• Hallo! Na de wedstrijd van Nederland tegen Japan had ik een idee gekregen voor een nieuw verhaal, een voetbal verhaal. Onderhand zijn er vele, en daarom wil ik aan jullie vragen wat jullie van mijn idee vinden, aangezien ik het natuurlijk origineel wil houden en me afvraag of überhaupt iemand het zou lezen!


    Mijn vragen aan jullie zijn;
    1. Doen of Niet Doen?:
    2. Vinden jullie de titel goed: The Lions and the Red Sun:
    3. Zou je het lezen?:
    4. Wie moet haar broer zijn?:
    5. Welke lid van het Nederlands elftal moet ze aan gekoppeld worden volgens haar broer?:
    6. Welke lid van het Japanse elftal moet ze uiteindelijk mee krijgen?:


    Hij is er~! Ik heb besloten om het toch te doen.
    The Lions & the Red Sun

    Misericordia "Missy" Sneijder heeft nooit veel verstand gehad van voetbal. Haar stief broer, Wesley Sneijder, is een top speler en heeft haar het vaak genoeg proberen te leren, ze hebben een goede band en Wesley is er altijd voor haar. Maar dit jaar is de Wereldkampioenschap, en Missy mag met Wesley en de jongens mee naar Zuid Afrika zodat ze daar haar stief broer kan aanmoedigen.

    Wesley heeft altijd geprobeerd Missy aan een van de top voetballers van Nederland te koppelen, en het lijkt bijna te werken, maar lot slaat om zodra Missy de voetballers van Japan ontmoet. Wesley vindt het vreselijk dat ze zo graag met de mannen van Japan omgaat, en probeert haar aan een van de Nederlanders te koppelen.

    Ibrahim Afellay, Rafael van der Vaart & Robin van Persie zijn de 3 jongens die Wesley haar aan wilt koppelen.

    Wat zal er uiteindelijk gebeuren? Zal Missy met een van de Nederlanders ervandoor gaan, zodat ze haar stiefbroer een plezier kan doen? Of zal ze toch haar hart volgen en een van de mannen van Japan kiezen? En wat zal er gebeuren als ze toch een van de mannen van Japan kiest?

    De mannen van Japan die zij ziet zitten zijn Atsuto Uchida, Eiji Kawashima, Keiji Tamada & Keisuke Honda.

    Zal er voor eeuwig een ruzie tussen Japan en Nederland blijven? Of zal er iets gebeuren, waardoor hun levens allemaal veranderen...


    Klik hier voor verhaal

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 19:04 ]

    1. Doen of Niet Doen?: Doen! Ik zeg... DOEN!
    2. Vinden jullie de titel goed: The Lions and the Red Sun: Yeah sure, ik vind het goed. Ik weet er althans geen andere. ;p
    3. Zou je het lezen?: Ja, ik lees bijna alle verhalen van je, lol, yummie, yummie. :9~:9~
    4. Wie moet haar broer zijn?: Ik wist dat je dat zou vragen... Eh. Ik mag het NL elftal eigenlijk niet, dus lemme think. Rafael van der Vaart, of zo? Ik zeg maar wat hoor.
    5. Welke lid van het Nederlands elftal moet ze aan gekoppeld worden volgens haar broer?: Robin van Persie, of zo? Let er echt maar niet op van wat ik allemaal schrijf, van de NL namen doe ik maar wat, want het NL elftal boeit me voor geen centimeter, maargoed.
    6. Welke lid van het Japanse elftal moet ze uiteindelijk mee krijgen?: KEISUKE HONDA! (/drool) :9~:9~:9~:9~:9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Merte schreef:
    1. Doen of Niet Doen?: Doen! Ik zeg... DOEN!
    2. Vinden jullie de titel goed: The Lions and the Red Sun: Yeah sure, ik vind het goed. Ik weet er althans geen andere. ;p
    3. Zou je het lezen?: Ja, ik lees bijna alle verhalen van je, lol, yummie, yummie. :9~:9~
    4. Wie moet haar broer zijn?: Ik wist dat je dat zou vragen... Eh. Ik mag het NL elftal eigenlijk niet, dus lemme think. Rafael van der Vaart, of zo? Ik zeg maar wat hoor.
    5. Welke lid van het Nederlands elftal moet ze aan gekoppeld worden volgens haar broer?: Robin van Persie, of zo? Let er echt maar niet op van wat ik allemaal schrijf, van de NL namen doe ik maar wat, want het NL elftal boeit me voor geen centimeter, maargoed.
    6. Welke lid van het Japanse elftal moet ze uiteindelijk mee krijgen?: KEISUKE HONDA! (/drool) :9~:9~:9~:9~:9~


    Dankjewel Midnight-chan<3
    Haha, ik ken het NL's elftal ook niet zo goed en daarom wil ik weten via anderen over wie hun het liefste ook lezen ^^

    Het is op zich een leuk idee, maar als ik jou was zou ik iets toevoegen in het verhaal, bijvoorbeeld een chantagespel tussen Nederland en Japan dat het allemaal nog lastiger maakt :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    Het is op zich een leuk idee, maar als ik jou was zou ik iets toevoegen in het verhaal, bijvoorbeeld een chantagespel tussen Nederland en Japan dat het allemaal nog lastiger maakt :']

    Dankjewel ^^ Ik was ook van plan om het wat spannender te maken, maar ik wou nog niet teveel verklappen in de samenvatting haha ^^

    1. Doen of Niet Doen?: DOEN, lijkt me super (en lachen:3)
    2. Vinden jullie de titel goed: The Lions and the Red Sun: super! het rode puntje van japan en die oranje leeuw van nederland :3
    3. Zou je het lezen?: mhh..wat denk je dat ik antwoord aniki?;D
    4. Wie moet haar broer zijn?: umh, ik ken het efltal niet~!doe uumh..van Persie, of Boschker
    5. Welke lid van het Nederlands elftal moet ze aan gekoppeld worden volgens haar broer?:sneijder ofzo?XD
    6. Welke lid van het Japanse elftal moet ze uiteindelijk mee krijgen?:HONDA~! of WAKASHIMA~! ;D


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    ik houd het kort:
    NIET DENKEN, DOEN!

