• Omdat de meningen verdeeld zijn en ik het nu wel eens écht wil weten wat iedereen van die kudo's denkt: klik en stem!

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 juni 2010 - 17:47 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind ze overbodig.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Er was iets mis met de link en dat heb ik even aangepast. ;3


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    Er was iets mis met de link en dat heb ik even aangepast. ;3


    Oh, bedankt! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sid schreef:
    Ik vind ze overbodig.

    Hmm, dan zou je kunnen bedenken dat het forum ook overbodig is, dus dat boeit mij niet. Wees blij met de extra's die je krijgt. ;3


    Let the Night embrace you

    Ik kijk er niet meer naar om sinds er toch elke dag dezelfde shit bij top stories staat :/


    I live for the applause, you will die for it.

    Nyx schreef:
    (...)
    Hmm, dan zou je kunnen bedenken dat het forum ook overbodig is, dus dat boeit mij niet. Wees blij met de extra's die je krijgt. ;3


    Waarom zou het forum overbodig zijn? Ik zie de link niet tussen kudo's en het forum.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 17:53 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik kijk er niet naar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sid schreef:
    (...)

    Waarom zou het forum overbodig zijn? Ik zie de link niet tussen kudo's en het forum.


    Dit is een quizzensite, daar moet toch geen forum op dan? Zelfs de stories zouden hier niet eens moeten zijn als je het zo bekijkt. :Y)


    Let the Night embrace you

    Vindt het wel leuk hoor, maar vindt wel dat er vaker andere stories in moeten...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Nyx schreef:
    (...)

    Dit is een quizzensite, daar moet toch geen forum op dan? Zelfs de stories zouden hier niet eens moeten zijn als je het zo bekijkt. :Y)


    Dingen evolueren, quizzen werden quizzenseries en van de quizzen-series zijn we naar stories gegaan, dat was om de dingen overzichtelijker te maken.
    Het forum is makkelijk om dingen te bespreken met andere leden, je hoeft niet heel de tijd gastenboekberichten te sturen, en om de site te verbeteren, bv. de instelling van bèta-readers.
    Maar die Kudo's hebben eigenlijk geen nut, vind ik. Je kan al achterlaten bij reacties dat je het een leuk hoofdstuk vond. Ik heb liever dat mensen een reactie zetten, dan dat ze een weinig zeggende kudo geven.
    Bovendien zijn het steeds dezelfde die Kudo's krijgen en qua reclame hebben we al 'Laatst Gelezen' en de reclame bovenaan.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 18:01 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    @Sid:

    De bedoeling van kudo's is extra reclame en dat is overduidelijk gelukt bij degenen die er nu in staan. Moesten die stories afwisselen, zou dit nog veel nut hebben, denk ik. ^^

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 18:14 ]


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    @Sid:

    De bedoeling van kudo's is extra reclame en dat is overduidelijk gelukt bij degenen die er nu in staan. Moesten die stories afwisselen, zou dit nog veel nut hebben, denk ik. ^^


    Dat vind ik dus ook. :Y)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Nyx schreef:
    @Sid:

    De bedoeling van kudo's is extra reclame en dat is overduidelijk gelukt bij degenen die er nu in staan. Moesten die stories afwisselen, zou dit nog veel nut hebben, denk ik. ^^


    Jammer dat het altijd dezelfde storie's zijn.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sid schreef:
    Ik vind ze overbodig.


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Reassurance schreef:
    Ik kijk er niet naar.


    Only losers can act the way you do