• Jaman, ik verveel me gewoon :\.
    Dus wil je een Cover?
    Vul in :Y):

    Naam Story:
    Samenvatting:
    Tekst wat je op je cover wilt:
    Eventuele foto:


    Wachtlijst:
    Eternita
    Reckless
    Hel
    S0UNDTRACK

    Gemaakte Covers:
    AvrilTomxMii
    Hunter
    Denmark
    VivaEspana
    Pershoofd

    [ bericht aangepast op 6 juli 2010 - 13:36 ]

    Naam Story: eyes; the mirrors of the soul
    Samenvatting: wat als je ouders en al je vrienden vermoord zijn door 1 wezen en dat je op de dag dat je vader ook sterft bij een groep van diezelfde wezens moet gaan wonen? en bovenal, wat als je nog eens verliefd wordt op 1 van hun 'zonen'(jasper hale). het overkomt Felicity (Fee). natuurlijk heeft ze meer dan 1 aanbidder maar wat als van de zovele,1 jaspers broer is, edward?.
    Tekst wat je op je cover wilt:in love with the same thing that killed your parents+ made by Stephanie
    Eventuele foto:kies maar

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 18:28 ]


    Change, the only good thing in this world.

    BTW: Jouw icon :9~:9~

    Naam Story:Airplanes [Ibrahim Afellay]

    Samenvatting: De moeder van Ibrahim Afellay adopteert in de crisistijd van zijn leven, op zijn 17e, een 14 jarig Turks meisje. Haar ouders zijn dood, en ze kan de Marokkaanse taal helemaal niet spreken. Nu is het bij Ibrahim al helemaal druk thuis, en het is al meteen bekend dat Alysa en Ibrahim een hekel aan elkaar hebben. Ibrahim voetbalt verder bij PSV, Alysa gaat naar school. Maar Alysa wil niet naar school, ze wil de wereld rondreizen. Ze wil geen hoofddoek, geen dokter worden. De bom valt als hun moeder wilt dat Ibrahim een eigen huis gaat kopen en Alysa bij hem moet intrekken, zodat het rustiger wordt thuis. Alysa moet daarom mee naar alle wedstrijden, omdat Ibrahim haar niet alleen kan laten. Ze reizen alle vliegvelden af. Ze zitten 24/7 met elkaar opgescheept. En kunnen het niet laten elkaar leven te verpesten. Alysa gaat voetbal haten en probeert de vriendin van Ibrahim wijs te maken dat ie vreemdgaat. Ibrahim keurt geen enkel vriendje goed of toe, en ruïneert het leventje van Alysa. Door al deze omstandigheden groeien ze toch naar elkaar toe. Opeens, krijgt Ibrahim een ernstige ziekte en overlijdt hij op jonge leeftijd. Alysa krijgt spijt dat ze zo verschrikkelijk was tegen haar broer en haalt door haar tranen heen herinneringen op. Ze gaat door met het reizen van de wereld en wenst vurig dat haar broer bij haar kan zijn. Kon ze maar terug in de tijd.

    Tekst wat je op je cover wilt: Sorry.
    Eventuele foto: Hm, nog geen idee.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 18:27 ]


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    BTW: Jouw icon :9~:9~

    Naam Story:Airplanes [Ibrahim Afellay]

    Samenvatting: De moeder van Ibrahim Afellay adopteert in de crisistijd van zijn leven, op zijn 17e, een 14 jarig Turks meisje. Haar ouders zijn dood, en ze kan de Marokkaanse taal helemaal niet spreken. Nu is het bij Ibrahim al helemaal druk thuis, en het is al meteen bekend dat Alysa en Ibrahim een hekel aan elkaar hebben. Ibrahim voetbalt verder bij PSV, Alysa gaat naar school. Maar Alysa wil niet naar school, ze wil de wereld rondreizen. Ze wil geen hoofddoek, geen dokter worden. De bom valt als hun moeder wilt dat Ibrahim een eigen huis gaat kopen en Alysa bij hem moet intrekken, zodat het rustiger wordt thuis. Alysa moet daarom mee naar alle wedstrijden, omdat Ibrahim haar niet alleen kan laten. Ze reizen alle vliegvelden af. Ze zitten 24/7 met elkaar opgescheept. En kunnen het niet laten elkaar leven te verpesten. Alysa gaat voetbal haten en probeert de vriendin van Ibrahim wijs te maken dat ie vreemdgaat. Ibrahim keurt geen enkel vriendje goed of toe, en ruïneert het leventje van Alysa. Door al deze omstandigheden groeien ze toch naar elkaar toe. Opeens, krijgt Ibrahim een ernstige ziekte en overlijdt hij op jonge leeftijd. Alysa krijgt spijt dat ze zo verschrikkelijk was tegen haar broer en haalt door haar tranen heen herinneringen op. Ze gaat door met het reizen van de wereld en wenst vurig dat haar broer bij haar kan zijn. Kon ze maar terug in de tijd.