    1. Doen of Niet Doen?: Yep!
    2. Vinden jullie de titel goed: The Lions and the Red Sun: Jahoor :]
    3. Zou je het lezen?:Ja, ook :'D
    4. Wie moet haar broer zijn?: Uhh, geen idee. Ik ken ze niet zo goed. ^^
    5. Welke lid van het Nederlands elftal moet ze aan gekoppeld worden volgens haar broer?: ELIA! Haha, mijn zusje heeft een crush op hem. 8D
    6. Welke lid van het Japanse elftal moet ze uiteindelijk mee krijgen?: Duh, Honda natuurlijk!
    :9~:9~:9~:9~

    Meld je het als deel 1 er is? =D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    goshoKuzame schreef:
    1. Doen of Niet Doen?: DOEN, lijkt me super (en lachen:3)
    2. Vinden jullie de titel goed: The Lions and the Red Sun: super! het rode puntje van japan en die oranje leeuw van nederland :3
    3. Zou je het lezen?: mhh..wat denk je dat ik antwoord aniki?;D
    4. Wie moet haar broer zijn?: umh, ik ken het efltal niet~!doe uumh..van Persie, of Boschker
    5. Welke lid van het Nederlands elftal moet ze aan gekoppeld worden volgens haar broer?:sneijder ofzo?XD
    6. Welke lid van het Japanse elftal moet ze uiteindelijk mee krijgen?:HONDA~! of WAKASHIMA~! ;D

    Eiji Kawashima bedoel je right? =D Hij is AWSOME<3

    HateOrLoveMe schreef:
    ik houd het kort:
    NIET DENKEN, DOEN!

    Dat is zeker duidelijk =D

    Shokubeni schreef:
    1. Doen of Niet Doen?: Yep!
    2. Vinden jullie de titel goed: The Lions and the Red Sun: Jahoor :]
    3. Zou je het lezen?:Ja, ook :'D
    4. Wie moet haar broer zijn?: Uhh, geen idee. Ik ken ze niet zo goed. ^^
    5. Welke lid van het Nederlands elftal moet ze aan gekoppeld worden volgens haar broer?: ELIA! Haha, mijn zusje heeft een crush op hem. 8D
    6. Welke lid van het Japanse elftal moet ze uiteindelijk mee krijgen?: Duh, Honda natuurlijk!
    :9~:9~:9~:9~

    Meld je het als deel 1 er is? =D

    Dankjewel ;D
    Ja ik zal het dan zeker melden =D

    Loveless schreef:
    (...)

    Dankjewel Midnight-chan<3
    Haha, ik ken het NL's elftal ook niet zo goed en daarom wil ik weten via anderen over wie hun het liefste ook lezen ^^

    No problem. ;D
    En omygod, die keeper <3 Eiji Kawashima ALL THE WAY!! <333


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hij is er~! Ik heb besloten om het toch te doen.
    The Lions & the Red Sun

    Misericordia "Missy" Sneijder heeft nooit veel verstand gehad van voetbal. Haar stief broer, Wesley Sneijder, is een top speler en heeft haar het vaak genoeg proberen te leren, ze hebben een goede band en Wesley is er altijd voor haar. Maar dit jaar is de Wereldkampioenschap, en Missy mag met Wesley en de jongens mee naar Zuid Afrika zodat ze daar haar stief broer kan aanmoedigen.

    Wesley heeft altijd geprobeerd Missy aan een van de top voetballers van Nederland te koppelen, en het lijkt bijna te werken, maar lot slaat om zodra Missy de voetballers van Japan ontmoet. Wesley vindt het vreselijk dat ze zo graag met de mannen van Japan omgaat, en probeert haar aan een van de Nederlanders te koppelen.

    Ibrahim Afellay, Rafael van der Vaart & Robin van Persie zijn de 3 jongens die Wesley haar aan wilt koppelen.

    Wat zal er uiteindelijk gebeuren? Zal Missy met een van de Nederlanders ervandoor gaan, zodat ze haar stiefbroer een plezier kan doen? Of zal ze toch haar hart volgen en een van de mannen van Japan kiezen? En wat zal er gebeuren als ze toch een van de mannen van Japan kiest?

    De mannen van Japan die zij ziet zitten zijn Atsuto Uchida, Eiji Kawashima, Keiji Tamada & Keisuke Honda.

    Zal er voor eeuwig een ruzie tussen Japan en Nederland blijven? Of zal er iets gebeuren, waardoor hun levens allemaal veranderen...


    Klik hier voor verhaal

    Voor de mensen die het willen weten (en die ik ben vergeten te melden dat er een vervolg is) Er zijn nu 2 delen, een is gewoon een prologue en bij deel twee begint het verhaal echt.
    - The Lions & the Red Sun Information
    - 1. South Africa