• Jaman, ik verveel me gewoon :\.
    Dus wil je een Cover?
    Vul in :Y):

    Naam Story:
    Samenvatting:
    Tekst wat je op je cover wilt:
    Eventuele foto:


    Wachtlijst:
    Eternita
    Reckless
    Hel
    S0UNDTRACK

    Gemaakte Covers:
    AvrilTomxMii
    Hunter
    Denmark
    VivaEspana
    Pershoofd

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 13:36 ]

    Pixar schreef:
    @Pershoofd
    Het probleem is. Ik heb (had) geen photoshop.

    Dus ik kan joun foto niet gebruiken als je het niet erg vind?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 21:11 ]

    Pixar schreef:
    (...)
    Dus ik kan joun foto niet gebruiken als je het niet erg vind?


    Geeft niet. Je mag een andere zoeken (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Pershoofd schreef:
    (...)

    Geeft niet. Je mag een andere zoeken (:

    Okeeej (:
    Nu ga ik die van jou maken haha.

    @Pershoofd
    Je cover is klaar _O_

    Dankje. Maar 1 ding, kan je het woordje 'en' weghalen xD want dat staat vreemd.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Naam Story:When they are playing football, they aren’t affraid.
    Samenvatting:Wanneer Bree Roozenburg is afgestudeerd voor haar opleiding als leerkracht, wil ze niks liever dan in ontwikkelingslanden kinderen onderwijs geven. Als ze in Zuid Afrika arriveert, wordt het haar tot haar grote schrik duidelijk dat de kinderen veel meer dan alleen onderwijs nodig hebben.
    Met alle ziel en zaligheid werkt ze om de kinderen een beter leven te schenken, maar haar werk wordt flink tegengezeten door de Fifa, die voorbereidingen treft voor het aankomende WK in Zuid Afrika. Ook geldproblemen gaan een tegenwerkende rol spelen, maar Bree laat zich daardoor niet de grond inboren en vecht door…
    Tekst wat je op je cover wilt: Eventueel mag je er Bree Roozenburg bij zetten
    Eventuele foto: Graag een foto van Afrikaanse kinderen die voetballen.


    Think before you act.

    mooi ^^


    Life is hard, just break it with your head <3

    Naam Story: The love of the game.
    Samenvatting: Als de zus van Cristiano Ronalo naar bed gaat met de bondscoach van het nationale elftal beseft ze niet wat er allemaal mis kan gaan. Het lekt uit naar haar broer en tot overmaat van ramp komen de spelers het ook te weten. En dat alleen maar om haar broer een plekje in de basis te bezorgen. De zus van Sergio Agüero heeft het ook niet al te makkelijk. Ze is haar broer kwijtgeraakt in het voetbal. Hij gaat er helemaal in op.
    Als de twee zussen elkaar tegenkomen op het wk is er gelijk een klik. Maar wat als de twee onherroepelijk verliefd worden op elkaars broers?
    Tekst wat je op je cover wilt: De titel.
    Eventuele foto: / Leef je uit (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ironhide ----> Hel

    Denmark schreef:
    Dankje. Maar 1 ding, kan je het woordje 'en' weghalen xD want dat staat vreemd.

    haha oke sorry xd.

    Pixar schreef:
    (...)
    haha oke sorry xd.


    Lol, maakt niet uit xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.