• ... om van die meisjes die flauwvallen als ze hun idool zien. Want ja, ze zijn 'zo verliefd op hem' en hij is 'zo geweldig' en 'zo knap'. Dan lig je daar wel mooi in een ambulance afgevoerd, omdat je de liefde van je leven hebt kunnen aanschouwen. :Y) Oké, sommigen vallen ook flauw omdat ze het benauwd krijgen tussen al die mensen, maar zo niet lach ik hun alleen maar uit. :9~ nu klink ik gemeen


    All was well.

    Haha, ik lach ze ook wel eens uit maaaaan.


    The way we live, is the way we die

    Dat vind ik écht grappig ja.
    als ik lilwayne of chris brown zou mogen ontmoeten he, ojonge.
    Ik zou nooit flauwvallen anders zou ik dood gaan.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Zie je eindelijk je idool, zijn dat uiteindelijk maar 5 seconden. Voor de rest van de tijd ben je er niet bij >.<
    Haha, best sneu >.<


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Chiyo schreef:
    Zie je eindelijk je idool, zijn dat uiteindelijk maar 5 seconden. Voor de rest van de tijd ben je er niet bij >.<
    Haha, best sneu >.<

    Das best zonde :/


    No growth of the heart is ever a waste

    toch wel jammer als je op zo'n manier je idool dan toch eigenlijk weer nauwelijks te zien krijgt...


    ._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-

    Volksfeind schreef:
    Das best zonde :/


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    En wanneer je ze nadoet worden ze boos :p
    Want dan zeggen ze dat ze zich zo niet gedragen


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik vind het toch niet grappig dat iemand flauwvalt en daardoor weinig van zijn/haar idool kan zien.


    None but ourselves can free our minds.

    Volksfeind schreef:
    Das best zonde :/


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Haha, en dan moet je weten dat je idool dat gewoon al gewend is. Arme meisies waarmee dat moet gebeuren.


    All this dampness is damp.

    Aan één kant is dat grappig. Maar aan de andere kant is dat behoorlijk stom als je dat voorhebt.

    Soldier schreef:
    Haha, en dan moet je weten dat je idool dat gewoon al gewend is. Arme meisies waarmee dat moet gebeuren.

    Hohoho, dat is het beste deel eraan :')

    @Flawless: voor hun is het kut, maar voor mij is het hilarisch :9~


    All was well.

    helemaal mee eens, dat is zo triest.

    22 juni zag ik mijn grote idolen voor het eerst in het echt (Roger Taylor, Brian May ;P)

    Misschien omdat die mannen ondertussen aardig richting seniorjaartjes lopen ='D
    maar flauwvallen deed ik niet:Y)


    ars moriendi

    Ik val dus echt nooit flauw voor iemand hé, ik snap echt niet hoe dat kanz, zo flauwvallen omdat je iemand ziet/hoort


    The soul needs autumn.