• Mijn pa en ik willen in de vakantie met z'n twee een keer een dagje iets leuks gaan doen, maakt niet uit waar ergens in Nederland. Ietsje in Duitsland of ergens in België mag ook ^_^ Maar ik kan niks verzinnen D;
    Dus, wat is leuk om te doen? Shoppen is helaas geen optie, mijn vader houd daar niet zo van
    (nerd)


    Alis volat propriis.

    in Nederland is er Centerparcs,en dat is daar geweldig ^^
    alleen weet ik niet of het zo leuk is om met je pa te gaan ;p


    everybody needs a song.

    Karten? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    In de ardennen het kasteel van bouillon.

    klik


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wat dag je van een museum,het rijksmuseum of het mauritshuis.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    In Drenthe is er zo'n soort outdoors klimparadijs achtig iets. Dan kan je een soort van survivelen; dat heb ik met m'n ouders en zusje afgelopen jaar in Frankrijk gedaan en het was erg leuk (:

    Omniversum is ook wel leuk; daar laten ze films over het Oude Egypte, dolfijnen, zeedieren en meer zien op een gigantisch scherm!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    @ Boyiloveyou
    Maar dat is toch een campingdingetje? :x En wij willen maar één dag iets gaan doen :3
    @ Reassurance
    Dat hebben we vorig jaar al gedaan en dat was niet zo'n succes, ik zat om de seconde tegen ze wand x'D


    Alis volat propriis.

    Antique schreef:
    @ Boyiloveyou
    Maar dat is toch een campingdingetje? :x En wij willen maar één dag iets gaan doen :3
    @ Reassurance
    Dat hebben we vorig jaar al gedaan en dat was niet zo'n succes, ik zat om de seconde tegen ze wand x'D

    nee,je kan ook gewoon voor 1 dag gaan hoor,hebben wij al vaak gedaan ^^


    everybody needs a song.

    Dolfinarium, of dierentuin
    Of walibi ofvcourse ! ;D


    It's not the same without you.

    Madurodam (nerd) *nee, grapje*
    Moviepark Germany is leuk, het dolfinarium, walibi, één van de vele dierentuinen, paintbal kan, lasergamen, zwemmen in één van de centerparks zwembaden, naar drievliet, naar Duinrell *inclusief zwemmen, dat zwembad en die glijbanen zijn cool (nerd)*, naar een museum, het omniversum, het eiland Pampus, doortochten door grachten van steden (Delft, Utrecht, etc.)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dagje Amsterdam? Genoeg te zien daar.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Snowboarden! (krul)
    Kom maar gezellig naar snowplanet, hahaha dikke reclame hier :9~:9~

    De efteling ;3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Flowboarden bij de Dutch Water Dreams in Zoetermeer. :9~


    Smiling but close to tears.

    Phantasia land in Duitsland?
    ik weet eerlijk gezegt ook niets :X

    S0UNDTRACK schreef:
    De efteling ;3