• Ik ben zeker voor Spanje <3 fernando torres :9~


    Wie hopen jullie dat wint? ^^


    --

    Weet je wat het voordeel van zo'n wedstrijd is? Ze moeten tegen elkaar. Een van de twee zal uiteindelijk niet doorgaan. Of Spanje wordt uitgeschakeld, of Portugal. Als ze gewoon tegen een ander land moesten, zouden beide teams winnen en dus doorgaan naar de kwart finale, dat weet ik zeker. (En als ze het ver zouden schoppen, zouden ze alsnog tegen elkaar moeten om te strijden om de Titel en de World Cup)


    we've only said goodbye with words

    Appelmoes schreef:
    Portugal speelt echt vuil voetbal. Maar is iedereen hier nou voor Spanje/Portugal vanwege de spelers en niet vanwege het spel zelf? x'D Ernstig.

    Ik kijk nooit voetbal, ik snap niks van voetbal, en het intresseerd mij ook niet echt. Dus als een vriendin mij dan verteld dat de spanjaarden hetertjes zijn, tja, dan weet ik het wel hoor =P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Ik kijk nooit voetbal, ik snap niks van voetbal, en het intresseerd mij ook niet echt. Dus als een vriendin mij dan verteld dat de spanjaarden hetertjes zijn, tja, dan weet ik het wel hoor =P

    Nja weetje
    ik zou niet een voetbalwedstrijd gaan kijken omdat er leuke mannen lopen :P
    Dan ga ik wel naar het strand met dit weer. Leuke mannen zat. Snap je wat ik bedoel?
    :P


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Portugal speelt echt vuil voetbal. Maar is iedereen hier nou voor Spanje/Portugal vanwege de spelers en niet vanwege het spel zelf? x'D Ernstig.

    Zowat ieder land speelt wel eens vies junge. En ik ben meestal gewoon voor het spel zelf.(krul)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 21:06 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Nja weetje
    ik zou niet een voetbalwedstrijd gaan kijken omdat er leuke mannen lopen :P
    Dan ga ik wel naar het strand met dit weer. Leuke mannen zat. Snap je wat ik bedoel?
    :P

    Ghaha, ja hoor ;-)
    && Kon ik maar naar het strand :9~ (Ik woon daar zo'n 150 km van af^^)
    Maar ik snap wat je bedoelt hoor, dus bij deze; Ik heb totaal geen mening over wie al dan niet kan/gaat winnen, want ik ken er niks van^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Portugal schreef:
    (...)
    Zowat ieder land speelt wel eens vies junge. En ik ben meestal gewoon voor het spel zelf.(krul)

    Ik vind Holland netjes.
    (krul)
    En ik had nog wat landen gezien die ik netjes vond en niet gingen liggen piepen op de grond :'D
    Maar als ik moet kiezen ben ik wel voor Spanje, want Portugal moet eruit. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gaat het nog om de voetbal of de spelers?
    Maar Torres heeft een spierblessure, grote kans dat hij dit WK niet meer zal spelen.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Ik vind Holland netjes.
    (krul)
    En ik had nog wat landen gezien die ik netjes vond en niet gingen liggen piepen op de grond :'D
    Maar als ik moet kiezen ben ik wel voor Spanje, want Portugal moet eruit. :')

    Nederland speelt ook niet netjes hoor haha. En Spanje moet eruit puh.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    wunschen schreef:
    Gaat het nog om de voetbal of de spelers?
    Maar Torres heeft een spierblessure, grote kans dat hij dit WK niet meer zal spelen.

    Voetbal.


    -

    Portugal schreef:
    (...)
    Nederland speelt ook niet netjes hoor haha. En Spanje moet eruit puh.

    Nee, als een scheidsrechter met gele kaarten wappert niet, nee. Maar dan speelt iedereen vuil.
    Maar dat komt omdat je voor Portugal bent, dus laten we er maar over ophouden.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    portugal <3


    it's true; i love you.

    Ik ben voor Spanje, maar ik denk dat Portugal wint, omdat Portugal volgens mij sterker is dan Spanje. Al vind ik Villa en Cassie veel mooier dan ROnaldo. Ronaldo mag vai dar uma volta. en ook Quando te vi pernsei, tenho que desaperecer. Hmpfsh haha


    SLOAN.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Nee, als een scheidsrechter met gele kaarten wappert niet, nee. Maar dan speelt iedereen vuil.
    Maar dat komt omdat je voor Portugal bent, dus laten we er maar over ophouden.

    Niet altijd, soms kan een scheids ook voor echt dingen die nergens op slaan een gele kaart geven, maar niet elk land speelt altijd netjes hoor.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja, zoals die gele kaart van Rbben haha ;3


    SLOAN.

    Portugal schreef:
    (...)
    Niet altijd, soms kan een scheids ook voor echt dingen die nergens op slaan een gele kaart geven, maar niet elk land speelt altijd netjes hoor.

    Ligt er ook aan tegen wie ze spelen he. (krul)
    Als je tegenstander vuil doet, is het heel lastig om zelf netjes te blijven spelen. Zeg eerlijk. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.