Nou kij eerst ging het over mascara, maar ik kreeg en reactie dat daar al over een topic was, en daar had ik al antwoord. Maar ik wilde ook iets weten over blush, vandaar. En blijkbaar kan ik het zelf niet wijzigen.
Maar inderdaad, ik zou een lichtroze nemen. Rood en bronskleurig is veel te hard op een lichte huid, en het moet er natuurlijk wel natuurlijk uitzien Misschien van Essence? Die zijn ook niet zo duur (:
Duitslandx schreef: Haha, oké, ik vond het al zo raar
Maar inderdaad, ik zou een lichtroze nemen. Rood en bronskleurig is veel te hard op een lichte huid, en het moet er natuurlijk wel natuurlijk uitzien Misschien van Essence? Die zijn ook niet zo duur (:
Inderdaad rood is te hard. En van de lichtroze zou ik toch voor gosh gaan want goedkopere vagen echt veel sneller weg.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Hahah, ik zie het al voor me iemand met zo n barbie face Neej ik had eerst een van essence bronsachtig, maar toen ik naar spanje ging op uitwisseling zag ik op de fotos dt mn wangen meer opvielen dan mn hele gezicht:(. EN nu heb ik lichtrood, maar ik ga zoals jullie zeiden, lichtrosze kopen