• Er mogen 15 mensen meedoen. De juryleden zijn Hider & Passerby.

    Deelnemers:
    1. Anchor ~ Opdracht 2. 8.8
    7.6 |
    2. Sailor ~ Opdracht 2. 7.7
    6.4 |
    3. Smartiepants ~ Opdracht 3.
    8.6 | 7.6
    4. Floodlight ~ Opdracht 3.
    7.1 | 7.8
    5. Actors ~ Opdracht 3.
    6.8 | 7.1

    Ik let vooral op de dingen waar jouw leerkracht Nederlands op zou letten. Het juiste gebruik van leestekens, geen dialect, dt-fouten, zinsbouw en natuurlijk originaliteit. Als je zorgt dat dit alles aanwezig is, dan kan je niet anders dan een goede score krijgen.

    Aangezien het vakantie is, en een aantal mensen op vakantie gaan, zal ik daar uiteraard rekening mee houden. Het zou dus gemakkelijk zijn als je vermeldt wanneer je op vakantie gaat.

    Natuurlijk hangt er een prijsje aan vast. De winnaar krijgt iets naar keuze in de spotlight gezet.

    Opdracht III

    Voor de volgende opdracht kan je kiezen uit twee verschillende opgaven.
    Opgave I: Maak een persoonsbeschrijving van jezelf. Dit mag vanuit jouw standpunt zijn of vanuit het standpunt van iemand anders. Omdat deze opdracht een beetje moeilijk lijkt, hebben we een voorbeeldje voor jullie. Dit is een persoonsbeschrijving van een van onze juryleden vanuit het standpunt van iemand anders. Tip: Doorblader eens vluchtig een boek om inspiratie op te doen.
    Opgave II: Kies een van deze foto's en verzin er een kortverhaal rond. Gebruik je fantasie en wees origineel. Ook hier mag een foto meerdere malen gebruikt worden.
    Gelieve wel te zeggen welke opdracht je verkiest.
    En dan is er nog dit: Ik ben het beu dat er telkens mensen afhaken, met als resultaat dat ik nog NIEMAND heb kunnen schrappen op basis van hun score. Daarmee zeg ik jullie, als er nog eeen iemand afhaakt, stopt de wedstrijd, want laten we eerlijk zijn; het heeft geen zin meer. Bedankt en veel succes.


    Jullie zullen voor elke opdracht drie weken de tijd krijgen, en als het echt moet, dan krijg je uitstel. De datum voor de derde opdracht is 27 september.

    Er volgen ook een paar kleine regeltjes.
    * Wees origineel
    * Haak niet meteen af, dat is dan meteen zo sneu.
    * Als je jouw naam verandert, kom dat dan aub melden.
    * Er is geen limiet aan het aantal woorden, maar ook verwachten we noch een boek noch een kattenbelletje.

    En dat was het zo een beetje. Mkay?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2010 - 21:21 ]

    Fancy schreef:
    (...)
    Pf, stiekem krijg jij het niet over je hart om mij er niet door te laten. -aa-
    Oh, straks gaan de mensen nog denken dat je echt aan vriendjespolitiek doet. (cat)
    Goh, dr is zo'n spreekwoord niet? Gedult doet wonderen? Oh whatever. (krul)

    Nou, kijk, als je er niet doorbent hoop ik dat je dan niet zegt 'gvd chiaar' het zou anders maar oneerlijk zijn. :')
    Ik ben niet zo goed in spreekwoorden, het enige dat ik ken met geduld is 'geduld is een mooie zaak' ;d

    Comet schreef:
    (...)
    Nou, kijk, als je er niet doorbent hoop ik dat je dan niet zegt 'gvd chiaar' het zou anders maar oneerlijk zijn. :')
    Ik ben niet zo goed in spreekwoorden, het enige dat ik ken met geduld is 'geduld is een mooie zaak' ;d

    Offcourse not, ik denk zo niett hoor. Ik ga dan echt niet denken van klote Chiaar. Als ik er uit lig is het mijn eigen fout. (krul)
    Oh, dat kan hem ook zijn. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    Offcourse not, ik denk zo niett hoor. Ik ga dan echt niet denken van klote Chiaar. Als ik er uit lig is het mijn eigen fout. (krul)
    Oh, dat kan hem ook zijn. :'D

    Gelukkig maar, want dan zou ik me schuldig voelen ook. :'D
    Haha, ik bedenk me net. In de tijd dat ik tegen je zit te tetteren, kan je eigenlijk iets anders doen. :')

    Comet schreef:
    (...)
    Gelukkig maar, want dan zou ik me schuldig voelen ook. :'D
    Haha, ik bedenk me net. In de tijd dat ik tegen je zit te tetteren, kan je eigenlijk iets anders doen. :')

    Zal niet moeten.
    Yeah, I know. Maar ik heb nu kinda een sleepy head. Niks nuttig of het-gaat-me-in-de-wedstrijd-houden-stuff gaat er uitkomen.
    Jij bent anders ook wel een nachtmens. (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    Zal niet moeten.
    Yeah, I know. Maar ik heb nu kinda een sleepy head. Niks nuttig of het-gaat-me-in-de-wedstrijd-houden-stuff gaat er uitkomen.
    Jij bent anders ook wel een nachtmens. (cat)

    Ik weet het. Al de hele vakantie lang blijf ik op tot twee uur en dan kan ik de dag nadien niet uit mijn nest. ;x
    Hmm, ik moet mijn inzending voor een schrijfwedstrijd eigenlijk ook nog afweken.

