• Dat idiote programma X Factor. Met die opgeblazen jury en dat hele circus er omheen. Ik haat het programma gewoon.
    Maargoed, daar gaat dit topic niet over. Bij toeval zag ik deze auditie van Jasper Mook. En ik vond hem eigenlijk best wel geod. Ja hij zong een beetje door zijn neus, maar eigenlijk past dat wel bij hem. En ik vond het ZEKER niet slecht. Gaan ze hem niet door laten? Sorry hoor, maar eigenlijk snap ik daar niks van.

    edit:
    WTF! Kijk dan wat ik gevonden heb! Ik had hem opgezocht op Hyves en dit is z'n hyves: Klik
    Jonge, hij is nu gewoon een artiest met z'n eigen nummers. Hij is zó goed men! Die jury heeft er dus echt geen verstand van ;o

    edit:
    Zijn youtube channel met geweldige nummers .:9~

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 23:07 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik vind het ook dom, het bestaat gewoon om nog eens te tonen dat alleen knappe mensen het halen. En wie mooi kan zingen, maar er niet uit ziet zoals de jury het wil, heeft plots de X-Factor niet. Ik haat zulke programma's en probeer er niet naar te kijken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind het echt mooi ;X!


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Alsjeblieft zeg, ik haat echt dat kutwijf uit de jury. Elke keer als ik haar zie krijg ik braakneigingen en die jongen zingt minstens even goed als sommige andere kandidaten die wél doormogen.


    All was well.

    WTF! Kijk dan wat ik gevonden heb! Ik had hem opgezocht op Hyves en dit is z'n hyves: Klik
    Jonge, hij is nu gewoon een artiest met z'n eigen nummers. Hij is zó goed men! Die jury heeft er dus echt geen verstand van ;o


    it's so empty living behind these castle walls