• Ik sms veel, té veel. En omdat mijn mobiel mijn heiligdom is, heb ik 'm altijd bij me, ik zweer c:
    Ik was dus net mijn mobiel kwijt, en ik was een daarvoor nog aan het smsen met mn vriendje, omdat hij op kamp was, en ik hem voor een tijd niet zou zien, zouden we smsen. En omdat ik dus naar de wc ging, kon ik toen ik terugkwam mijn mobiel niet vinden. Ik werd dus helemaal spastisch, heb zowat de hele kamer doorgespit, en kon nog steeds me mobiel niet vinden. Dus ik helemaal hopeloos gaan zitten achter mn laptop, en gaan hyven. Voel ik opeens iets trillen in mn beha. Bleek dus; hij zat de hele tijd in me beha omdat ik geen zakken heb in mn broek c:
    Iemand hier ook zo slim? y_y


    I hope heaven needs you more than I do now.

    vaak genoeg xD
    vb:
    - ik zoek mijn hele kamer af naar mijn agenda: ligt ie gewoon voor mn voeten op de grond
    - ik fiets naar huis, voel in mn zak en denk: fack, waar heb ik mijn fiets sleutel gelaten
    - ben op zoek naar mn zonnebril; die op mijn hoofd zit
    - en om nog even terug te komen op die fiets sleutel, laatst wou ik mijn fiets van het slot halen en toen wist ik ineens niet meer aan welke kant mn fietssleutel in het slot moest :'D


    She said: I gotta find out for myself

    Haha drooog. Ik heb altijd dat als ik iets nodig heb, kan ik het niet vinden, en zodra ik t niet meer nodig heb zie ik t liggen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.