    Tekst wat je op je cover wilt: Sorry.
    Eventuele foto: Hm, nog geen idee.


    Wil je 'Sorry.' op je cover?(cat)

    Pixar schreef:
    (...)

    Wil je 'Sorry.' op je cover?(cat)


    YESH.:9~


    we've only said goodbye with words

    Reckless schreef:
    (...)

    YESH.:9~

    Okii:Y)

    Mijn 'verzoek' staat op de eerste pagina -voelt zich vergeten nu ze niet bij wachtlijst staat-
    (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Pershoofd schreef:
    Naam Story: Siempre y para siempre juntos
    Samenvatting: 'T gaat over Hannah die altijd elke zondsondergang mee maakt en elke avond op David wacht die in een boot terug komt vervolgens denkt ze terug aan de flasbacks en lees je die ook.
    Tekst wat je op je cover wilt: Nuestro amor es inmortalizado (Dat betekend: Onze liefde is vereeuwigd)
    Eventuele foto: Klik < Je mag er een David Villa plaatje in voegen met een plaatje van Megan Fox. (:

    Het probleem is. Ik heb (had) geen photoshop.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 20:32 ]

    VivaEspana schreef:
    Mijn 'verzoek' staat op de eerste pagina -voelt zich vergeten nu ze niet bij wachtlijst staat-
    (krul)

    Foutje(cat)

    Pixar schreef:
    Foutje(cat)

    Oh! Wat erg!
    Nee hoor, kan gebeuren.
    Met gevolg dat ik er nu wel sta ;D
    (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    nou, ook ik meld me maar aan voor n cover :P

    Naam Story: 2115 - Freedom! Forever!
    Samenvatting: London, Engeland 2114-2115.
    De wereld verkeerd nog steeds in oorlogen drama's en ziektes, De Kanselier van Engeland denkt alleen aan de rijken en het land dwaalt af naar vergetelheid. In deze chaos leeft Valerie Ryker een prettig gestoorde dame met ideeën om verscheidene aanslagen te plegen. Samen met een groepje mensen probeert zij het beste van haar laatste levensjaar te maken, Dit met een doel voor ogen. 5 november zal niemand vergeten
    Tekst wat je op je cover wilt:
    Titel: 2115 - Freedom! Forever!
    Ondertitel: Because everyone deserves to know the truth
    Eventuele foto: Deze, met een paar ogen in de wolk (gelieve ook in zwart/wit)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2010 - 22:25 ]

    Naam Story: Play the game like you didn't before
    Samenvatting: 11 voetballers verdwijnen spoorloos, geen mens die weet waar ze zijn op natuurlijk precies één iemand na. een jonge jongen, hij heeft de voetballers naar zijn eigen privéstadion weten te lokken en houdt ze daar gevangen. daar moeten ze zien te overleven door middel van hun talent en hun doorzettings vermogen, de jongen zoekt wraak. wraak op wat hij zelf niet af kon maken maar waar hun zijn plaats in in hebben genomen.
    Tekst wat je op je cover wilt: nou iig de titel, en dan misschien iets van; soccer of Revenge maar dat hoeft niet =3
    Eventuele foto: eh, die mag je zelf verzinnen :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    @ Denmark + VivaEspana
    Jullie covers zijn klaar _O_

    -Kwijlt-
    Ja, dat noem ik nou eens leuk.
    Bedankt voor de cover!
    (krul)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    VivaEspana schreef:
    -Kwijlt-
    Ja, dat noem ik nou eens leuk.
    Bedankt voor de cover!
    (krul)

    Geen dank:Y)

    Waaahaaar blijft mijne? ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus