• ja, als je naar je vrienden toeloopt, en er 5 vremde jongens bij staan. -die heel lekker zijn.,-
    jongen 1; ''wat ben je een kk gothic zeg!''
    Jongen 2; ''echt niet ze is Emo!''
    jongen 1; ''Gothic, Emo. maakt niet uit, ze is kk lekker!''
    jongen 2; ''oke, daar heb je een punt. maar emo chiks zijn nu eenmaal lekker.''
    ik; ''maar ik ben geen emo, en ook geen gothic!''
    jongen 2; ''en tog ben je kk lekker.''
    jongen 3; ''Ik hoor dat er iemand lekker is. wie?'' kijkt mij aan. ''oww, wacht ik zie het al. ja oke goedgekeurt!''
    -en er sotnden 4 andere meisjes bij-

    weet je hoe eng dat is! o.O
    en ik ging ze uitlagen want ik vond ze grappig., ;x
    hoor ik de volgende dag van zoon vriend van me die er bij was.
    hij; ''of een van die kerols van gister je msn mag.''
    ik; ''why?''
    hij; ''omdat ze je lekker vinden. iets waar ik overgens helemaal achter sta.''
    ik; ''ja hallo. nu is het wel weer grappig geweest hoor! ><''
    hij; ''je weet dat ik niet met je gevoelens speel.''
    en hij is altijd heel sireus in dat soort dingen omdat hij weet heo ik over mezelf denkt.

    en nu weet ik niet wat ik met die kerols aanmoet.
    maar op een of andere manier, stijgt mijn ego nu enorm., x'D
    terwijl ik wel weet dat ze zitten te fucken., ;x
    dus moet ik ze sirieus nemen. of niet. want net werd die vriend boos, dat ik het nu nogsteeds niet geloof., ;x





    Echt kapot lame. x'D

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 19:05 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Virgo schreef:
    (...)


    Ik vind de beginpost ook niet erg netjes.Trouwens,die post vind ik geen typfoutjes meer..Dat noem ik een lui topic..


    Jemig zeg, gaat dit nouw om mijn typfouten of om de inhoud ><
    ik bedoel, dat; persoon; ''...'' is er alleen maar om het overzichtelekker te maken. eerst had ik het gewoon, zoals je een verhaal zou schrijfen, met wat mensen zegen, maar dat werd nu alleen maar onduidelijker.,

    ik hoef er geen schoonheidswetstrijd mee te winnen hoor.

    en ja nu weet ik wel dat ik niet de beste ben in spelling, maar om me nu meteen lui te noemen, omdat ik denk het overzichtelikker voor jullie te maken.
    bedankt he. ><

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 21:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Baboon schreef:
    (...)

    Jemig zeg, gaat dit nouw om mijn typfouten of om de inhoud ><
    ik bedoel, dat; persoon; ''...'' is er alleen maar om het overzichtelekker te maken. eerst had ik het gewoon, zoals je een verhaal zou schrijfen, met wat mensen zegen, maar dat werd nu alleen maar onduidelijker.,

    ik hoef er geen schoonheidswetstrijd mee te winnen hoor.

    en ja nu weet ik wel dat ik niet de beste ben in spelling, maar om me nu meteen lui te noemen, omdat ik denk het overzichtelikker voor jullie te maken.
    bedankt he. ><

    nouw = nou
    overzichtelekker = overzichtelijker
    schrijfen = schrijven
    schoonheidswetstrijd = schoonheidswedstrijd
    overzichtelikker = overzichtelijker

    Zo, alsjeblieft. ^^ Dat is wat ik bedoelde. Dit zijn onnodige typfouten. Komma's en punten staan overal vespreid, behalve waar ze horen. Het is nogal irritant om te lezen en dan spreek ik niet alleen voor mezelf, dacht ik zo. En dat is niet negatief bedoeld, maar wat opbouwende kritiek. En in je beginpost is het niet zoon, maar zo'n. (':


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    weet je, ik vind het niet erg om kritiek te ontvangen echt niet.
    Maar het kan toch zeker wel normaal gebracht worden.
    want om me nu meteen lui te noemen, vind ik ook weer zo overbodig.
    ik kan nu wel onder elk topic zetten; let niet op me spelfouten want ik ben dyslecties. maar daar zit verder ook niemand op te wachten, en ben ik niet alleen lui maar ook aandachttrekkend ofzo.
    want ik weet echt 100% zeker dat daar ook weer kritiek op geleferd wordt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Baboon schreef:
    weet je, ik vind het niet erg om kritiek te ontvangen echt niet.
    Maar het kan toch zeker wel normaal gebracht worden.
    want om me nu meteen lui te noemen, vind ik ook weer zo overbodig.
    ik kan nu wel onder elk topic zetten; let niet op me spelfouten want ik ben dyslecties. maar daar zit verder ook niemand op te wachten, en ben ik niet alleen lui maar ook aandachttrekkend ofzo.
    want ik weet echt 100% zeker dat daar ook weer kritiek op geleferd wordt.

