• Hee lieve mensjes!
    Mijn story Verloren, daar ben ik erg blij mee. Ik doe er ook best veel moeite voor en veel mensen helpen me er ook mee maarja. Het is zo ingewikkeld! Negen mensen helpen me, altans spelen een rol. Alleen het is zo, zo, zo moeilijk om door te blijven schrijven. Ik bedoel die mensen verwachten natuurlijk ook om de tijd een hoofdstuk. Je kan niet zomaar zeggen ja ik stop ermee, want al de moeite die die mensen erin hebben gestoken is dan voor niet geweest. Maar het word steeds moeilijker om door te blijven schrijven!

    Dit is de loop van het verhaal:
    Melissa staat er alleen voor, ze word veel gepst maar niemand kijkt er naar om! Maar één ding geeft haar nog hoop Boyd, ze is verliefd op hem, al een jaar, eindelijk heeft ze de moed om het tegen haar vriendin te zeggen (die vriendin zit op een andere school), die blijk heel veel contact te hebben met Boyd, en vertelt haar iets waardoor haar hele leven in lijkt te storten! Ze besluit weg te lopen. Iedere dag gaat ze naar de bieb om tegen een geldprijs even op quizlet te kunnen om om raad te vragen!* Ze vind iemand die haar helpt. Ze ontmoet die persoon en die persoon zorgt dat Melissa terug naar huis gaat, maar nog is niet alles opgelost...

    Waar het * staat daar ben ik nu.

    Maar lijkt dit jullie leuk genoeg om mee door te gaan? Ik wil wel door gaan maarja, meer dan de helft van de mensen die die story lezen zijn de mensen die mee helpen! Aan zo'n motivatie heb je ook niet veel!

    En de spotlight heb ik al 3x geprobeert maar mijn provider staat betalingen niet toe. Dus zo meer lezers trekken is ook moeilijk!

    Willen jullie even je mening geven, want dan weet ik of ik moet stoppen of door gaan?

    Bedankt voor het lezen

    Ik geef je één tip en die is: schrijf voor jezelf en de mensen die je helpen!


    Let the Night embrace you

    Inderdaad !
    Schrijf alleen voor jou plezier, trek je niets aan van andere mensen- het is jouw leve en het zijn jouw beslissingen.

    Nyx schreef:
    Ik geef je één tip en die is: schrijf voor jezelf en de mensen die je helpen!


    ~

    Als je het zélf moeilijk vind om er aan verder te schrijven, moet je misschien een pauze inlassen. Heb ik ook gedaan en ik ga hoogstwaarschijnlijk in augustus verder (als ik terug ben van Frankrijk). Maar schrijf alsjeblieft voor jezelf en niet voor anderen. Als je er zelf niet meer mee wil doorgaan, spijtig voor je lezers maar dan moet je er best mee kappen. Maar als je er wel mee wil doorgaan en gewoon even vastzit, pauzeer en ga binnen enkele dagen/weken verder (:

    Moonpantor schreef:
    Inderdaad !
    Schrijf alleen voor jou plezier, trek je niets aan van andere mensen- het is jouw leve en het zijn jouw beslissingen.

    (...)

    Ik bedoelde, da mensen die mij helpen die doen er ook veel moeite voor en als ik dan ineens zeg van ja ik kap ermee, dat is gewoon echt lullig voor hun! Als ik zelf zoiets zou mee maken zou ik het ook enorm kut vinden!

    Conspiracy schreef:
    Als je het zélf moeilijk vind om er aan verder te schrijven, moet je misschien een pauze inlassen. Heb ik ook gedaan en ik ga hoogstwaarschijnlijk in augustus verder (als ik terug ben van Frankrijk). Maar schrijf alsjeblieft voor jezelf en niet voor anderen. Als je er zelf niet meer mee wil doorgaan, spijtig voor je lezers maar dan moet je er best mee kappen. Maar als je er wel mee wil doorgaan en gewoon even vastzit, pauzeer en ga binnen enkele dagen/weken verder (:


    Ik denk inderdaad ook dat je gewoon even een pauze moet inlassen. Vandaag is het voor mij ook weer de eerste dag dat ik me na de pauze heb aangemeld. Op die manier kan je weer inspiratie opdoen en misschien krijg je dan wel een geweldig idee wat wel aandacht trekt. Maar blijf in ieder geval voor jezelf schrijven. Wat andere mensen vinden in een bijzaak.

    xx

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    Ik bedoelde, da mensen die mij helpen die doen er ook veel moeite voor en als ik dan ineens zeg van ja ik kap ermee, dat is gewoon echt lullig voor hun! Als ik zelf zoiets zou mee maken zou ik het ook enorm kut vinden!

    Dat moeten ze begrijpen. Het is jouw story en als jij er niet meer wil verdergaan kap je er gewoon mee. Desnoods geef je 'm aan één van die mensen die je helpen en laat je hun verder schrijven.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Dat moeten ze begrijpen. Het is jouw story en als jij er niet meer wil verdergaan kap je er gewoon mee. Desnoods geef je 'm aan één van die mensen die je helpen en laat je hun verder schrijven.

    Daar heb je wel een punt... Ik denk dat ik gewoon een pauze ga inlassen!