• >klik<

    hij is dus mijn crush.
    maar veel meiden uit mijn klas kraken me af van dat hij lelijk is.. nu zit ik zelf ook te twijfelen dat hij lelijk is.. maar wat vinden jullie ?

    EDIT : vrijdag ;2juli; had het meisje die hem het meest afkraakte toegegeven aan een vriendin dat ze hem ook leuk vind.. en die vriendin had het weer tegen mij gezegd..
    ik vind het best wel laag van haar.
    want eerst mij de hele tijd lopen afkraken en dan vind ze hem zelf leuk.. :o

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 14:15 ]


    Life is a beautiful struggle

    Edit: Je moet zelfs blij zijn als veel meisjes hem lelijk vinden, des te meer kans voor jou (nerd)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Volksfeind schreef:
    Hij doet me denken aan Bieber ghehe.

    Je haalt de woorden uit mijn mond, haha hij heeft zo idd een beetje weg van Justin Bieber :3


    -

    Ten eerste is mijn mening niet helemaal betrouwbaar (ik ben lesbisch), maar hij is volgens mij wel leuk, hoor.
    En ten tweede, als je hem leuk vindt, dan maakt het toch niet uit hoe hij eruit ziet? En ook niet wat anderen vinden, toch?


    Not now, I'm thinking panda thoughts

    het maakt toch niet uit? Als jij hem knap vind is dat toch genoeg (:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    niet mijn type....
    maar als je hem leuk vind, moet je je echt niets aantrekken van die meiden die hem lelijk noemen...daarnaast, zoals Australie zegt, gaat het volgens mij eerder om het karakter, niet om uiterlijk...

    als jij hem echt LEUK LEUK vind en hij jou, dan wens ik jullie veel geluk toe^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    trouwens, ookal zouden meiden uit je klas hem lelijk vinden, zo wat?
    als jij van hem houdt is dat toch het belangrijkste?!

    ja srry ik kan daar best pist om worden x'D
    het gaat verdorie niet altijd om uiterlijk.
    Innerlijk is veel belangrijker.
    ;D


    Vampire Heart.

    Paraguay schreef:
    Eerste wat ik dacht; WOW, das Bieber.
    Niet dus.
    Voor zover ik hem kan zien vind ik hem schattig :Y)


    I need you like a heart needs a beat

    Niet mijn type.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hij lijkt inderdaad op Bieber. Maar trouwens wat maakt het nou uit dat mensen uit jouw klas hem lelijk vinden? Het gaat erom wat jij vind.

    Argentinia schreef:
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach.
    hij is schattigg.
    en klein hahaha.(krul)


    wth.

    VSx schreef:


    dat is wel zo..
    maar ik voel me wel rot door die meiden van mijn klas.
    want die zitten de hele tijd te zeggen dat ik op lelijke dapper dodo's val..
    en ze zeggen dat hij een dik hoofd heeft.


    Niet over dneken, wat jij vind is goed.
    En nog is ie knap :Y)


    Save friends, you need them.

    Als jij hem knap vindt, moet je ervoor gaan. Je moet niet de mening van de anderen luisteren.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 13:07 ]


    Only losers can act the way you do

    Hij is niet lelijk. Maar daarbij nog wat doet uiterlijk ertoe, ik weet dat iedereen naar het uiterlijk kijkt, maar al mochten vriendinnen of die meisjes uit je klas hem niet knap vinden wat dan nog. Misschien heeft hij een heel fijn karakter en daar gaat het om! ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Nee, hij is niet knap(cat)
    Sorry niet mijn type.
    Maar het is joun mening, let niet niet op de andere.
    :Y)

    Nee hij lijkt niet op Justin Bieber, iemand van mijn klas lijkt pas hard op Bieber.:P:D