    Ik heb je nooit lui genoemd. (': Ik heb alleen aangegeven dat ik het nogal irritant vind om te lezen. Ik begrijp dat het ook komt door je dyslexie, de typfouten. Maar ik wilde alleen even aangeven wat fout was, want misschien kan dat in het vervolg handig voor je zijn. Maar excuseer mij dat ik dat voor je deed. Ik zal het niet meer doen. En natuurlijk kun je altijd even aangeven dat je dyslexie heb, dan vóórkom je dit over het algemeen wel. :'3 Zo onmenselijk zijn ze hier nu ook weer niet. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Baboon schreef:
    weet je, ik vind het niet erg om kritiek te ontvangen echt niet.
    Maar het kan toch zeker wel normaal gebracht worden.
    want om me nu meteen lui te noemen, vind ik ook weer zo overbodig.
    ik kan nu wel onder elk topic zetten; let niet op me spelfouten want ik ben dyslecties. maar daar zit verder ook niemand op te wachten, en ben ik niet alleen lui maar ook aandachttrekkend ofzo.
    want ik weet echt 100% zeker dat daar ook weer kritiek op geleferd wordt.



    Ik en JoJudicious willen je gewoon vertellen dat als je zo schrijft dat mensen je dan niet begrijpen..(Y) En trouwens,ik zei niet dat
    jíj lui was..
    :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 21:50 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virgo schreef:
    (...)


    Ik en JoJudicious willen je gewoon vertellen dat als je zo schrijft dat mensen je dan niet begrijpen..(Y) En trouwens,ik zei niet dat
    jíj lui was..
    :Y)

    en ik wil jou er dan graag vertellen dat dat ook op een andere manier kan, door mij meteen te vertellen dat ik lui ben.

    kijk ik waardeer het echt wel dat mensen mij vertellen dat ik kut schrijf, en dat weet ik ook echt wel.
    maar iets anders kan het tog ook wel, dan meteen te roepen. ; Ik heb een hekel aan mensen die zo schrijven/praten.
    je mag best een hekel aan me hebben, maar niet omdat ik dyslectie heb alsjeblieft.
    en met dat lui, je zegt een luitopic, en ik maakte het topic, dus lui verwijst naar mij. tenmisntne zo vat ik het op.

    en mischien had ik jullie dat ook wat aardiger kunnen brengen.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2010 - 21:54 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    hahaha, dat is echt geniaal >.<
    achjoh, voeg hem gewoon toe op msn, loop hem daar een beetje te fucken en dat is grappig. Dan kom je er meestal snel genoeg achter of ze het menen of niet. Jongens zijn op msn altijd idioot duidelijk O.o


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Baboon schreef:
    (...)
    en ik wil jou er dan graag vertellen dat dat ook op een andere manier kan, door mij meteen te vertellen dat ik lui ben.

    kijk ik waardeer het echt wel dat mensen mij vertellen dat ik kut schrijf, en dat weet ik ook echt wel.
    maar iets anders kan het tog ook wel, dan meteen te roepen. ; Ik heb een hekel aan mensen die zo schrijven/praten.
    je mag best een hekel aan me hebben, maar niet omdat ik dyslectie heb alsjeblieft.
    en met dat lui, je zegt een luitopic, en ik maakte het topic, dus lui verwijst naar mij. tenmisntne zo vat ik het op.

    en mischien had ik jullie dat ook wat aardiger kunnen brengen.



    Mijn beste vriend heeft dyslexie..n_n En ik roep niet tegen jou.En met 'lui' bedoel ik dat het een beetje ego is..(nerd) Maar daarom juist vind ik het nog interessant..(krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ze vinden je lekker. Hoera. Weer een doel bereikt.

    Wat ik hiermee bedoel is dat, als je hier niet juist mee omgaat, dat dit nog wel eens heel verkeerd kan uitpakken. Ik bedoel, als jij het leuk vindt, en dit verder ontwikkeld dan kan ik je voorspellen wat er gaat gebeuren. Een van mijn vriendinnen is dit overkomen. Die heeft nog een vriendje, maar dat vriendje leent haar wel eens uit aan andere jongens. Dat vindt hij niet erg, en zij ook niet. Zij vindt het alleen maar geweldig dat ze 'lekker' geworden vond.
    Be careful, huney.


    Life is hard and then we die