• Een vriendin van me zendde me dit sms'je.
    Kryg geen attack é. Prettyxinxpinkxpunk typ dit in by netlog zoeken.

    Ik doen natuurlijk want ik ben een nieuwsgierig beesie. Lukt dat niet, zeg ik GVD, en typ ik dat maar als netlog naam in. Zie ik op dat kind dur pagina een foto van haar en staat ze lekker naast meneer Gaskarth. Eum hallo, ik = jaloers. En toen begon ik te mompelen en te brabbelen en mijn ogen dicht te knijpen en gemeen naar mijn scherm te staren. En toen zei ik: WACHT MAAR, WACHT MAAR.
    Gheheh, ik wil ook op de foto staan met Alex Gaskarth.
    En nu vind ik het gemeen van mijn vriendin om die foto te tonen want ze weet dat ik jaloers ben daarop. MDSFKJDMFLKJ. Zo.

    Inception schreef:
    Pukkelpop? (nerd)
    Ik ken iemand die op de foto met staat met Alex (en ook met iedereen van VersaEmerge) en ik ben jaloers op haar ~_~
    maar ik snap heel goed dat je jaloers bent :')

    Jij brengt me daar toch wel hé? Jij kan alles. _O_
    Dat van Versa vertelde je al. :'D ik ook jaloers daarop. ;o

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    -Haalt de steen weg-
    Dat is de zanger van All Time Low. (cat)

    Oh ik wist het! Nee hoor.
    (krul)


    No growth of the heart is ever a waste

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Oh, shame. Nouja, hahaha, ik moet nu vet lachen omdat je hem er stom uit zien. omg, momentje. Oké ik ben erover. Ieder zijn smaak natuurlijk. (cat)

    Haha :'D
    Zijn foto's komen bij mij gewoon over van; "Look at me, ik ben hét van hét." , maar dat zal wel aan my liggen, haha. (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Haha :'D
    Zijn foto's komen bij mij gewoon over van; "Look at me, ik ben hét van hét." , maar dat zal wel aan my liggen, haha. (krul)

    Ja, soms heb ik dat ook wel eens, dat ik dat denk. Het ligt dus niet aan jou, het ligt aan hem -gniffel-

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Jij brengt me daar toch wel hé? Jij kan alles. _O_
    Dat van Versa vertelde je al. :'D ik ook jaloers daarop. ;o


    Nouja, als het goed is komt dat meisje die met Alex + VE op de foto staat ook, dus moeten we maar bij haar blijven (krul)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Inception schreef:
    (...)

    Nouja, als het goed is komt dat meisje die met Alex + VE op de foto staat ook, dus moeten we maar bij haar blijven (krul)

    Oké. (nerd) Dit klinkt gek, lol. :3 Ik vind hun setlist trouwens maar niks.

    Appreciating schreef:
    Nu ben ik ook jaloers (cat)


    All this dampness is damp.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Ja, soms heb ik dat ook wel eens, dat ik dat denk. Het ligt dus niet aan jou, het ligt aan hem -gniffel-

    Echt veel heb je er ook niet aan, met hem op de foto staan, vind ik toch. Het is wel leuk om een foto te hebben & het is een herinering aan een 'leuke' .. 5 minuten ofzo :'D, maar daar blijft het bij. (: ik sta liever met vrienden op de foto, die zijn me toch veel dierbaarder dan dat Alex-mens .. Maar alsnog is het leuk om een foto te hebben, i guess.

    Bekijk het zo; dat meisje ziet er niet uit,dus is ook geen competitie .. ik hoop dat ze niet op quizlet zit en dit lees ..


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Echt veel heb je er ook niet aan, met hem op de foto staan, vind ik toch. Het is wel leuk om een foto te hebben & het is een herinering aan een 'leuke' .. 5 minuten ofzo :'D, maar daar blijft het bij. (: ik sta liever met vrienden op de foto, die zijn me toch veel dierbaarder dan dat Alex-mens .. Maar alsnog is het leuk om een foto te hebben, i guess.

    Bekijk het zo; dat meisje ziet er niet uit,dus is ook geen competitie .. ik hoop dat ze niet op quizlet zit en dit lees ..

    Omg kind, ik hou van je _O_ ik zit hier te lachen als een gek. :') nou ik zou het vooral fijn vinden omdat ik dan zou kunnen zeggen KIJK EENS MET WIE IK OP DE FOTO STA. Zoals ik met zijn plectrum gedaan heb. 'Kijk eens wat ik heb ;DD' god ik ben een bitch
    En eigenlijk heb je heel veel gelijk.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Oké. (nerd) Dit klinkt gek, lol. :3 Ik vind hun setlist trouwens maar niks.


    Van wie?


    There are several things that I have been doing wrong.

    Inception schreef:
    (...)

    Van wie?

    Ik vraag me af waarom ik de slappe lach zit. All Time Low.

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Omg kind, ik hou van je _O_ ik zit hier te lachen als een gek. :') nou ik zou het vooral fijn vinden omdat ik dan zou kunnen zeggen KIJK EENS MET WIE IK OP DE FOTO STA. Zoals ik met zijn plectrum gedaan heb. 'Kijk eens wat ik heb ;DD' god ik ben een bitch
    En eigenlijk heb je heel veel gelijk.

    Hahaha ;D
    ik zou dat ook doen hoor, ik zou echt mensen folteren zo van: 'KIJK WAT IK HEB ;D wil je het even vasthouden ? TOCH NIET ;d'


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Hahaha ;D
    ik zou dat ook doen hoor, ik zou echt mensen folteren zo van: 'KIJK WAT IK HEB ;D wil je het even vasthouden ? TOCH NIET ;d'

    Hahaha, zo iets haalt de bitch in iemand boven. ='D

    VersaEmerge schreef:
    (...)
    Hahaha, zo iets haalt de bitch in iemand boven. ='D

    Hahaha ;D ik denk dat iedereen dat wel zou doen. (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    Omfg, ik had precies hetzelfde. Een vriendin van een vriendin van me stond ook met Alex op de foto en dat liet ze srsly aan iedereen zien. Ik had zoiets van stfu bitch.