• Tja ik wil hier even me verhaal kwijt, je hoeft het niet te lezen, maar dan kan ik even me gevoelens kwijt.

    Maandag vertrokken mijn vriend en ik en de rest van de mensen naar londen. De eerste 2 dagen was er niks aan de hand maar de rest van de week begon het.
    Mijn vriend begon me te negeren, elke keer als ik met hem wou praten was die na 5 minuten alweer ergens anders.
    De volgende dag kreeg ik te horen dat hij met een ander wijf in bed heeft gelegen. Ik heb het toen met mijn vriend erover gehad en die zei dat het allemaal onzin was. 2 dagen verstreken. Het leek alsof ik helemaal niet meer voor hem bestond. Een meisje wat ik ken heeft met dat wijf gepraat waar die dus volgens de roddels in bed heeft gelegen. Zij heeft toegegeven dat het waar was. Ik voelde me zo gebruikt op dat moment. Mijn vriend bleef vol houden dat het niet waar was. Tot dat ik had gezegt dat dat wijf had toegeven zei die dat die gelogen had.'
    Het leek alsof mijn hart in duizend kleine stukjes barsten.
    Na 6 maanden en 2 weken doet die zo iets.
    Hij had nog met iemand gepraat en tegen die persoon zei die dat die dacht dat ik het voor londen wou uitmaken, Terwijl die tegen mij zegt dat dat niet waar is.
    Het doet me zo'n pijn dat het nu uit is, ik hou nog zoveel van hem, maar van mij hoeft het niet zo.
    Door dat wijf is het nu uit, ze verpest mijn leven al 3 jaar lang.
    Ze heeft het al meerdere keren geprobeert om ons uitelkaar te krijgen en nu is het haar eindelijk gelukt! D'=

    Bedankt voor het lezen alvast <3

    23:06 Thanks voor alle lieve berichtjes <3
    Het vrolijkt me al een beetje op (:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 22:59 ]


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Wauw, dit verhaal klinkt verdacht veel als de relatie die ik had met mijn ex. Hij ging ook met een ander meisje in bed liggen. En niet één keer, maar meerdere keren. Geloof me, al klinkt het nog zo cliché; hij is het niet waard.


    Life is hard and then we die

    Wow, dat zuigt echt hard. Hoe verliefd je ook op hem bent/was hij is het echt niet waard.

    leuk nou niet voor jou maar goed geschreven.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Wow, heel veel sterkte. Het komt allemaal wel goed, hij is je niet waard! <3
    Als je erover wilt praten ofzo, ik sta altijd ter beschikking (flower)


    Never run out of reasons to smile...

    Wat een klootzak! Jij verdient zoveel beter, echt waar ;o. Veel sterkte!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Arme jij! Veel succes!
    (Sla d'r gewoon eens heel hard op d'r bek..
    En ze is gewoon jaloers op je)


    Fat chance.

    Ik zal maar niks zeggen want mijn advies is niet zinnig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wise schreef:
    Arme jij! Veel succes!
    (Sla d'r gewoon eens heel hard op d'r bek..
    En ze is gewoon jaloers op je)

    Tja, het liefst zou ik dat doen, maar heb al veel heisa op school omdat mijn ma helemaal uit der dak ging op school toen ze het hoorde.
    Als ik haar 1 keer sla, dan kan zei mij zo het ziekenhuis in slaan.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Hé, fuck! :x
    Da's echt níét leuk =/
    Echt veel sterkte ermee !


    wth.

    Volksfeind schreef:
    Ik zal maar niks zeggen want mijn advies is niet zinnig.
    Oh oh oh! Ik ga gedachten lezen:
    '!@#$%^&* sla die bitch (=die jongen) in elkaar!'

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 20:11 ]


    Life is hard and then we die

    Jeetje, kut zeg. Die jongen is erg dom geweest om zijn relatie zo op het spel te hebben gezet.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Pak de bak ijs maar meid. huil het uit. en sla hem.

    succes.


    Some angels have no wings.

    Klootzak.


    None but ourselves can free our minds.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oh oh oh! Ik ga gedachten lezen:
    '!@#$%^&* sla die bitch (=die jongen) in elkaar!'

    Jij bent goed. + dat meisje :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Strobelight schreef:
    Klootzak.

    Ik wou eigenlijk vuile t*ringhond zeggen maar goed, like I said, mijn posts voegen niks toe.


    No growth of the heart is ever a waste