• Heey ik hou me de laatste tijd heel veel bezig met calorien, ik heb voor jullie een lijstje met dingen waarvan ik graag zou willen weten hoeveel calorien er in zitten, heb je zelf ook iets waarvan je de calorien van zou willen weten, zeg het dan dan zet ik het bij het lijstje. ;p
    Het hoeft niet exact een gemiddelde is goed genoeg ;p
    Portie friet
    frikandel
    sluch puppy klein bekenrtje(die ijskoude zoete drankjes dinge)
    Boterham
    ^weet je er 1 of meer zegt het AUB, dankjullie ;p

    HateOrLoveMe schreef:
    (...)
    omg je bent een heldin ;3
    Hehe, fijn dat ik je ermee heb kunnen helpen.
    Deze tabel helpt mij wel heel erg met het kiezen van wat ik eet enzo. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Assassin zei op 27 juni 2010 - 19:23:

    Dat je dat uit je hoofd kent. Je kan wel bij de mac werken, maar zoiets uit je hoofd kennen? Tel jij ze?
    En het staat op de verpakking, dus als je daar eet kan je het zelf uitvogelen/lezen



    ik krijg nog wel eens mensen naar mij toe van hoe veel is dit en dat? en als personeel moet je het wel een klein beetje. en op je trailiner waar je eten word op gelecht staat achter ook een tabel met alles wat er is enzo. En wat voor produchten. En als personeel krijg je heel vaak die vraag.


    Some angels have no wings.

    Ik denk dat je da eigenlijk beter niet kan weten. Ik heb weleens mensen gehoord die op vroege leeftijd gewoon wilden weten hoeveel erin zat, maar op latere leeftijd een eetstoornis erdoor kregen. Ik zeg niet dat dat jou overkomt, ik waarschuw je er alleen voor dat je er niet te diep op in moet gaan. ^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    www.datkanjeallemaalgooglen.nl


    'All that shines turns to rust'

    Calorieën zijn goed hoor!Weet je wel hoe je dík wordt?Als je calorieën eet,en dan niets doet,dan wordt je dik!Dan ligt het niet aan de calorieën die je naar binnenwerkt,maar aan jezelf..:Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.