• ik weet dat dit heel raar klinkt, maar ik vind steeds vaker kleren van mij in de kamer van mijn 10 jarige broertje..
    en dan niet shirtjes die zowel jongens als meisjes aan kunnen, maar echt kleren zoals mijn bikini..
    vandaag dus weer, en ik denk ik vraag er eens naar, rent hij weg, en hij is nu al een half uur weg
    oke dat klinkt niet lang, maar toch voel ik me er niet helemaal goed bij..
    ik weet gewoon niet wat ik er mee moet doen, dus heeft iemand enig idee hoe ik dit moet aanpakken als ik wil weten waarom mijn verdwenen kleren steeds weer in zijn kamer opduiken?

    oké echt heel erg bedankt als je het gelezen hebt(flower)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2010 - 15:39 ]


    Never forget the things that make you smile

    Praat er eens met je ouders over?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Waar op de kamer, op de grond, of in de kast. In de kast, dan kan je moeder/vader het misschien in de verkeerde kast hebben neergelegd. Maar op de grond, dat vind ik een beetje vreemd.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    Waar op de kamer, op de grond, of in de kast. In de kast, dan kan je moeder/vader het misschien in de verkeerde kast hebben neergelegd. Maar op de grond, dat vind ik een beetje vreemd.

    nee niet in de kast, verstopt onder dingen, laatst in een bak met speelgoed..

    @Reassurance

    ja maar op de een of andere manier voel ik me dan zo lullig tegen over mijn broertje


    Never forget the things that make you smile

    Zeg het mss tegen je ouders. Het is niet klikken, want je bent gewoon zelf ongerust over hem. Je ouders moeten er hem eens subtiel over vragen, niet op de man af.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]