• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:53 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ScrapAttack schreef:
    Jaa ik had ook zoiets gelezen op teletekst, maar dan in Turkije ergens, dat er een meisje van 16 levend was begraven door haar vader omdat ze met jongens OMGING. Ik kan me daar ook zo kwaad om maken!

    Jezus!


    En over beide berichten:
    Ik ben ZO blij dat ik hier in dit natte landje woon samen met Geert Wilders en Rita Verdonk waar ik lekker m'n haartjes roze mag verven, en lekker met m'n buurjongen kan praten, en lekker naar de rechter kan gaan als ik word verkracht.
    De mensen die dat soort dingen doen, zijn niet goed bij hun hoofd.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik ben het met je eens. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Ik ben zelf oo moslim, en sommige dingen begrijp ik ook niet. bijv: een meisje moet maagd blijven, anders wordt ze door iedereen verafschuwd, en jongen mogen het tig keer hebben gedaan en dat maakt niet uit! Daar wordt ik zzzoooo boos om . en als ik vraag waarom : bij jongens kun je het niet controleren!
    Mijn god, sommige dingen zijn zo onlogisch. Vrouwen(meisjes) moeten zich overal aan houden en jongens zijnn heilig :((


    Run, but you can't escape

    Sali58 schreef:
    Ik ben zelf oo moslim, en sommige dingen begrijp ik ook niet. bijv: een meisje moet maagd blijven, anders wordt ze door iedereen verafschuwd, en jongen mogen het tig keer hebben gedaan en dat maakt niet uit! Daar wordt ik zzzoooo boos om . en als ik vraag waarom : bij jongens kun je het niet controleren!
    Mijn god, sommige dingen zijn zo onlogisch. Vrouwen(meisjes) moeten zich overal aan houden en jongens zijnn heilig :((

    Bij meisjes kun je het ook niet controleren hoor ;p want heus niet alle meisjes bloeden bij hun eerste keer.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jeetje, arme vrouw. Daar gaat het te ver. Die vrouwen hebben gewoon geen vrijheid. (en ik ben zelf moslim)

    Ik weet nog zoiets gelijkaardigs, een vriend van de man van een vrouw kwam op bezoek om te kijken of die man daar was. Toen kwam er reparateur langs voor een apparaat te herstellen. Wat krijgt die vrouw? 100 Zweepslagen omdat ze twee mannen in huis had. Terwijl ze gewoon niks gedaan had of van plan was!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2010 - 12:17 ]


    All this dampness is damp.

    Portugal schreef:
    Saoedi-Arabië bedoel je. En dat dat soort dingen daar gebeuren wist ik al, die mensen daar sporen niet. Als je als vrouw alleen bent word je meteen al verkracht of whatever en als je dan ook nog geen getuige hebt ben je zelf de schuldige.

    Ja, het is gewoon zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo óneerlijk dat mannen het allemaal voor het zeggen hebben, want geloof me, die wetten zijn echt niet door vrouwen opgericht hoor! :(


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sid schreef:
    Je hebt gelijk, het is vreselijk om een vrouw te zijn in zo'n landen.


    None but ourselves can free our minds.