er nog geen

Rollen:
    -zus van de jongen
    *Reckless ~Ibrahim Afellay~
    -ex crush van de jongen
    *Tragically
    -vriendinnetjes van de voetballers [ik waarschuw u dit is geen grote rol]
    *Pershoofd ~Robin Van Persie~
    *Vivaespana ~David Villa~

What i need to know:
    *Rol:
    *Naam:
    *Leeftijd:
    *Karakter:
    *Foto:
    *Een paar leuke voetballers:
    *Extra:

GEZOCHT: een leuke jongensnaam

als je de rol hebt neem ik aan dat je het verhaal ook leest :Y)

[ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 20:04 ]

Big girls cry when their hearts are breaking

VivaEspana schreef:
    Moeten die jongensnamen een bepaalde afkomst hebben die je zoekt?

het is niet meer nodig, ik heb al een naam & foto
    maar toch bedankt hoor =3=3

de link naar het verhaal

Mag ik nog een rol in vullen :3?

Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

Italie schreef:
    Mag ik nog een rol in vullen :3?

Ja hoor

S0UNDTRACK schreef:
    (...)

Ja hoor

Kan ik nog rol invullen als vriendin van Torres of is hij al bezet

[ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 21:08 ]

Italie schreef:
    (...)

Kan ik nog rol invullen als vriendin van Torres of is hij al bezet

Nee hoor vul maar in :Y)

Heeft er iemand tips hoe ik het verhaal wat 'bekender' kan maken? en nee, ik heb geen beltegoed dus ik kan het niet in de spotlight zetten. jonguuh, zonder beltegoed is niet leuk :9~

*Rol: Vriendin Fernando Torres
    *Naam: Carmella Rivera
    *Leeftijd: 21
    *Karakter:Carmella is een meisje waarvoor vriendschap nummer een staan. Ze zou voor haar vrienden door het vuur gaan en neemt het altijd voor ze op en soms raakt ze in situatie's verstrikt die best erg zijn. Ze is een mooi meisje en veel jongens vinden haar knap ze word alleen best snel verlegen als iemand een opmerking geeft over haar uiterlijk. Ze is erg behulpzaam en wil mensen graag helpen okal is dat niet altijd mogelijk. Ze is bijna altijd vrolijk en blij. Ze is een nuchter type en staat open voor veel. Ze raakt snel bevriend met mensen aangezien ze open staat voor iedereen. Carmella heeft veel positieve kanten maar ook negatieve kanten. Ze kan snel gestrest raken een ook jaloers. Meestal ziet ze de positieve kanten van het leven maar is ook snel overbezorgd.
    *Foto: klik Carmella is een meisje dat erg opvalt met haar donker bruin kleurige lokken en hazelnoot kleur ogen.Ze is ongeveer 1.70 en heeft mooie benen en een mooie huidskleur. Carmella heeft een prachtig slank figuur waar mensen jaloers op zijn.
    *Een paar leuke voetballers: David Villa, Fernando Torres,Simon Kjaer
    *Extra: Carmella heeft een huskey pup die ze overal mee brengt. Carmella gaat vaak mee naar de wedstrijden van Spanje met de vriendin van Torres.

Rol: Vriendinnetje van Cristiano Ronaldo.
    *Naam: Rose Meraz
    *Leeftijd: 19
    *Karakter: Cristine is een erg creatieve en aardige meid en heeft voor veel dingen een oplossing, ze is erg belangstellend en nieuwsgierig en is dan ook een luisterend oor. Ze probeert zo eerlijk mogelijk te zijn als ze advies geeft. Ze is leergierig en onthoudt dingen erg snel. Ook is ze een moedige meid dat altijd opzoek ik naar avontuur. Ze praat veel, is melig en kan maar moeilijk stil blijven zitten tenzij het serieus is, dan is ze stil en luistert. Ze is hoopvol en grappig, maar heeft wel wat agressie problemen. Als ze boos word is ze ook écht boos. Ze heeft een sterk uitgesproken mening en laat zich niet makkelijk van haar stuk brengen. Ze is niet zo heel erg dol op aandacht, maar zo af en toe vind ze het ook wel leuk. Cristine denkt altijd goed na over de dingen die ze zegt.
    *Foto: Klik
    *Een paar leuke voetballers: Cristiano Ronaldo,David Villa, Iker Casillas, Robinho, Kaká.
    *Extra:Toen Cristine maar 5 jaar was zijn haar ouders gescheiden en is ze met haar vader vanuit Amerika naar Portugal verhuisd. Ze heeft een duitse herders puppy genaamd Bradley die ze altijd met zich mee neemt, ook op vakantie. En ze heeft een foto van haar en haar vader die ze ook altijd bij zich heeft om er steeds aan herinnerd te worden dat ze veel geluk heeft in het leven en dat ze met beide benen op de grond moet blijven.

[ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 10:44 ]

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3