    Comet schreef:
    (...)
    Ik weet het. Al de hele vakantie lang blijf ik op tot twee uur en dan kan ik de dag nadien niet uit mijn nest. ;x
    Hmm, ik moet mijn inzending voor een schrijfwedstrijd eigenlijk ook nog afweken.

    Ik ook, ik heb iets met tot een kot in de nacht op blijven en dan smorgens niet uit bed kunnen. (cat)
    Eigenlijk zou ik al lang moeten slapen. Ik moet er om 9 uur uit want mijn maatje komt langs. ;o
    Weetje, stiekem zit ik tot vrijdag helemaal niet zo ver van jou af. (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    Ik ook, ik heb iets met tot een kot in de nacht op blijven en dan smorgens niet uit bed kunnen. (cat)
    Eigenlijk zou ik al lang moeten slapen. Ik moet er om 9 uur uit want mijn maatje komt langs. ;o
    Weetje, stiekem zit ik tot vrijdag helemaal niet zo ver van jou af. (cat)

    Haha, op schooldagen blijf ik eigenlijk ook altijd lang op. Behalve toen ik van praag kwam, toen ben ik elke dag een uur vroeger in mijn bed gekropen- weken lang, ik was gewoon zo moe oô dan moet je over 7uur weer opstaan ;dd
    En neen je bent indd niet zo ver weg. :'D
    Mss kom ik eens gedag zeggen (cat)

    Comet schreef:
    (...)
    Haha, op schooldagen blijf ik eigenlijk ook altijd lang op. Behalve toen ik van praag kwam, toen ben ik elke dag een uur vroeger in mijn bed gekropen- weken lang, ik was gewoon zo moe oô dan moet je over 7uur weer opstaan ;dd
    En neen je bent indd niet zo ver weg. :'D
    Mss kom ik eens gedag zeggen (cat)

    Op school dagen blijf ik meestal ook tot één a twee uur wakker. Gewoon omdat ik dan in mijn bed zit, met mijn nachtlampje aan en dan krijg ik altijd het meeste inspiratie. Dan schrijf ik mijn ideetjes op in mijn boekje, haha. :3
    Mag altijd. Ik weet dat nog omdat ik eens op een foto van jou vroeg van is dat niet in Blankenberge en jij zei neen. Maar het was wel ergens aant zeetje dacht ik. :3
    - Dat geheugen van mij toch. (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    Fancy schreef:
    (...)
    Op school dagen blijf ik meestal ook tot één a twee uur wakker. Gewoon omdat ik dan in mijn bed zit, met mijn nachtlampje aan en dan krijg ik altijd het meeste inspiratie. Dan schrijf ik mijn ideetjes op in mijn boekje, haha. :3
    Mag altijd. Ik weet dat nog omdat ik eens op een foto van jou vroeg van is dat niet in Blankenberge en jij zei neen. Maar het was wel ergens aant zeetje dacht ik. :3
    - Dat geheugen van mij toch. (cat)

    Die ene foto met dat gebouw? ;d dat was in St. Michiels, bij brugge. :')
    Hahaha, jeeetje, nachtmens ;d dan zou ik maar 5 uur kunnen slapen, als ik zo lang op zou blijven. Hoe hou je het vol?! Ik onthoud mijn ideetjes in dat breintje van me. :'d

    En dan moet je nog eens weten dat ik zo goed als altijd om 6 uur opsta omdat ik elke morgen douche. ;x
    Ik hou dat vol door in de weekends bij te slapen, dan kan het goed zijn dat ik twee dagen achter elkaar 14 uur slaap. :'D
    Oh, ik vind Brugge leuk. -Is een beetje uitgekeken op Antwerpen.-
    Ik heb een groot roos boek achtig ding met harde kaft daar staat in het zilver notes op en daar schrijf ik meestal alles in op. haha :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    om op dat gezegde terug te komen; is het niet "geduld is een mooie deugd" ofzo

    En nog 1 dag mensen!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Niet vergeten voor middernacht in te zenden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Day's almost over..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Italie> BIackParade


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Aangezien Conflate geband is en Leto niet reageerde op het waarschuwingsbericht, worden de punten afgesloten zodra Fancy haar opdracht ingediend heeft.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2010 - 20:27 ]