• Ik was gezellig met haar naar de stad geweest en naar de kapper, daarna had ze een gesprek met CPOW, een stichting van de gemeente. Ze heeft een eigen peuterspeelzaal.

    Wat blijkt nu, al 8 jaar geleden had mijn moeder samen met iemand anders die speelzaal over genomen van iemand anders, iemand die iets anders wilde gaan en bijna met pensioen ging. Maar een half jaar later heeft die persoon de peuterspeelzaal dus overgedragen aan CPOW, achter iedereens rug om, niemand wist ervan. Mijn moeder en haar collega zelfs niet, tot vandaag. ALLES wat mijn moeder en haar collega erin hebben gestopt, alle vrije tijd, alle aandacht is gewoon bijna voor niets geweest, ze zijn maar personeel eigenlijk. Alle zaken, subsidies, begrotingen en de boekhouding hadden ze niet zelf moeten doen, dat had die stichting CPOW moeten doen. Want het zijn directie-zaken. Dat hadden ze zelf ook toegegeven. Dus zelfs hun hadden niets erover gezegd.
    Nu wilt de gemeente hier dat alle speelzalen en kinderdagverblijven onder dezelfde stichting gaan vallen dus willen ze zelfs de speelzaal overdragen aan een andere stichting. Dat willen ze dus niet, dan is er een grote kans dat ze ontslagen worden. Dus hebben ze een andere optie, zelf een stichting beginnen. Daar zit ook weer enorm veel tijd en geld in.
    Maar het raarste is, de persoon van wie het was, heeft het een half jaar NADAT ze het hadden overgenomen, overgedragen aan CPOW. Dat kan eigenlijk helemaal niet.
    Mijn moeder is echt ten einde raad nu. Die speelzaal was echt alles voor haar, haar kindje zeg maar.


    Your make-up is terrible

    Zoals je zelf al zegt, in feite kan het niet. Ik denk dat érgens ook wel de schuld bij degene lag van wie de peuterspeelzaal als eerste was. Diegene had zelf ook daarna moeten melden dat de opvang naar een andere is opgedragen. Maar het is wel érg klote, heel veel sterkte (:


    your eyes are like stars in the night.

    Aaahw. Wat ontzettend piep! Tja, ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, ik vind het echt ontzettend vervelend voor jou en je mama en haar collega's en iedereen. Ik hoop dat het nog een beetje goed komt! <3
    Ik ben er voor je.

    o.0

    Ik snap je ma best wel. Sterkte voor je ma.


    Some angels have no wings.

    Kan je moeder hier trouwens niet een aanklacht voor doen?


    your eyes are like stars in the night.

    dat is echt heeeeeeeel erg kut voor je moeder! :3

    Ah, dat is echt heel erg lullig!
    Als ik jullie was, dan zou ik eens om advies vragen. Er zijn van zo'n rechtswinkels waar je dat kunt doen, want wat die vorige eigenaar heeft gedaan, kán gewoon niet.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Naja zeg! Dat is klote :O Ik zou een aanklacht gaan indienen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Poseidon schreef:
    Zoals je zelf al zegt, in feite kan het niet. Ik denk dat érgens ook wel de schuld bij degene lag van wie de peuterspeelzaal als eerste was. Diegene had zelf ook daarna moeten melden dat de opvang naar een andere is opgedragen. Maar het is wel érg klote, heel veel sterkte (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.