• Mijn zus en ik wouden afwassen en toen zag mijn zus ineens dat er een giga spin op het aanrecht zat. En wij direct ons mama roepen omdat wij broekschijters zijn. :Y) en toen kwam mama en schrok ze omdat die spin zo groot was. Neemt ze dur sluffer om 'm te rammen, vliegt dat beest weg als ze 'm ramt. En toen vonden we 'm niet meer. En toen verlegde mama 'm, lag dat beest daar, samen met zijn parter. Er zaten er dus twee. En toen dacht mama dat die ene dood was, bewoog dat ding toch wel. Begonnen we alle drie te gillen en de hond kwam dan kijken. En toen ze allebei dood waren, wou mama ze met een papiertje weg doen, en net toen ze dat wou doen, blafte de hond zo en schrok ze zo hard. :'D Ah iew, vieze beesten, bah!

    Omg (x
    Ik vergas ze gewoon met mn deo, lol c:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik heb er laast zo'n vieze, grote gezien in de badkamer. Zo een die ik hier nog nooit had gezien. ;o

    Mijn broer is hem moeten komen dood doen. :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Waarom doden jullie ze? Ze doen toch niks slechts,in tegendeel zelf.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wist je dat spinnen altijd met twee komen? Dat zei ooit eens iemand tegen mij :Y) Ik had over een tijdje een fluo groene spin in onze woonkamer -no lies.

    Exercitus schreef:
    Waarom doden jullie ze? Ze doen toch niks slechts,in tegendeel zelf.

    omdat ze verschrikkelijk vies zijn? ;x

    Conspiracy schreef:
    Wist je dat spinnen altijd met twee komen? Dat zei ooit eens iemand tegen mij :Y) Ik had over een tijdje een fluo groene spin in onze woonkamer -no lies.

    Ikke in de tuin, op onze was draad. ;o
    Maar die had zo meerdere kleuren, maar ook flashy groen. :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Hoezo vies? Ze doden allerlij insecten voor ons,ik ben blij met die dingen.
    Ik geef ik heb het ook niet zo op 8 poten maar om ze daarom te vermoorden vind ik weer iets te.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bij ons zitter er altijd zoveel in de garage, ook van die super grote!

    Exercitus schreef:
    Hoezo vies? Ze doden allerlij insecten voor ons,ik ben blij met die dingen.
    Ik geef ik heb het ook niet zo op 8 poten maar om ze daarom te vermoorden vind ik weer iets te.

    Jij gaat me niet zeggen dat als jij een zwarte weduwe of zo'n andere giftige spin op jou af ziet komen dat jij die dan niet dood. (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    Exercitus schreef:
    Hoezo vies? Ze doden allerlij insecten voor ons,ik ben blij met die dingen.
    Ik geef ik heb het ook niet zo op 8 poten maar om ze daarom te vermoorden vind ik weer iets te.
    Ze zien er gewoon vies uit. En eng, en verschrikkelijk. En ze hebben zoveel poten, en ze zijn zo groot. ;x


    Only losers can act the way you do

    Alicious schreef:
    (...)
    Jij gaat me niet zeggen dat als jij een zwarte weduwe of zo'n andere giftige spin op jou af ziet komen dat jij die dan niet dood. (cat)

    Ik denk eerder dat ik gillend weg ren... Dat is anders dan een onschuldige spin vermoorden,da is het zelfverdediging.
    Trouwens die komen hier niet voor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik denk eerder dat ik gillend weg ren... Dat is anders dan een onschuldige spin vermoorden,da is het zelfverdediging.
    Trouwens die komen hier niet voor.

    Zwarte weduwen wel. :'D
    In België dan toch. :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    (...)
    Zwarte weduwen wel. :'D
    In België dan toch. :3

    Dat is toch een tropische spin? Ik dag dat die in het wild hier niet voorkwamen. Maar dat is dan noch anders dan zomaar een spin vermoorden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ugh, spinnen,
    Ik ga al gillen als ik zo'n kleintje zie :x


    wth.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat is toch een tropische spin? Ik dag dat die in het wild hier niet voorkwamen. Maar dat is dan noch anders dan zomaar een spin vermoorden.

    Die worden meegevoord van Amerika door Old timers die over komen.
    Das trouwens totaal geen tropische spin een zwarte weduwe, die komen in Amerika overal voor en het grootste deel heeft het zelfde klimaat als ons. :3
    Nou, als ik een spin zie roep ik toch iemand die die moet doden. :3

    - Laat even weten, ik heb een fobie voor die dingen. ;x

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 15:18 ]


    We'll never be as young as we are tonight