• gister heb ik like ongeveer 2 uur geleerd en geoefend enzo. En gisteravond dacht ik van: "het moet wel een 6 worden _O_"

    en like: het pw was Vet lastig x_x
    en iedereen vond het moeilijk en niemand van mijn klas had het echt af. -WEl kinderen die het afgeraffeld hebben en sowieso een 1 / 2 hebben.- Maar goed.. ik baal best wel :3
    want like; ik heb meer dan 2 uur zitten leren, en er kwam NIETS van hoofdstuk 6 in, terwijl de opgegeven stof was "hoofdstuk 6, paragraaf 1 en 2 van hoofdstuk 7 en indexcijfers."
    En like;
    ik heb zeker een onvoldoende, en het is zeker lager dan een 4, dus sta ik tekort. Want het telt leuk Vier keer mee.

    En dus baal ik aan de ene kant best wel erg :x
    Gelukkig heb ik nu economie afgesloten en het ik het nooooooit meeer :9~
    wie kan er nog meer niet economie? :3

    Genius schreef:
    Miertje je moet echt ophouden met dat like, dat is like gewoon zo irritant om te lezen :'D

    En het is wel kut voor je maar komt wel goed!

    haha, snorry (krul)

    srry, ik had dat vak niet.


    Vampire Heart.

    Economie ben ik niet fantastisch in, alleen in de rekengedeeltes.
    Volgend jaar heb ik M&O. Wilde ik eerst niet, maar ik moet wel. Omdat ik eerst Wis D als keuzevak had, maar omdat er maar 6 mensen op de hele school waren die dat wilden doen, moest ik M&O doen.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Oh, mijn economie is wel makkelijk. Maar ik doe dan ook tl luuuuuui :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Australie schreef:
    Mijn vader is economie leraar etc. en hij wil graag dat ik er goed ik ben er ik ben er normaal in. Meestal soms zevens en ik heb een keer een 9,7 gehaald. maar voor het proefwerk dat ik vandaag heb gemaakt heb ik waarschijnlijk een 5 maar ik kies tocm maar Economie en Maatschappij want ik wil rechten studeren


    Ik wil ook rechten doen (cool) en ga dat nu ook doen. Ben je geen eco voor nodig.

    Was redelijk goed in Economie. Heb er nooit veel voor moeten doen en had een 7 op mijn eindexamen.

    Economie zuigt -_-
    K had het in de 2e klas even..
    Ben blij dat ik k niet weer heb gekoze voor volgend jaar. Misschien lag het ook wel aan de leraar die ik had (A)


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik heb economie gekozen in mijn profiel haha.


    Smiling but close to tears.

    Ik had vroeger economie en dat was zooo saai, dus ben ik na 1 maand overgegaan naar humane wetenschappen. Ik had niet slecht voor economie, gemiddeld een 7, maar ik lag er echt elke keer in slaap. :Y)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2010 - 10:55 ]


    All was well.

    Nope, ik waarschijnlijk nog 2 jaar -.-' Maar ik ben er ook geen held in, gelukkig jaar afgesloten met voldoende!